Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2012, 15:40   #1
Egmond Codfried
Banneling

Standaard Zijn de Turken superieur aan Nederlanders

Zeki Müren

http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=859&start=2910

In Turkije heerste er geen crisis en groeit de economie met 8%. Zou het geen goed idee zijn de Turken te smeken managers m/v te sturen die als bijzondere ministers ons Nederland uit dit moeras kunnen trekken?
Den superioriteit van den Turksche medemensch blijkt uit hun taal, die een mathematische voorspelbaarheid en eenvoud heeft. Je hoeft een woord niet te kennen, maar als je de vervoegingregels toepast is de uitkomst altijd juist. Zij kennen tevens een meervoud voor het woord 'wat.' 'Ne' is in meervoud 'neler.' Ik gebruik het zo vaak als mogelijk, 'neler gecti,' wat is er allemaal gebeurt, omdat het zo suggestief is. Gisteren werd er Börek in mijn keuken gemaakt, een heel spannend gezicht, waarbij er met een deeglap werd gezwaaid die steeds dunner en dunner werd. Heel indrukwekkend, en lekker ook. Ondertussen luisterden wij naar Zeki Müren, de grootste ster die Turkije ooit heeft gehad. En wat een wonderlijke verschijning, een ouder heer met geblondeerd haar en full make-up op. Waarom niet. Hier zou men dat nooit toelaten, maar de Turken kunnen dat wel hebben. En daarom acht ik hen superieur aan Nederlanders.

Börekci Tevfik

http://www.flickr.com/photos/daveronica/5357951594/

Börek

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 10 mei 2012 om 15:45.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 20:52   #2
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=701286
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2012, 00:14   #3
Klarekijk
Banneling

Standaard

Of zo het kunnen dat er heel wat Turkse migrantenjongeren door de nederlanders gratis goed zijn opgeleid en nu met hoge diploma's en met de spaarcentjes van hun ouders fortuin gaan maken in Turkije

Of je drukt geld bij, of bij herverdeling heb je een verliezer en een winnaar .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2012, 07:16   #4
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

Zeki Müren

http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=859&start=2910

In Turkije heerste er geen crisis en groeit de economie met 8%. Zou het geen goed idee zijn de Turken te smeken managers m/v te sturen die als bijzondere ministers ons Nederland uit dit moeras kunnen trekken?
Den superioriteit van den Turksche medemensch blijkt uit hun taal, die een mathematische voorspelbaarheid en eenvoud heeft. Je hoeft een woord niet te kennen, maar als je de vervoegingregels toepast is de uitkomst altijd juist. Zij kennen tevens een meervoud voor het woord 'wat.' 'Ne' is in meervoud 'neler.' Ik gebruik het zo vaak als mogelijk, 'neler gecti,' wat is er allemaal gebeurt, omdat het zo suggestief is. Gisteren werd er Börek in mijn keuken gemaakt, een heel spannend gezicht, waarbij er met een deeglap werd gezwaaid die steeds dunner en dunner werd. Heel indrukwekkend, en lekker ook. Ondertussen luisterden wij naar Zeki Müren, de grootste ster die Turkije ooit heeft gehad. En wat een wonderlijke verschijning, een ouder heer met geblondeerd haar en full make-up op. Waarom niet. Hier zou men dat nooit toelaten, maar de Turken kunnen dat wel hebben. En daarom acht ik hen superieur aan Nederlanders.

Börekci Tevfik

http://www.flickr.com/photos/daveronica/5357951594/

Börek
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2012, 09:17   #5
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Samengevat: Turken hebben een eenvoudig taaltje, + een bizarre meervoudsvorm, + een ouwe lor die na zijn 80e nog pizza staat te draaien... en zijn daardoor superieur aan de Nederlanders....
Voor mensen die zulke theorieën verkondigen, bestaan er speciale jassen: wit met héél lange mouwen.
Oud 12 mei 2012, 09:58   #6
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Is er iemand die me kan uitleggen waarom een GROEI van 8% belangrijker is dan een welvaartspeil?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2012, 10:03   #7
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Samengevat: Turken hebben een eenvoudig taaltje, + een bizarre meervoudsvorm, + een ouwe lor die na zijn 80e nog pizza staat te draaien... en zijn daardoor superieur aan de Nederlanders....
Voor mensen die zulke theorieën verkondigen, bestaan er speciale jassen: wit met héél lange mouwen.
Inderdaad!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2012, 13:38   #8
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Of zo het kunnen dat er heel wat Turkse migrantenjongeren door de nederlanders gratis goed zijn opgeleid en nu met hoge diploma's en met de spaarcentjes van hun ouders fortuin gaan maken in Turkije Of je drukt geld bij, of bij herverdeling heb je een verliezer en een winnaar .
In plaats van dat men het potentieel van de migranten, welke voortkomt uit hun honger naar vooruitgang, inzet om de Europese samenlevingen weer leven in te blazen, is men steeds bezig deze mensen te vervolgen, te vervreemden, dom te houden via VMBO onderwijs.

Het komt mij voor dat derde wereld mensen, anders dan achterlijke Nederlanders, vanaf kinds aan meerdere talen spreken. Ik acht mensen die meer talen spreken als slimmer dan mensen die slechts één taal spreken.

Maar goed, ik verwacht niet dat ik dit kan veranderen, ik heb een reisverbod, dus hoop ik dat mijn doelgroep goed uitkijkt wat er gebeurt. De Holocaust van 1933-1945 was even onvoorstelbaar, als de holocaust die ik voorspel: maar het is toch lekker wel gebeurt. Ook met hulp van de leiders van de joden en joodse soldaten. En niet alleen joden waren het haasje, ook zwarten, ook witte bejaarden, gehandicapten, flikkers etc. Niet joden gehuwd met joden werden gesteriliseerd.
Oud 12 mei 2012, 13:40   #9
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

[Kivanc]

En ze zien er vaak ook veel beter uit dan Ghollanders en zijn beter in bed.
Oud 12 mei 2012, 13:43   #10
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Ben je gek van je nieuw Turks lief of zo?
Oud 12 mei 2012, 13:49   #11
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Is er iemand die me kan uitleggen waarom een GROEI van 8% belangrijker is dan een welvaartspeil?
hoge groei is een gevolg van een laag welvaartspeil. Hoe lager het welvaartspeil hoe gemakkelijker het is om na wat verbeteringen tot een hoge groei te komen..

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2012, 13:52   #12
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
hoge groei is een gevolg van een laag welvaartspeil. Hoe lager het welvaartspeil hoe gemakkelijker het is om na wat verbeteringen tot een hoge groei te komen..
Klinkt goed, als wij eenvoudiger zouden leven zouden wij tenminste rust hebben en niet steeds de paniekzaaiende berichten. Ik kan best met veel minder doen. Ik draag soms overhemden die tot de draad versleten zijn en sommige van mijn fijnste kasjmieren truien hebben gaten.
Oud 12 mei 2012, 13:54   #13
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Het komt mij voor dat derde wereld mensen, anders dan achterlijke Nederlanders, vanaf kinds aan meerdere talen spreken. Ik acht mensen die meer talen spreken als slimmer dan mensen die slechts één taal spreken.
Er zijn meer dan 4.000 talen op deze planeet, de ideale manier om dit culturele erfgoed in stand te houden is dat we met zijn allen één neutrale brugtaal zouden leren; die taal moet de eenvoud hebben van het Turks gecombineerd met de overzichtyelijke grammatica van het chinees, de basis van het indogermaans en de agglutinerende eigenschappen van de afrikaanse talen :
het Esperanto voldoet aan al deze eisen : leer Esperanto en wordt wereldburger !

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 12 mei 2012, 13:57   #14
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
sommige van mijn fijnste kasjmieren truien hebben gaten.
... om je hoofd door te steken.
Oud 12 mei 2012, 13:59   #15
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Holocaust van 1933-1945 was even onvoorstelbaar, als de holocaust die ik voorspel: maar het is toch lekker wel gebeurt.
Zoals de Genocide die de Turken op de ArmeniËrs pleegden?
Oud 12 mei 2012, 14:11   #16
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Maşallah

http://en.wikipedia.org/wiki/Masha'Allah

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 mei 2012 om 14:17.
Oud 12 mei 2012, 14:13   #17
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn meer dan 4.000 talen op deze planeet, de ideale manier om dit culturele erfgoed in stand te houden is dat we met zijn allen één neutrale brugtaal zouden leren; die taal moet de eenvoud hebben van het Turks gecombineerd met de overzichtyelijke grammatica van het chinees, de basis van het indogermaans en de agglutinerende eigenschappen van de afrikaanse talen :
het Esperanto voldoet aan al deze eisen : leer Esperanto en wordt wereldburger !

Hoe lang is men al bezig met deze esperanto onzin?
Ik spreek vijf talen, min of meer, en heb er alleen maar voordeel aan.
Er is iets met jullie witten aan de hand, jullie zijn als een sprinkhanenplaag op het gezicht van de wereld. alle problemen op deze wereld komen door jullie. Jullie liegen en stelen: ik bewijs hier al jaren dat jullie geschiedenis een fokking leugen is. Jullie werden door zwarten overheerst, daarom haten jullie zwarten en zijn jullie van nature handenafhakkers.
Oud 12 mei 2012, 14:33   #18
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik spreek vijf talen, min of meer, en heb er alleen maar voordeel aan.
Er is iets met jullie witten aan de hand, jullie zijn als een sprinkhanenplaag op het gezicht van de wereld. alle problemen op deze wereld komen door jullie. Jullie liegen en stelen: ik bewijs hier al jaren dat jullie geschiedenis een fokking leugen is. Jullie werden door zwarten overheerst, daarom haten jullie zwarten en zijn jullie van nature handenafhakkers.
Witten, zwarten : wij zijn allemaal afrikanen !
Zijn het niet de afrikaanse koningen die hun eigen onderdanen als slaven verkochtten aan blanke arabieren en hollanders of engelsen ?

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 12 mei 2012, 14:36   #19
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
.
125 jaar ondanks gasdkamers en vervolgingen tijdens het 1000 jarige rijk
en tegenwerking en plagiaat voor geldgewin voor WO I & sabotage door "grote talen" en imperialistisch fascisme in de tussentijd...

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 12 mei 2012, 14:39   #20
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
dank je.

Ik vond al dat het leek over de "overwinnaars van de verkiezingen" die 5% waren gestegen en nu net over de kiesdrempel kwamen.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be