![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Stel U voor,
een racist gaat naar een diensten cheque bedrijf om aanvraag te doen. Wil U dan dat een anderskleurige of minder Nederlands talige bij deze persoon begint te werken. Ook leuk zeg bij een racist terecht komen.. Dus ik ben voor, stel de vraag;: wenst U anders kleurig personeel of niet? Is minder kwalitatief Nederlands geen beletsel, als de poetshulp de basis verstaat om de job uit te oefenen? Zo zit dat! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Je zou er van versteld staan hoeveel mensen liever een 'buitenlandse' poestdame in huis willen. Ze moeten werken hard totdat ze erbij neervallen en de vuilste jobkes doen, gecommandeerd worden enz..omdat de meeste die gebruik maken van dienstencheques heimwee hebben naar het koloniale verleden. Ergo.... dienstencheques is enkel een vorm van moderne slavernij=racisme.
Laatst gewijzigd door Karasi : 3 april 2012 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Is minder kwalitatief Nederlands geen beletsel"
Blijkbaar niet
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Zou zeggen: ik wil u niet eens als klant. Raus!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
mag ik eisen dat de kuisvrouw nederlands praat? al was het maar zodat ze zou kunnen zeggen als ze ergens iets niet klopt of als de kuisproducten op zijn. mag ik eisen dat de kuisvrouw ook mijn religieuze vrijheid respecteert als ik haar vraag hoofddoeken en schoenen af te zetten of uit te doen? op welke manier kan ik tov de allochtone kuisvrouw, zonder racistisch te zijn en hoop zever achteraf, mijn ontevredenheid over de kuisprestatie laten blijken? alleen al om bovenstaande miserie te vermijden denk ik dat veel mensen toch liever een autochtone kuisvrouw willen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het gaat om de grenzenen wederzijdse rechten en plichten. iemand racist noemen is makkelijk maar wat lost het op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() voila...snapt ge nu waarom ik zo radikaal tegen de Belgische wetgeving ben?
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Als een van de twee om een of andere reden niet akkoord zijn met de omstandigheden, gaat de overeenkomst gewoon niet door. Niemand is verplicht om iets te doen tegen zijn zin, niemand is verplicht om te betalen voor iets dat hij niet betalen wil ( buiten zijn belastingen ).
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet u, dit is gewoon een non-discussie en een non-topic.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reeds jaren heb ik een Poolse poetsvrouw, ze volgt nog steeds lessen Nederlands maar ik ben blijkbaar de enige klant met wie ze een conversatie in het Nederlands kan voeren. Ik verbeter haar taal zoveel mogelijk, maar ik vrees dat ze niet echt veel vooruitgang maakt. Het niveau is echter voldoende om haar werk naar behoren uit te voeren. Ooit had ik een afrikaanse vervangster (jeweetwel: kleur does not matter) maar ik moest een uurtje vroeger weg. De opdrachten die ik voor dat uur nog had gegeven (living dweilen, keuken dweilen, trap dweilen) werden niet uitgevoerd: ze is gewoon een uur vroeger vertrokken en de dweilen waren zelfs nog droog. Bovendien had ze de helft van de tijd ook nog eens staan telefoneren. Ik heb onmiddellijk haar werkgever verwittigd dat ik deze mevrouw NOOIT MEER in mijn huis wens. Goed zo? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 3 april 2012 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Poetshulp met dienstencheques is een gedegen job met een deftig inkomen. Ik neem aan dat U verwijst naar de Indonesische huisslaven in Saoudi? Indien je niet wil gecommandeerd worden, zal je je eigen bedrijf moeten oprichten waar je jezelf kan commanderen. Uw post druipt van denigrerende meningen over wat u waarschijnlijk als "vrouwenwerk" beschouwt. Foei! Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 3 april 2012 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() de meeste gebruikers van dienstencheques heimwee naar koloniale verleden???
Zullen we anders eens beginnen over de gemiddelde motivatie en mentaliteit bij poetsvrouwen die via dienstenchequeskantoren werken? Laat het duidelijk zijn ik gebruik zeer regelmatig dienstencheuques maar ik moet niets meer weten van allerlei afwisselende poetshulpen van bedenkelijke kwaliteit. Mijn vaste poetshulp betaal ik in het ZWART en komt al jaren als 'vriendin' aan huis. Wederzijds vertrouwen ken je dat wel, karasi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Er zijn genoeg dingen in een gemiddelde keuken om een zweep te vervangen. houten lepel, taartschep, deegrol, ... zijt eens creatief.
|
![]() |
![]() |