![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De schrijver van de dreigbrieven aan het adres van onkelinx en anderen.... is een belg met belgische achtergrond die zich bekeerd heeft tot de islam
![]() ![]() ![]() ![]() Wat een Klotegodsdienst ![]() Laatst gewijzigd door camus : 19 november 2004 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou beter anarchist worden.
Veel hipper en meer drugs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() MAN AANGEHOUDEN IN ZAAK-DOODSBEDREIGING
*************************************** In verband met de doodsbedreiging aan het adres van de Antwerpse SP.A-senator Mimount Bousakla is een man aangehou- den. Dat zei minister van Justitie Laurette Onkelinx (PS) vanmorgen op de RTL-radio gezegd. De dader heeft intussen bekentenissen afgelegd. Dat zei minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael (VLD) bij het begin van het kernkabinet. De VRT-radio vernam uit welinglichte brond dat het om een man zou gaan van Belgische nationaliteit en afkomst, die zich onlangs tot de islam heeft bekeerd. Het federale parket komt straks met een persverklaring. Bousakla leeft sinds zondag ondergedonken. ----- speciaal voor de "gelovigen": dit is de VRT teletekst. Dus het zal wel niet waar zijn ![]() Laatst gewijzigd door nadine : 19 november 2004 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() nieuwsbron, nadine
Want wat jij hier neergezet hebt , staat vol fouten en kan (volgens mij) onmogelijk uit een gerespecteerde krant komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Indien je een email met klacht wenst te zenden om dat "het vol fouten staat" kan ik je alle adressen wel geven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Dat is VRT teletekst?
Heb zelf nog nooit fouten gelezen op de teletekst! Waar kan je die online bekijken, geef gewoon link aub. Laatst gewijzigd door makiaveli : 19 november 2004 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Enfin, ik zal het toch maar eens pasten : Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 19 november 2004 om 11:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://193.121.55.225/tt/tt.php?p=124&g=0&s=1&r=0&x=1 [size=2]MAN AANGEHOUDEN IN ZAAK-DOODSBEDREIGING [font=Verdana]De Antwerpse federale politie heeft een man opgepakt die SP.A-senator Mimount Bousakla bedreigd heeft. Dat heeft minister van Justitie Onkelinx gezegd. De man heeft bekend dat hij gebeld heeft met senator Bouskale en gezegd heeft dat hij haar wou ombrengen. Het gaat om een Gentenaar die zich tot de islam heeft bekeerd. De man heeft geen strafblad en zou ook geen andere politici bedreigd hebben. [/font][font="][font=Verdana]De naam van de man komt ook voor op een ledenlijst van de Arabische Europese Liga. [/font][font=Verdana]De AEL kwam enkele jaren geleden in opspraak na rellen met migranten- jongeren. AEL ontkent weet te hebben van het lidmaatschap. [/font][/font][font="][font=Verdana](wat konden we anders van die loosers verwachten...)[/font][/font][font="] [font=Verdana] [/font] [/font][/size] [font="][font=Verdana][size=2]Je kunt nu opnieuw schrijven met een klacht omdat de naam verkeerd gespeld is ![]() [/font] Laatst gewijzigd door nadine : 19 november 2004 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() De AELer ,Lachmed a Zus, ontkent natuurlijk in alle talen, behalve ...??? Zoiets gelijk Arafat zeker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() bij de AEL, nu is het verhaaltje compleet, maakt niet uit wat ze zeggen, rechts zit hierachter, zeker van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik denk dat het Filip De winter zelf was die de bedreigingen heeft geuit...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burgemeester
|
![]() Het is toch duidelijk? Dit is weer een complot van Verhofstadt. Waar heeft die man zijn bakermat? juist...
![]()
Laatst gewijzigd door Jolle : 19 november 2004 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() (Lach Met A Zus LOL. )
Complottheoriën zijn wel favorieten hier - blijkbaar hebben die jonkies te veel Cluedo gespeeld tussen de lessen door. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Neen neen het is een complot van het Vlaams Blok. Dat is nu wel bewezen en voor iedereen duidelijk die het wil zien he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Gij klapt alsof ge geil wordt door uw gelijk te halen |
|
![]() |
![]() |