Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2011, 15:25   #1
revoleto
Banneling

Standaard Geloof in de Boodschappers**************

Van een reeks van pilaren van het geloof (het geloof in God en Zijn engelen, Zijn Boeken, Zijn Boodschappers, de Laatste Dag, en veel goede en slechte)

Na de openbaring aan de Profeet (in de grot van Hira, hij de profeet al snel bang naar zijn huis om te zeggen geretourneerd:. Zmlona, Zmlona Fastqublth zijn vrouw, trouwe oprecht Khadijah - moge Allah tevreden - en verlicht van pracht, en verlicht hem wat hij doet, zei ze tegen hem (zowel Abn Uncle , en God is God nooit Akhozak, Inc naar de baarmoeder te bereiken, en dragen allen, en verdien nul, en RAPPORT de gast, en ratificatie van het moderne, en moest afleveringen van rechts).
Daarna nam ik het en ging versnellen om haar neef en het papier bak Nawfal, en vertelde hem wat er gebeurd was met haar man, Mohammed, en was (en papier) had bekeerd tot het christendom in onwetendheid, en bestudeerde de Bijbel, zegt de krant van de profeet (:. Deze wet, die werd geopenbaard aan Mozes, en U bent de profeet van deze natie [Al-Bukhari .
Het geloof in de Boodschappers is de vierde pijler van het geloof en verduidelijkt door de Profeet (Gevraagd door Gabriel - vrede zij met hem - van het geloof, zei hij: (om te geloven in Allah en Zijn engelen, Zijn Boeken, Zijn Boodschappers, ...) [Overeengekomen].
Verzonden God - de Almachtige - velen van de apostelen, sommigen van hen zei dat de Koran niet de anderen te noemen, en wij geloven dat ze allemaal, de Almachtige zegt: {Dus geloven in alle H en Zijn boodschappers} [vrouwen: 171]. Hij zegt ook: {(152) Maar zij die geloven in alle H en Zijn boodschappers en geen onderscheid maken tussen een van hen - om hen die Hij zal hun beloning te geven. En steeds is bekijken h Vergevensgezind, Genadevol. } [Vrouwen: 152].
Profeet en de profeet:
Profeet is een vrij man van de zonen van Adam, aan hem werd geopenbaard de wetten moesten worden meegedeeld, en de boodschapper is een vrij man van de zonen van Adam aan hem geopenbaard door de wetten en wordt gecommuniceerd, elke profeet boodschapper, en niet elke profeet boodschapper.

Het nummer van de Apostelen:
Allah boodschappers en profeten van velen, en de gedachtenis aan Allah de Almachtige verstuurd in de heilige namen van de vijfentwintig een profeet en een boodschapper en ze zijn: Adam, Noach, Idris, en gunst, en Hood, Abraham, Lot, Ismaël, Isaak en Jakob, en Jozef en Job, en Shuaib, en Jona, en Mozes en Aäron , en Elisa, een echte romp, en David, en Zacharia, en Salomo, Elias en Johannes, en Jezus, en Mohammed - (-. Hij zegt: {(78) 8 En Wij hebben reeds zond boden uit voor u Onder hen zijn degenen [wier verhalen] We hebben gerelateerd. aan u, en onder hen zijn die [wier verhalen] We hebben geen betrekking op u} [vergevingsgezind: 78]..

De functie van de Apostelen:
God zond naar beneden om te zeggen: {(214) En waarschuw, [O Mohammed], uw naaste verwanten} [Dichters: 214]. Profeet rose (Mount Safa en riep op tot: (O Bbahah) Verzameld mensen hem, zei hij (:!! (Zo en zo, mijn zoon zo en zo, mijn zoon zo en zo, mijn zoon O Banoe 'Abd Manaf, O Kinderen van Abdul Muttalib) verzamelden zich rond hem, zei hij tegen hen: (? Eroatkm als ik je vertelde dat de paarden de voet (onderaan) deze berg Okintm Mosadeghi laten) zei: Wat je ten onrechte geprobeerd Hij zei:. (ik Nazir je tussen mijn handen een strenge straf) [Muslim].

De Almachtige God heeft boden gezonden om te bellen mensen te verenigen en hem gehoorzamen, Fabashrunhm het plezier van God en dat zijn commissie geloofde en gehoorzaamd, en Andhirounam van de straf van God dat geschonden en ongehoorzaam. Hij zegt: {(25) En Wij zonden niet voordat u een boodschapper, behalve dat Wij openbaarden aan hem dat, "Er is geen god behalve ik, dus aanbidt Mij." } [De profeten: 25].

Hij zegt: {(48) En Wij zenden de boodschappers niet behalve als brengers van goede tijdingen en als waarschuwers. Dus wie gelooft en hervormingen - er zal geen vrees over hen te zijn, noch zullen zij treuren. Nieuwe commentaar toevoegen
(49) Maar zij die Onze Verzen loochenen - de straf zal raken voor hun opstandige ongehoorzaamheid. Nieuwe commentaar toevoegen} [vee: 48-49].

Profeten gepredikt:
En de profeten, mensen zoals andere mensen eten en drinken, en verheugen en verdriet, en wandelen in de markten, en wanneer de polytheïsten vragen aan de Profeet (dingen niet kunnen veroorloven, het was (verraste hen, en herinnert ze altijd volgehouden dat hij predikte: {Zeg: Glorie zij mijn Heer, ik ben slechts mens boodschapper} [Al-Isra : 93] en de Almachtige zegt:. {Zeg: ik ben maar een mens net als jij, stelt voor om me} [Kahf: 110].

Onfeilbaarheid van de profeten:
God koos de Apostelen en de deugd van Zijn schepping, en Nzham zonden, en Asmanm van het begaan van zonden, groot en klein, en onderscheiden door de kwaliteiten van waardigheid, en de ethiek van de grote droom van de oprechtheid en het secretariaat; zelfs een rolmodel voor anderen, Visser mensen op hun aanpak en Iktfoa hun sporen, dus het is Asmanm God van de zonde, en Nzham voor vallen in de zonde, zij zijn de beste van Gods schepping, en beter dan Abdullah - de Almachtige - en gehoorzaamden hem, en ze zijn het ideaal dat mensen begeleidt. Allah zegt: {(89) Dit zijn degenen aan wie Wij gaven het Boek en gezag en profeetschap. Maar als de ongelovigen te ontkennen, dan moeten we toevertrouwd aan een mensen die daarin niet ongelovigen. Nieuwe commentaar toevoegen
(90) Dat zijn degenen die Allah geleid heeft, dus van hun leiding een voorbeeld te noemen. Zeg: "Ik vraag van u om dit bericht geen betaling. Het is niet, maar een herinnering voor de werelden." Nieuwe commentaar toevoegen} [vee: 89-90].

Kwaliteiten van de profeten:
Er zijn recepten en is te wijten aan de rechterkant van de apostelen, die zijn gelijk wanneer deze Atfadilon in de andere, en attributen het recht op een eerlijk proces in de apostelen zijn:

Eerlijkheid:
Moet eerlijk zijn van mening dat alle apostelen, en dat ze nooit konden liegen
En God - de Almachtige - zegt hij: {en gecertificeerd afzenders} [Yassin: 52] en de biografie van alle profeten en hun attributen zie ze eerlijk; was de bijnaam van de Quraish Profeet (voor de missie van de secretaris-Saadiq.
Secretariaat:
Apostelen zijn eerlijk, en onmogelijk om verraad; begrijpen Mahfozawn uiterlijk en innerlijk van het doen van een zonde, klein of groot, Allah de Almachtige zegt: {(161) Het is niet [wijten] aan een profeet dat hij ontrouw zou handelen [met betrekking tot de oorlog buit]. En wie verraadt, [het nemen van onrechtmatig], zal komen met wat hij op de Dag der Opstanding. Dan zal elke ziel worden [volledig] gecompenseerd voor hetgeen zij heeft verdiend, en zij zullen geen onrecht worden aangedaan. } [Al-Imran: 161].

Intelligence:
Apostelen spreken met alle mensen van verschillende geesten en graden van intelligentie, en het gezicht moeilijke situaties, en is noodzakelijk om al deze mensen uit te nodigen en hen beïnvloeden en veranderen hun gedrag, en dus de voorkeur van de genade van Gods boodschappers van intelligentie.
In het verhaal van de zwarte steen bewijs van het inzicht van onze Profeet Muhammad (Wanneer conflicten van de leiders van de stammen van de Qoeraisj een die in het bezit van de Zwarte Steen om hem zijn plaats, omdat beide van hen wilde aan deze grote eer te krijgen, was afgewend toen een ruzie tussen hen, maar zij stelde dat de regel, waaronder de eerste om ze in te voeren , was het huis is de apostel (, Vatmon iedereen weet zijn eerlijkheid en wijsheid van zijn geest weerspiegelt scherpzinnigheid van de Profeet (en intelligentie toen hij van zijn gewaad en zette de steen hem, en om elk een van de hoofden van de stammen houden het kledingstuk een feest te maken;. droegen ze hem al en eindigde de situatie zonder onenigheid of een gevecht intelligent Profeet Mohammed (.
.. Deze Abraham (de zogenaamde kaafir koning Alnmarwz en zegt tot hem: {God die leven geeft en doet sterven} Hij zegt dat dit weerbarstige: ik groet en Amit en wonen de twee gevangenen doodt een van hen riep de ander, maar slimmer Ibrahim - vrede zij met hem - heeft verrast Alnmarwz om onbetwistbare zei tegen hem: { God komt de zon uit het oosten door de rollen van Marokko} stond verbijsterd staat Alnmarwz kan dit niet te doen dat hij niet kan, maar God Hij zegt:. {(258) Heb je niet beschouwd als degene die ruzie met Abraham over zijn Heer [alleen maar ] omdat Allah hem had gegeven koningschap? Toen Abraham zei: "Mijn Heer is degene die leven geeft en doet sterven", zei hij, "Ik geef leven en de dood tot gevolg." Abraham zei: "Voorwaar, Allah brengt de zon van het oosten, dus neem het op vanuit het westen "Dus de ongelovige was overweldigd [door verbazing] En Allah leidt het onrechtvaardige volk} [Baqarah: 258]...

Rapport:
Moet leveren alle apostelen geïnstrueerd door God en aan de mensen, want het is onmogelijk voor hen om te onderdrukken iets van de wetten van God. De apostelen zijn beurt, heeft een goede kalkoen is onze beste beloning. Hij zegt: Wat de profeet, behalve de auteur!
[Tabel: 99] Hij heeft ook gezegd: {O profeet werd gestuurd naar u van uw Heer!
[Tabel: 67].
En God zeide: voor Noah {en ik ben een boodschapper van de Heer der Werelden. Berichten om u op de hoogte van mijn Heer en ik zou adviseren u en ik weet van Allah wat gij niet weet} [normen: 61-62].
En toen hij het vers kwam: {En waarschuw je stam verwanten}, de Profeet te stoppen (redenaar, zei hij: (O ongelovigen, kocht jezelf, niet voor je zingen van God een ding O Banoe 'Abd Manaf, niet voor je zingen van God een ding O Abbas bin Abdul Muttalib.. , niet zing je iets van God) [Bukhari].
Oulu bepaling van de Apostelen:
Fadl-Allah - de Almachtige - enkele van de profeten, want zij waren geduldig en verdroeg het misbruik en de ontkenning in om te Allah en Jihad roepen op Zijn weg meer dan anderen van de rest van de apostelen, en die noemde hij God - de Almachtige - EERSTE bepaling van de Apostelen en ze zijn: Mohammed, Abraham, Noach, Mozes en Jezus zegeningen van Allah zij met hen, de Almachtige zegt: {(35) Dus wees geduldig, [O Mohammed], als waren die van de bepaling bij de boodschappers en wees niet ongeduldig voor hen. Het zal worden - op de dag zien ze dat wat ze beloofd - alsof zij niet gebleven [in de wereld], behalve een uur van een dag. [Dit is] kennisgeving. En zal [een] zijn vernietigd, behalve het uitdagend ongehoorzame mensen} [Ahqaf: 35]. De Almachtige zegt: {(7) en [te noemen, O Mohammed], toen we uit de profeten hun verbond en van u en van Noach en Abraham en Mozes en Jezus, de zoon van Maria, en sloten wij een hecht verbond} [partijen: 7].

Onmogelijk recht kwaliteiten in de boodschappers zijn:
Onmogelijk voor het ontbreken van afbreuk te doen aan alle apostelen hun missie, of leiden ze naar mensen vervreemden, is het onmogelijk voor hen om de volgende kenmerken Atsvo:

Liggend:
Hij stuurde de Profeet (naar de koning van Byzantium Heraclius, roepen tot de islam en de Levant, dan Abu Sufyan en een aantal van de Quraish, die stuurde Hercules om te vragen wie was in zijn land van de Arabieren kwamen en Abu Sufyan Dat was voordat hij gevraagd, Hercules Prophet (en werd dus gevraagd: Is ? liggen zei Abu Sufyan: Nee Heraclius zei:.. wat was te laten de liegen tegen de mensen, en dan liegen tegen God apostelen misschien niet de juiste leugen, maar hoe kiest voor God en de steun is een leugenaar Apostelen eerlijk Mustvon, en toen de familie van de Profeet (en geïnformeerd afgodendienaars, zodat , kwam naar Aboe Bakr en zeide tot hem: De vriend beweerde dat hij naar Jeruzalem en weer terug in een nacht, en de mensen gaan en komen terug in een maand, zei Abu Bakr zei dat het heeft geratificeerd.

Verraad:
En verraad misschien niet in het recht van de Apostelen, hoe kan het God te vertrouwen - de Almachtige - die is niet eerlijk, God - de Almachtige - koos voor de apostelen om de beste baan, niet een oproep om God te doen, de Almachtige heeft gezegd: {(33) Voorwaar, Allah koos Adam en Noach en de familie van Abraham en de familie van de 'IMR n over de wereld -}
[Al-Imran: 33].

Niet te melden (vertrouwelijke):
Verhulling van het bericht mogelijk niet in het recht van de apostelen, omdat God - de Almachtige - de prestaties van het secretariaat, en dat onze Profeet (hij zegt in de Farewell bedevaart, een natie wordt ingediend: (Niet hit God Ik getuig) [Overeengekomen]!.
Stupid:
Gezonden door God - de Almachtige - de apostelen om mensen te begeleiden naar het pad van Allah het rectum, is onmogelijk voor hen om Atsvo stom en dom, want de boodschapper als het saai, heeft geen invloed op zijn volk, en begeleidt de misleide, en zal niet worden overtuigd een geworpen zijn betoog, moet het dan dat de boodschapper kan slim zijn, roepen de mensen, en opent hun hart aan het geloof. Hij zegt: {(125) Nodig om de weg van uw Heer met wijsheid en goed onderricht, en wissel met hen op een manier die het beste is. Inderdaad, uw Heer is het meest te weten van wie is afgedwaald van Zijn weg, en Hij is het meest te weten van wie [terecht] geleid} [(Nahl: 125]. En de rest van het interview
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 16:13   #2
Another Jack
Banneling

Standaard

Wanneer krijgen we de rest van het interview?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 00:08   #3
Astrodamos
Banneling

Standaard

het is geen kwestie van geloven in een boodschapper;
wat een ernstig boodschapper zegt is waarheid
Astrodamos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 02:14   #4
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrodamos Bekijk bericht
het is geen kwestie van geloven in een boodschapper;
wat een ernstig boodschapper zegt is waarheid
Ernstige atheistische wetenschappers dus.
Oud 29 januari 2012, 22:05   #5
Astrodamos
Banneling

Standaard

"De vier ruiters van de Apocalyps zijn vier ruiters afkomstig uit hoofdstuk 6 van het boek Openbaring uit het Nieuwe Testament.
De profetie rondom de vier ruiters zal pas uitkomen nadat de opname van de gemeente heeft plaatsgevonden en de antichrist aan de macht is.
Door christenen die niet in een Opname van de gemeente geloven, wordt de opvatting aangehangen dat deze profetie nu al deels voltrokken is of zich aan het voltrekken is."

een hele boterham,
ik vermoed dat men probeert voor te stellen dat gelovigen zullen verheven worden naar een geredde wereld als onheil en totale chaos heerst op aarde

in realisme bestaat geen verheffing, ten allen tijde met de voeten op de grond blijven is de boodschap;
of men insinueert dat men ten onder kan gaan aan verloedering
Oud 29 januari 2012, 22:22   #6
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrodamos Bekijk bericht
Door christenen die niet in een Opname van de gemeente geloven, wordt de opvatting aangehangen dat deze profetie nu al deels voltrokken is of zich aan het voltrekken is."
Voor sommigen is "een Opname" ergens wel beter denk ik.
Oud 29 januari 2012, 22:25   #7
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wanneer krijgen we de rest van het interview?
Astemblief nie se, begint dat gezaag weer, pffffff
Negeerlijst !!
Oud 15 maart 2012, 16:06   #8
Astrodamos
Banneling

Standaard

een opname door de gemeente : die bestaat wel ..
Oud 19 april 2012, 18:14   #9
Astrodamos
Banneling

Standaard

De 12 werken van Herakles (mythologie)

1. het doden van de leeuw van Nemea
2. doden van de Hydra van Lerna, de veelkoppige slang
3. Het vangen van een aan de godin Artemis gewijde hinde, de Hinde van Keryneia.
4. Het vangen van het Erymanthische zwijn,
5.schoonmaken van de stallen van Augias, een koning in Elis
6. Het verjagen van de Stymphalische vogels
7. Stier van Kreta ophalen en overbrengen naar het vasteland
8. ook de vleesetende paarden halen van Diomedes
9. de kostbare gordel halen van Hippolyte, de koningin van de Amazonen
10. de kudde van Geryones halen.
11. de gouden appels van de Hesperiden roven
12. het ontvoeren van de driekoppige hellehond Kerberos uit de onderwereld.
Oud 23 april 2012, 23:06   #10
Astrodamos
Banneling

Standaard

ik kan de techniek 100 jaar vooruit helpen
Oud 24 april 2012, 06:42   #11
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Ik doe elke dag minstens één boodschap, geloof ik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
Allah het rectum
Inderdaad, Allah mijn gat.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 13:12   #12
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Ik doe elke dag minstens één boodschap, geloof ik.
Normaal, zeker als je veel varkensvlees eet.

Lekker en gezond.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be