Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 mei 2012, 16:19   #1
december
Banneling

Standaard n-va : een waardig alternatief?? Nog meer migranten naar België halen!

Wat n-va'er Bracke op ONZE feestdag (niet de zijne) uitbraakt op HLN overschrijdt weer flink alle grenzen van goed fatsoen.

Lees het zelf:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...nd-beter.dhtml

Blijkbaar zijn er voor dit volksverradend heerschap nog niet genoeg vreemdelingen. Er moeten er zelfs meer naar België komen, als het van bandiet bracke afhangt!!! Ditmaal geen vreemdelingen meer die wegen op de SZ, maar vreemdelingen die willen werken en dus u en mijn job komen afpakken.

Gewoon tergend dat sommige nationalisten daar nog maar aan denken om op die volksverlakkende n-va troep te stemmen.....

Laatst gewijzigd door december : 1 mei 2012 om 16:19.
december is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2012, 16:23   #2
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Het zijn binnenkort verkiezingen, zoveel is duidelijk.
Oud 1 mei 2012, 16:29   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Daar zijn drie soorten vreemdelingen:

- zij die uw en mijn job komen afpakken;
- zij die uw en mijn sociale zekerheid komen afpakken;
- zij die uw en mijn actueel niet in te vullen vacatures in knelpuntberoepen komen afpakken.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2012, 16:46   #4
december
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
- zij die uw en mijn actueel niet in te vullen vacatures in knelpuntberoepen komen afpakken.
En bij de eerstvolgende sanering in de sector mag het eigen volk dan ophoepelen.

En binnen de kortste keren creëert men een situatie waarbij de werkgevers voor de desbetreffende knelpuntberoepen uitsluitend nog goedkope buitenlandse werkkrachten willen aannemen
Oud 1 mei 2012, 17:04   #5
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door december Bekijk bericht
Wat n-va'er Bracke op ONZE feestdag (niet de zijne) uitbraakt op HLN overschrijdt weer flink alle grenzen van goed fatsoen.

Lees het zelf:

Blijkbaar zijn er voor dit volksverradend heerschap nog niet genoeg vreemdelingen. Er moeten er zelfs meer naar België komen, als het van bandiet bracke afhangt!!! Ditmaal geen vreemdelingen meer die wegen op de SZ, maar vreemdelingen die willen werken en dus u en mijn job komen afpakken.

Gewoon tergend dat sommige nationalisten daar nog maar aan denken om op die volksverlakkende n-va troep te stemmen.....
En wat is daar mis mee ?

In de carrefour raakt men de laatste 3 tot 5 jaar amper aan personeel , en al zeker niemand die op zaterdag tot sluitingstijd wil aannemen .

Mijn vrouw is buitenlandse , was 3 weken in België ( legaal aangekomen om duidelijk te zijn ) ze zou onmiddelijk in de carrefour hebben mogen beginnen . MAAR HOOOOOOOOOO dat mag niet . De wet zegt dat ge nen imburgeringscursus moet volgen eerst . Mijn vrouw is na den eerste avond naar huis gekomen en heeft gezegt , Ik ben de enige in de inburgeringscursus met een diploma en die engels spreekt , van de 27 ben ik de enige die geen moslim is , ik kan met niemand daar ook maar één woord spreken , en al zeker geen woord Nederlands opsteken .

Ze is nooit meer terug geaan , maar wel avondschool Nederland gaan volgen , na een paar maanden hebben we dan toch een oplossing gevonden om alsnog te mogen werken officieel , ze is 2.5 jaar hier , spreekt heel behoorlijk nederlands en haar 30 colega's en de bazen mogen haar allemaal even graag . Weet je wat integratie is ? WILLEN .

Naar hier komen om te bereiken wat je in je eigen land ook graag zou willen doen , vrienden hebben , nieuwe dingen doen , en een job en een inkomen
hebben , leren en mentaal sterker worden .

Je zou eens moeten zien hoe ze met mijn oude tante van 85 jaar zit te kletsen , een plezier om zien .

Itegreren is een kwestie van willen , van er met uw twee voeten gaan instaan . en mist ze haar taal en cultuur ? dat spreekt voor zich .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2012, 17:04   #6
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Blijkbaar zijn er voor dit volksverradend heerschap nog niet genoeg vreemdelingen. Er moeten er zelfs meer naar België komen, als het van bandiet bracke afhangt!!!
Misschien moet je eens aandachtig lezen wat er staat voor je begint te schuimbekken:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HLN
Zo wil hij meer win-win in het migratiebeleid, door de deur open te zetten voor wie komt werken en actief wil bijdragen tot de samenleving.
Daar staat dat hij 'meer win-win' wilt in het migratiebeleid, dat impliceert niet meer migratie maar een ander migratiebeleid.

Citaat:
Ditmaal geen vreemdelingen meer die wegen op de SZ, maar vreemdelingen die willen werken en dus u en mijn job komen afpakken.
http://www.youtube.com/watch?v=768h3Tz4Qik
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2012, 17:04   #7
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dan wordt het tijd dat onze werklozen die vacatures invullen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2012, 17:14   #8
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
En bij de eerstvolgende sanering in de sector mag het eigen volk dan ophoepelen.

En binnen de kortste keren creëert men een situatie waarbij de werkgevers voor de desbetreffende knelpuntberoepen uitsluitend nog goedkope buitenlandse werkkrachten willen aannemen
Mijn allochtone vrouw werk onder de belgische voorwaarden , en wordt geen cent minder maar ook geen cent meer betaald dan haar colega's .

Mijn vrouw heeft geen enkele Belgische haar job afgenomen . ze heeft enkel een job die jaren open stond ingevuld . en !!!!!!!!!!! gestart in een job die ver onder haar niveau ligt ten aanzien van haar opleiding ,haar ervaring en haar diploma . Ze heeft nog nooit één woord geklaagt .
Oud 1 mei 2012, 17:17   #9
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

En , als jij uw hoogheidswaanzin opbergt en uw neus niet optrekt om aan een job te beginnen ,U een klein beetje inzet , dan mag je zeker zijn dat er nooit iemand uw job nog zal afpakken EN !!! Dat er nog vele andere kansen voor U zullen openen .
Oud 1 mei 2012, 17:33   #10
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dan wordt het tijd dat onze werklozen die vacatures invullen.
Zeg laat ons met rust met diene zever!

Laatst gewijzigd door Illuminatus : 1 mei 2012 om 17:34.
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2012, 17:58   #11
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Lees het zelf:

Geen enkele migrant pakt Uw job af. Uw werkgever ontslaat U en huurt iemand in die Uw voormalige job op de één of andere manier efficiënter doet (voor minder geld, in het zwart, meer uren, etc.). Dat wilt zeggen dat het probleem niet bij de migrant ligt. Wilt U raden waar wel?

Bovendien 'steelt' nieuwe technologie, zoals machines die dozen inpakken i.p.v. magazijniers, veel meer jobs dan een instroom aan werknemers. Technologie maar stop zetten dan, volgens U?

Om op een komische noot te eindigen: http://www.youtube.com/watch?v=brj2UkUPjCI

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 1 mei 2012 om 18:15.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2012, 18:10   #12
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Lees het zelf:

Die van N-VA beginnen nu echt wel te flippen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2012, 18:42   #13
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Die van N-VA beginnen nu echt wel te flippen.
Jij bent radicaal tegen migratie, Henri?
Oud 1 mei 2012, 18:45   #14
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Jij bent radicaal tegen migratie, Henri?
Waar staat dat ?
Oud 1 mei 2012, 18:49   #15
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Waar staat dat ?
De draadstarter fulmineert tegen de N-VA omdat ze migranten willen binnenlaten. Jij reageert daar op dat ze bij de N-VA 'beginnen te flippen'.
Oud 1 mei 2012, 18:53   #16
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De draadstarter fulmineert tegen de N-VA omdat ze migranten willen binnenlaten. Jij reageert daar op dat ze bij de N-VA 'beginnen te flippen'.
Ik fulmineer tegen de N-VA omdat ze leugens en onwaarheden verspreiden.

U gelooft toch zelf niet dat hetgeen sos Bracke verteld het officiële partijstandpunt is ?
Oud 1 mei 2012, 18:54   #17
december
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien moet je eens aandachtig lezen wat er staat voor je begint te schuimbekken:

Daar staat dat hij 'meer win-win' wilt in het migratiebeleid, dat impliceert niet meer migratie maar een ander migratiebeleid.
Er staat wel degelijk :
Waar worden we volgens Bracke wel beter van: meer, maar andere migratie en eenvoudigere belastingen

Zijn wij Vlamingen hier eigenlijk nog voor iets nodig in dit land???
Oud 1 mei 2012, 18:57   #18
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
En wat is daar mis mee ?

In de carrefour raakt men de laatste 3 tot 5 jaar amper aan personeel , en al zeker niemand die op zaterdag tot sluitingstijd wil aannemen .

Mijn vrouw is buitenlandse , was 3 weken in België ( legaal aangekomen om duidelijk te zijn ) ze zou onmiddelijk in de carrefour hebben mogen beginnen . MAAR HOOOOOOOOOO dat mag niet . De wet zegt dat ge nen imburgeringscursus moet volgen eerst . Mijn vrouw is na den eerste avond naar huis gekomen en heeft gezegt , Ik ben de enige in de inburgeringscursus met een diploma en die engels spreekt , van de 27 ben ik de enige die geen moslim is , ik kan met niemand daar ook maar één woord spreken , en al zeker geen woord Nederlands opsteken .

Ze is nooit meer terug geaan , maar wel avondschool Nederland gaan volgen , na een paar maanden hebben we dan toch een oplossing gevonden om alsnog te mogen werken officieel , ze is 2.5 jaar hier , spreekt heel behoorlijk nederlands en haar 30 colega's en de bazen mogen haar allemaal even graag . Weet je wat integratie is ? WILLEN .

Naar hier komen om te bereiken wat je in je eigen land ook graag zou willen doen , vrienden hebben , nieuwe dingen doen , en een job en een inkomen
hebben , leren en mentaal sterker worden .

Je zou eens moeten zien hoe ze met mijn oude tante van 85 jaar zit te kletsen , een plezier om zien .

Itegreren is een kwestie van willen , van er met uw twee voeten gaan instaan . en mist ze haar taal en cultuur ? dat spreekt voor zich .
WIL die agent die jou aanspreekt als je fout parkeert ook niet intergeren?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 mei 2012 om 18:57.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2012, 18:58   #19
december
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Geen enkele migrant pakt Uw job af. Uw werkgever ontslaat U en huurt iemand in die Uw voormalige job op de één of andere manier efficiënter doet (voor minder geld, in het zwart, meer uren, etc.). Dat wilt zeggen dat het probleem niet bij de migrant ligt. Wilt U raden waar wel?
Bij de linkse overheid waaraan Bracke en zijn acolieten maar al te gaarne lippendienst bewijzen?

Citaat:
Bovendien 'steelt' nieuwe technologie, zoals machines die dozen inpakken i.p.v. magazijniers, veel meer jobs dan een instroom aan werknemers. Technologie maar stop zetten dan, volgens U?
Als de technologie volgens u dan toch zoveel banen kost, waarom wilt u soort dan per se meer vreemdelingen naar België halen? Mogen die honderdduizenden werklozen van u zomaar wegrotten of zijn die volgens u allemaal onbekwaam of onwerkwillig???
Oud 1 mei 2012, 19:01   #20
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik fulmineer tegen de N-VA omdat ze leugens en onwaarheden verspreiden.
Welke leugens en onwaarheden?

Citaat:
U gelooft toch zelf niet dat hetgeen sos Bracke verteld het officiële partijstandpunt is ?
Wat is dan het officiële partijstandpunt en waarom is dat strijdig met wat SB hier zegt?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be