![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Besten,
Ik kan maar één ding niet meer lullen en dat is dat U begint te lezen op www.thehumanitarianevolution.blogspot.com en het boek GHL (by D.J.G.) ISBN-10: 1616674032 ISBN-13: 9781616674038 Neem de tijd en droom zacht deze nacht. Natuurluck reguleerde ik het vele geld dat komt, en natuurluck tegen sub motivaties, en natuurluck wordt het niet voor politiekers om het te runnen, en natuurluck maakte ik het complexiteit van het vele pottentiele veldwerk doelmatig. Benieuwd? www.thehumanitarianevolution.blogspot.com En U zal verbaast zijn waar dit jaar het meeste om te doen zou moeten zijn, oplossen MET geld's. PS: Deze 1000den miljarden zullen niet voelbaar zijn in de portemonee, maar maakt zaken betaalbaar zoals genoeg voeding en medicijnen-, zeer efficiente geboorteplanning, klimaatcrisis oplossingen, etc. Enough wisdom to start with, money there will be enough, and now people are still dying without my humanitarian Invention ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Op het einde van de blog lees ik dit:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Het boek is een kunstwerk dat vlot leest. Part van de 'het complexiteit' snap ik niet dat deze post zo raar is. Muggenzifters terwijl uberhaubt al wetend wat voor goeds dit kan brengen.
Ik merk wel enige vreugde in Zwitser's antwoord, dat doet goed. Ik zal het boek's post eens meer aandacht geven.. Voor de rest is het toch kei gaaf niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Vraagje: Wat is je moedertaal? Ik heb de indruk dat zowel het Nederlands als het Engels voor jou vreemde talen zijn.
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Ik heb de post over het major financieel idee bewerkt. Het is wel kort en bondig..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Ik ben Nederlandstalig maar niet academisch. Mijn boek is wel foutloos, want mijn uitgever verbeterde alles en deed het formatting. Ik zeg het toch ook dat er schrijffoutjes in kunnen zitten..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Ik ben niet depressief en goed gemotiveerd wanneer ik doping gebruik..
Ik ben blij dat al iemand van jullie de post 'The Humanitarian Evolution' hebben gelezen, mijn tweede boek in wording. Voor zover a great read toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Misschien is dat wel het probleem.
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Nee hoor, ik rookte vroeger weed en toen is het mis gegaan, en toen veel psychisch leed en stress, en dus kan ik gewoon heel goed veel slapen en weinig doen ten opzichte van zware werkers. Ik neem sinds kort anti depressiva mag je weten, licht maar hoor, en dat helpt wel.. Komt wel goed wanneer ik eindeluck eens iets terug krijg voor al mijn theoretische veldwerk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() Btw puffers, het is tijd voor revolutie, geen getammel over een foutje hier en daar, revolutie kende da, dad is glad one of his men invented the rest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() www.thehumanitarianevolution.blogspot.com book staat erop zonder's eene foutje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
http://www.thehumanitarianevolution....corrected.html Sorry hoor, maar een dergelijk krom Engels als in jouw boek krijgt zelfs een Nederlands Europarlementslid niet voor elkaar. Dat "zonder's eene foutje" is het understatement van de eeuw...
![]() |
![]() |
#16 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat boek is correct Engels. En weet ge watte jombeke, uw Nederlands stinkt naar low culture. En ge zou eerder bezig zijn met de kern van de revolutie, niet met uw stom karakterke dat geene meter helpt en onder uw bewind zou alles mislukken, net zoals alles zoals het is resultaat is van mensen zoals U. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Maar ge hebt gelijk, de eerste enkele zinnen typte ik gisteren in de gauwte. Hersteld, verder zou het dus wel degelijk goed Engels moeten zijn aangezien mijn uitgever er alles aan deed om het normaal goed Engels te laten worden.
Laatst gewijzigd door D.J.G. : 10 april 2012 om 16:39. Reden: type foutje |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() IPV van eens iets over het project te zeggen, al die mensen dat sterven en ziek zijn, al de hulp dat in verkeerde handen terecht komt, al het geld dat dit project kan realiseren..komaan, echt, nog enige scrupules over heren?
|
![]() |
![]() |