![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() De linkse pers zit met de handen in de haren over de jongste verkiezingsoverwinning van het Vlaams Blok. In een soort open brief (17 juni) doet Peter Vandermeersch, hoofdredacteur van 'De Standaard', een aantal interessante vaststellingen. Zo hoort u het ook eens van een ander:
" Het is een vaststelling die al eerder gemaakt is: de Wetstraat kennen we, maar de Dorpsstraat blijkbaar veel minder. (...) Als we eerlijk zijn, moeten we vaststellen dat we daar te weinig over weten. Aansluitend hierbij maak ik me overigens zorgen over de samenstelling van onze redactie. Is die wel in voldoende mate een afspiegeling van de maatschappij? Helemaal niet. Redacties - de onze en alle andere die ik ken - worden vooral bevolkt door mannen en in mindere mate vrouwen, met een opleiding menswetenschappen (talen, geschiedenis, sociologie, politieke wetenschappen, rechten) die eerder links dan rechts stemmen en zichzelf eerder progressief dan conservatief vinden. Je vindt op de redacties nauwelijks allochtonen en nauwelijks Vlaams Blokkers. We wonen in relatief geprivilegieerde wijken, gaan naar relatief beschaafde feestjes, kennen weinig mensen die op het Vlaams Blok stemmen en ons contact met de allochtonen beperkt zich meestal tot het Turkse restaurant waar de w! ijn overvloedig is en tot die fantastische band op het Couleur Café-festival." Peterkevandestandaard bevestigt hier wat velen reeds lang weten. Linkse gazetten en het linkse gedachtengoed in het algemeen staan ver van de dagdagelijkse realiteit. Gelukkig is er nog het Vlaams Blok en de minder politiek correcte media om dit euvel te verhelpen. ![]()
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Getuigt van een gezond inzicht in de zaken. Wordt tijd dat ze daar eens achter komen. Kan er eens iets aan gedaan worden ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Eerst en vooral: massamedia is gevaarlijk voor de geestelijke gezondheid.
De hoofdredacteur zegge het zelve : Citaat:
Wereldvreemde menschwetenschappers - gelukkig zijn er anderen ook - die owv hun politieke correctheid een postje als gazettenvuller bij een krant hebben vastgekregen. Meer is er niet aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik zweer iedere vorm van massamedia radicaal af.
Mensen zouden moeten inzien dat ze wel iets meer zijn dan datgene waarvoor men hen slijt: hersenloze duaal denkende ( links - rechts tegenstellingen ) schapen aan wie de media richting moet geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees van jongsaf aan Het Laatse Nieuws als Vlmaming in Brussel :
1. als voetballiefhebber, wielrennen of tennis en veel andere sportuitslagen 2. dagelijkse portie nieuws, ook ongevallen en vermelding van de criminaliteit zowel kleine en de grote criminaliteit in en rond Brussel Luc Vanderkelen durft het regelmatig aan de VLD een veeg uit de pan te geven in tal van dossiers, werd nooit in dank afgenomen, maar bleef altijd onafhankelijk zo ver hij kon. Dat waardeer ik in hem.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Betere kringen??? Daar vertoef ik ook en je zou verbaasd staan als je wist hoeveel mensen op het VB stemmen!!
Dat enkel de lagere klasse VB- gezind is, vergeet dat maar, integendeel, de betere klasse is realistisch en ziet wat er aan het gebeuren is en vooral dat het zo niet verder kan! Oorspronkelijk was het VB wel een partij van minder allooi, maar dat is veranderd. Als "men" dat al eens wou toegeven, zouden we al een hele stap verder staan en zou het blok misschien toch ernstig genomen worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Geef mij maar de Gazet van Antwerpen, daar weet men nog wat er leeft bij de Vlaming. De Morgen en De Standaard die zou ik nog niet willen als onderlegger voor de kattenbak.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |