![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() professor of social anthropology at the University of Oslo: Unni Wikan
Naar aanleiding van: Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway - Authorities Look the Other Way Zie: http://fjordman.blogspot.com/2005/02/muslim-rape-epidemic-in-sweden-and.html The article quoted a professor of social anthropology at the University of Oslo (note: her name is Unni Wikan)(who was described as having "lived for many years in Muslim countries") as saying that "Norwegian women must take their share of responsibility for these rapes" because Muslim men found their manner of dress provocative. One reason for the high number of rapes by Muslims, explained the professor, was that in their native countries "rape is scarcely punished," since Muslims "believe that it is women who are responsible for rape." The professor's conclusion was not that Muslim men living in the West needed to adjust to Western norms, but the exact opposite: "Norwegian women must realize that we live in a multicultural society and adapt themselves to it." Foto van de vijand: ![]() ![]() ![]() Meer info voor mensen die haar willen bedanken voor de talloze verkrachtings slachtoffers: Department of Social Anthropology Postal address: P. O. box 1091 Blindern, N-0317 Oslo, Norway Visiting address: Eilert Sundts house, 6th floor, Moltke Moes vei 31 Tlf: 22856526, Fax: 22854502, [direct telephone] [email protected] Voor de hele hap zie: http://www.sai.uio.no/forskning/presentasjon/competence/wikan.html Zij zorgt ervoor dat meisjes en vrouwen niet meer veilig zijn in Noorwegen voor verkrachting, als hun verkracht worden dan word de verkrachter geknuffeld en het slachtoffer krijgt nog een trap na van deze hoer, de linkse kerk zet de grenzen open voor deze parasieten en deze hoer zorgt er nog even voor dat hun na een verkrachting nog beschermd worden ook, het is al in de praktijk terug te vinden gezien een rechter al een moslim parasiet vrijsprak van verkrachting omdat het zijn ''cultuur'' is om vrouwen te verkrachten. Jammer dat deze hoer zo'n opgedroogde hoer is en niet een mooi knap model, want als zij dan een keer verkracht zou worden zou ik daarna vragen of ze het lekker vond en wat ze er van vind dat de dader geen straf maar een knuffel krijgt.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 27 april 2006 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou me niet te moe maken als ik jou was. Dat is waarschijnlijk exact waar ze op uit is, haar verklaringen zijn een sollicitatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Is dat ni eerder een lelijke vent met lang haar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een vrouw die haar geslacht niet waard is. Een bekeerde tuttebel, die haar boerka mist. Met zo een kop zou ik misschien ook niet zonder over straat gaan.
Is dat dan nog gediplomeerd? Hoeveel proffen heeft ze er voor moeten .... Ze draait de rollen om. Het zijn die moslimmannen die zich aan onze maatschappij moeten aanpassen en niet de Westerse vrouw die zich aan hen moet aanpassen. Voor daders van verkrachtingen heb ik maar 1 goede straf: verplichte geslachtsoperatie en in een bordeel gaan werken. En deze vrouw mag dat van mij ook doen. De blinde klanten zullen niet beter weten. Ik stuur deze overloopster alleszins al eens een email over wat ik van haar denk en ik hoop dat sommige me hier zullen volgen. Laatst gewijzigd door Boadicea : 28 april 2006 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ik heb juist de bevestiging gekregen dat ze haar mail ontvangen heeft.
Hier is de tekst die ik naar de overloopster heb gestuurd: Dear mrs Wikan, I read your article about your study of multicultural rap in Sweden and was really shocked by your statement. You are a woman yourself and I can't believe you choose side for the muslim rapists. I think that if those men can't accept the way Western women dress, they should not be in the west. Simply blaming those women is a disgrace to me. I speak for many victems of rape, since I am one myself and I know some teenage girls who underwent violent gangrape by what I call brown islamic apes. Those girls are scared for life and so are their parents. I know cases that have committed suicide. Now you say we should accept this? Maybe you should go to de Middle East desert and stay their. Many women worldwide have become your emeny and hope you will never meet me face to face, because I am sure I will slam yours. I live in a muslim area of Antwerp (Belgium) and I know why I don' t like them in my countrie. They have enough countries of their own to live their religious barbarism. They do not need to spead their mental disease on Europeans. In my opinion you are a disgrace to all European women and especially to rape victems. You have no respect what so ever to your own gender. Move back to the East, I don' t think you belong in Europe. I hope you never become a rape victem yourself, or you would sing a different tone. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() on-ge-lofe-lijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat mens is idd niet goed bij haar hoofd, maar een "muslim area" in Antwerpen????? de islam vergelijken met een "mental disease"??? daarvoor moet je ook niet goed bij je hoofd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Kom maar eens naar Antwerpen Noord, omgeving Stuivenberg, Handelstaat, Lange Beeldekensstraat (ga daar eens in de lagere school vragen hoeveel echt Belgische kinderen er school lopen) en de Offerandestraat, vroeger de meest prestigieuze winkelstraat van het stad, waar zelfs Parijzenaars naar afzakten. Laatst gewijzigd door Boadicea : 28 april 2006 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een vrouw uitschelden voor hoer omdat ze niet aan uw ethische normen voldoet, was dat niet meer iets voor mosims?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() 'k weet het niet. Deze madam zou onze vrouwen er wel aan prostitueren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In die zin zit Morghodinges er misschien niet zo ver van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moslim? Niet geobesedeerd beginnen doen, Rund. Mijn bericht gaat niet over moslims. Wel over een zielige oude vrouw die wanhopig aandacht probeert te trekken door te provoceren. Als je een andere dan een pathologische uitleg ziet voor haar gedrag, voel vrij om er ons kennis mee te laten maken.
Laatst gewijzigd door baarle : 28 april 2006 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 29 april 2006 om 01:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Flippend Rund overtreft zichzelf met deze nietszeggende veronderstellingen, die uiteindelijk enkel vuilspuiterij zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten moslims toch beschermen tegen die racistische mensen ? Zeker tegen die histerische wijven die al verkracht zijn door die lieve moslims ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |