![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik heb het gezien .
Ongeacht de kwestie , van wie het grondgebied nu ook is . Ik vond dat er toch op het randje af wat uitdaging en gedurfde provocatie in zat . Alleen al hiermee vind ik aanwijzingen te vinden van pesterij die eeuwig tot oorlog zal leiden tussen religies . Ons blanke mannen werden herkent als niet moslims en mochten radicaal en onder gewapende controle NIET binnen op een heilige moslim plaats om een kijkje te nemen . Maar een Moslim vond dat hij weer wel het recht had om te provoceren en tussen de Joodse gelovigen tegen de muur ( bidplaats ) te gaan aanleunen te gaan bidden terwijl hij eveneend noch gebed , noch de taal beheerst . Ik neem hier zeker de joden niet in bescherming , het was alleen een vaststelling . En Beste Rudi Vranckx , U vind dat schitterend ? Ik niet . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Mag ik er aan toevoegen dat ik dergelijke stromingen en standpunten in reportages te aanstootgevend vind om op onze televisie te komen .
Het is een bewijs dat de moslims altijd moeten uitdagen en provoceren . |
![]() |
![]() |