![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Nationale Raad voor Vrouwen in Egypte is woedend over een wetsvoorstel dat seks met overleden echtgenotes toestaat.
Volgens het voorstel mag een man tot zes uur na de dood van zijn vrouw seks met haar hebben. De raad roept het parlement op het voorstel af te keuren. De indiener heeft zich mogelijk laten inspireren door de ideeën van een Marokkaanse moslimgeestelijke. Die stelde vorig jaar dat 'afscheidsseks' tussen man en vrouw is toegestaan. De kans dat het Egyptisch parlement met het voorstel instemt, wordt klein geacht. Scheiding De Nationale Raad voor Vrouwen ageert ook tegen een voorstel dat huwelijken met meisjes vanaf veertien jaar legaliseert. Vrouwenrechten staan in Egypte onder grote druk, nu een meerderheid van de parlementariërs uit orthodoxe moslims bestaat. Zij willen ook de wet terugdraaien die scheiding op verzoek van de vrouw mogelijk maakt, zonder toestemming van haar man.[/scrol] Dit is toch te bizar voor woorden Vrouwen hebben dus zelfs na hun dood geen rechten meer in Egypte. http://nos.nl/artikel/366659-vrouwen...n-sekswet.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstan...htgenote.dhtml
Hier staat het ook. Ziekelijk gewoon. Die Mustafa Al Adawi moet een echte pervert zijn, necrofilie is een afwijking. Ook die andere zaken die men nu in een wet probeert te gieten zijn degoutant. Huwelijk terug toelaten met kinderen van 14 jaar... We leven niet meer in de middeleeuwen. Beschaving is een zeer dun laagje vernis blijkbaar. Van zodra het seculiere regime van diktator Moebarak verdreven is, slagen die achterlijke predikanten erin om terug de barbarij in te voeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arabische Lente?
Mijn reet! Terug naar het obscurantisme.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
ABSOLUUT trouwne ofsamenwonen = minimum 18 jaaar !!!!!!!! Eenvrouw = levnd wezen , geeen gebruiksvooorwerp !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die daarvoor kiezen.
Maar, hèbben vrouwen wel 'n keuze in die ideologie?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So what?
Het is een laatste liefdesbetuiging. Wel het poesje warm houden.... ![]() Enfin: het hele lijk even in de magnetron.... ![]() Zo heeft elk volk zijn eigen bijzondere gewoontes. We zijn niet allemaal van die domme Belgen of Hollanders die het lijk meteen onder de grond flikkeren of in een verbrandingsoven stoppen. De dood: doe er wat mee. ![]() Ik stel voor het lijk na de liefdesuiting (eventueel door de hele familie), daarna in een gezamenlijke maaltijd op te eten. Zoals ook Jezus zeide: hier is mijn bloed en hier is mijn lichaam. Daar gaat dan ook de geslachtsdaad aan vooraf, zodat het geheel door en door christelijk is: liefde, geslachtsdaad en maaltijd. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 28 april 2012 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Is natuurlijk een vals verhaal, bewijst nog maar eens tot wat de nieuwsmedia verworden is.
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...de-wereld-rond Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik zal dan niet mogen reageren zeker ? Veronderstellende dat er in de regering enkel intelectuelen zitten heb ik zo mijn vraagtekens .
Ik heb liever een warm lichaam dat zelf met haat kontje schud en het volkomen met haar goesting doet |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euuuu , beke knofloook (o de necro) toevoegen
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het land staat 123ste op een lijst van 135 landen wat betreft gendergelijkheid...
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Het gaat om een 'broodje aap'-verhaal:
http://www.knack.be/nieuws/buitenlan...0087030762.htm We mogen nooit alles geloven dat in de media verschijnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() leef je maar eens goed uit, cdude. lach nog eens heel hard met jezelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er staat toch: Een Marokkaanse extreme predikant heeft inderdaad dat idee gelanceerd. Volgens hem was er een of andere religieuze wet, die een huwelijk geldig verklaardt tot zes uur na het overlijden van een van de partners. En dat huwelijk zou dus zolang mogen geconsumeerd worden.
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() .... wordt geeen oudefiets ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |