![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() 'A new star is Born' , '17y old Belgian wonderkid' ...
Zo omschrijven ze Luca Brecel in de Engelse media tegenwoordig ![]() Limburg is vertegenwoordigd in The Crucible ![]() ![]()
---- Laatst gewijzigd door Lamme Goedzak : 16 april 2012 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Bwah.
Zonder die andere snotter van 17 uit Limburg dacht de halve wereld nog dat België een soort Franstalige koeienvlaai tussen Frankrijk en Luxemburg was. http://www.youtube.com/watch?v=Ym2HI...ailpage#t=311s Schattig. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=Ym2HI...ailpage#t=562s |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk niet dat het ééndagsvlieg wordt! Alle toppers uit het snooker circuit spreken vol lof over Brecel. Denk wel dat zij er meer oog voor hebben dan wij leken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je (bijna) alles zelf moet financieren, dan kan het nog lastig worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ééndagsvlieg?? dit jaar doet hij het wat minder, maar de vorige jaren heeft hij al van zich laten horen hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Ja, dat moet zeker niet simpel zijn maar ik denk dat zijn WK deelname hem zeker sponsors zal opleveren. Misschien moet de vader hem ook maar een manager zoeken die zich daar mee bezig houdt. Dat zou hem ook vooruit kunnen helpen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu nog een foto van Brecel met een belgische vlag in de hand en Magnike valt in katzwijm voor zoveel patriottisme en voorspeld voor Luca al gelijk zijn eerste wereldtitel in 2013... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |