![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
Geregistreerd: 23 april 2012
Berichten: 1
|
![]() Een recent fenomeen is dat bedrijven meer en meer een klantgerichte strategie aannemen om bedrijfsprestaties op te drijven. De uiteenlopende voordelen van een klantgerichte strategie maakt het interessant voor bedrijven om deze koers te volgen. Één van de belangrijkste onderdelen van de strategie omvat het besluitvormingsproces van de consument. De manier waarop consumenten een beslissing maken en waarop ze zich baseren kan heel uiteenlopend zijn. Één component van deze rubriek beslaat de assortimentsgrootte.
Recentelijk onderzoek wijst echter uit dat een groot assortiment nadeliger zou zijn voor consumenten in vergelijking met een klein assortiment. Consumenten zouden aanzienlijk kleinere kans op aankopen hebben, lagere motivatie hebben om een aankoop te doen en de beslissing moeilijker vinden. Ik wil het verschil onderzoeken tussen de gedragingen van twee types mensen (abstracte of concrete denkers) tegenover een groot versus klein assortiment. De enquête duurt amper een 5-tal minuutjes.Via onderstaande link kunt u hieraan deelnemen! De resultaten zullen later gepost worden. http://ghentmarketing.qualtrics.com/...RhBeprio5vQ60I Alvast bedankt voor jullie medewerking! |
![]() |
![]() |