![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Ik schrijf je naar aanleiding van je oproep vandaag in de Morgen ('Beste Moslimburen, met elkaar beginnen praten is een kleine stap') (Link=http://www.demorgen.be/opinie/beste-...stap-a2200741/) Wij zijn allemaal gelijk. Voor de rest zie ik heel veel dat ons bindt. Wat heb ik medelijden met jou, Saskia. In welk Borgerhout leef jij? Opgesloten in je wereldvreemde witte middenklasse-getto. Jammer dat je je beperkt tot witte buurtfeesten en je de vele interculturele activiteiten in Borgerhout links laat liggen, waar er ontstellend veel contact is tussen moslims en niet-moslims. Wat had ik graag een klapke met jou gedaan op het buurtfeest van Boho en Al Ikram op het Laar in November. Maar hoe hard ik ook naar je zocht, ik vond je niet. Wat had ik graag met jou over literatuur willen praten op de Vertelsouk in Atlas in December. Maar hoe hard ik ook naar je zocht, ik vond je niet. Wat had ik graag met jou willen dansen op het concert van Khaled in De Roma. Maar hoe hard ik ook naar je zocht, ik vond je niet tussen de bonte club van uitgelaten 'Maghrebijnen' en 'Vlamingen'. Wat had ik graag met jou de Reuzenstoet gelopen, toen ik met vele blije 'moslims' en 'niet-moslims' de Droomboom van de Iqra-school voortduwde. Maar hoe hard ik ook naar je zocht, ik vond je niet. Wat had ik graag met jou een durm kip gedeeld in Snack Roma, maar hoe hard ik ook naar je zocht, ik vond je niet. Ik zag je evenmin op het kleurrijke Borgerrio. Misschien vergis ik me en vind je het wel leuk om hide and seek te spelen, Saskia? Laten we een spelletje spelen. De volgende weken zijn er weer ontzettend veel boeiende activiteiten in en rond Borgerhout. Zie ik je dan daar? En neem je dan ook die andere Saskia's mee? Dan kunnen we daarna misschien afzakken naar Bar Leon of het Zeezicht, waar je me ook wel eens kan vinden. No more hide and seek, ok? Promised, Saskia? Liefs, Asma http://www.kifkif.be/actua/beste-bor...skia-de-coster Wie heeft gelijk? Laatst gewijzigd door Drukazz : 1 februari 2015 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er bleven maar weinig keuzes voor Saskia . Vluchten of een hoofddoek dragen . De daders van deze pesterijen worden niet aangesproken . Erger nog , de dader EIST een afspraak met Saskia . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Een allo die een auto wereld vreemdheid verwijt... Dzjiezes.
En zo slecht kritiek dat die kunnen verdragen. Hun repliek bestaat dan steeds uit tegenbeschuldigen uiten. Trouwens "Bar Leon" en "Zeezicht". Ik kom daar ook (ja, ik zal waarschijnlijk de enige Vlaams belanger zijn die daar komt). Dat zijn 2 kroegen (op enkele uitzonderingen na) slegs vir blankes. (idem voor de mombassa)
Mein Land Laatst gewijzigd door F.B. : 1 februari 2015 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voila: ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 februari 2015 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Asma moet je meehelpen de kar van de Marokkaanse school duwen, buurtfeesten van Islamitische organisaties bijwonen, want anders zit je in je " wereldvreemde middenklasseghetto " en hou je beter je bek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() toch wel opmerkelijke opinie van Saskia ...
zou er dan toch wat bougeren ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Eind 2006 probeerden moslims nog bezoekers buiten te houden uit de Roma bij een concert met Marrokaanse muziek
Tickets afpakken en verscheuren, duwen, trekken en uiteindelijk ook een glazen deur kapotstampen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van de beste muzikanten die ik ken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe je erbij komt dat ie een fijn mens is , dat is voor mij een vraag ,en voor jou een weet . Waarschijnlijk ken je niet veel muzikanten . |
|
![]() |
![]() |