![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Deze morgend in de 7de dag:
Werkt gedoogbeleid stedelijke agressie in de hand? http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...0703/1.1274001 Wat er verteld werd kwam op hetzelfde moment ook aan bod in rondetafelgesprekken op RTBF en RTL: de verloedering van normen en waarden, het failliet van onderwijs, opvoeding, en politiek bestuur zijn de ware boosdoeners van toenemde agressiviteit en onveiligheid, en er rest eigenlijk maar één oplossing: hardere aanpak vanaf het eerste schooljaar. Linkebied zullen het hier niet graag horen. Vreemd dat deze verloedering gelijk loopt met sossencoalities, catastrofaal immigratie beleid, asiel en integratie. Enig oorzakelijk verband? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik reageer om mijn eigen post
![]() Uiteraard is er een oorzakelijk verband, maar het werd maar rakelings vermeld in het gesprek (Molenbeek etc), want nog steeds: politiek incorrect om het luidkeels te zeggen... Laatst gewijzigd door kwantum : 15 april 2012 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wat doet dit onder I&I?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Normaal he,is toch de schuld van Inboorlingen en Inheemsen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Links is verantwoordelijk voor het beleid van straffeloosheid, voor het "verbod om te verbieden", voor het eindeloos gepamper van onintegreerbare bevolkingsgroepen, etc. Let erop, bij de volgende verkiezingen zal de burger duidelijk maken hoe hoog de massainvasie van vreemdelingen, profiteurs en al de criminaliteit dat dit met zich meebrengt, hen zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De vraag is of er een oorzakelijk verband is met I&I. Staat er nochtans duidelijk geschreven. Ik herhaal het voor jou eventjes:
Citaat:
Laatst gewijzigd door kwantum : 15 april 2012 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Werkt gedoogbeleid stedelijke agressie in de hand? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zoekt weer te te mierenneuken hé. Iedereen aan tafel, ook tijdens de rondetafgelgesprekken op RTBF en RTL, is het ermee eens dat een gedoogbeleid stedelijke agressie in de hand werkt. Mijn vraag was: Is er oorzakelijk verband met I&I toestanden? Ja sorry dat het voor jou weer te moeilijk om te begrijpen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn vraag was 'wat doet dit onder I&I'? Ik vond de discussie op de zevende dag wel interessant, spijtig dat je die in dit topic verknalt, nog voor ze hier kan beginnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
sjonges toch. Zoals we van u gewoon zijn leest u niet behoorlijk wat er staat, en uw interpretatie van wat er staat deugt ook niet. Mijn vraag was: Vreemd dat deze verloedering gelijk loopt met sossencoalities, catastrofaal immigratie beleid, asiel en integratie. Enig oorzakelijk verband? Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij gebrek aan beter. Zat de vraag op een andere plaats bestond het probleem niet eens uiteraard... |
|
![]() |
![]() |