![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() Men bespioneert de bezoekers van de bibliotheken die ik aandoe voor mijn onderzoek. De mensen aan de balies zitten de hele dag te lezen wat de argeloze bezoekers aan informatie zoeken, downloaden en versturen via hun internet verkeer. Zij lezen EN KOPIEREN al je persoonlijke zaken, DIE ZE OOK VERDER VERSTUREN. Wat mij opviel, toen ik hiertegen bezwaar maakte, was dat ik daarom de kwade pier ben. Ik mag geen bezwaar hiertegen maken, want het is blijkbaar hun geboorterecht. Sinds enkele dagen schrijf ik bewust harde teksten op mijn harde schijf die ze alleen kunnen lezen door te spioneren. En raad eens? Ze komen allemaal langs lopen en kijken mij dan met grote, verschrikte ogen aan. KAN HET NOG ZIEKER? VIEZE, VUILE SPIONERENDE VARKENS. HUFTERS! WIJ WORDEN STEEDS HUFTIGER IN NEDERLAND. DIE CAMPAGNE IS OOK VOOR JULLIE BEDOELD, HUFTERS. WAAR IS HET FATSOEN, JULLIE SPIONERENDE VARKENS (jammer voor de echte varkens) Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 september 2009 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Gezien de inhoud van jouw berichten vraag ik me ook af of het nog zieker kan. En mocht jij in m'n buuurt lopen en wetende dat je steeds zulke berichten schrijft dan zou ik ook niet op m'n gemak zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *proest*
Is dit allemaal echt? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger schreef ik soms zachte teksten, maar nooit op mijn harde schijf, wel op de zachte floppies, die de mensen nu niet meer kennen. Dat mag.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat spioneren gaat via de harde schijf waarover je per dag de beschikking hebt. Floppies en DVD van huis zijn om te up- of downloaden. Er worden zogenaamde 'auto-herstel' documenten aangemaakt, een functie die de bezoeker niet kan instellen. Ze kunnen ook niet verwijderd worden want dan verschijnt een bericht 'document elders in gebruik.' Als je iets niet begrijpt, stel vragen. Ga er niet meteen vanuit dat je een idioot voor je hebt. Of ben jij één van die soort mensen die anderen graag begluurt? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 september 2009 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 26 september 2009 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() zalig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Er is geen haar op mijn hoofd dat hieraan twijfelt.
Laatst gewijzigd door system : 26 september 2009 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Echt hé.
Het maakt het verlies van Preuße meer dan goed.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Varken raadpleegt Handboek Jihad.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() humor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus wil ik nog wel aannemen dat je toneelstukken 'goed' zijn, maar nog niet dat ze 'gewaardeerd' zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Humor niet, maar ze zijn schattig, nietwaar?
Ik bedoel die zwijntjes, he. |
![]() |
![]() |