![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (Foto: Het Laatste Nieuws) Citaat:
Twee bedenkingen:
Ik hoop in ieder geval minister Milquet haar woord houdt en dat de daders zeer streng zullen aangepakt worden!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zoudt graag De Wever op uwe kop hebben zeker ?
Men onderzoekt of het over homofobie gaat ... er staat nog niets vast !! En wat kunnen wij daar over zeggen: het mag niet hé. Tussen twee holebi-haakjes, heb je in die andere post van mij gezien dat er goed volk over de vloer van de gay pride komt ? Ge herinnert ze u wel van de laatste negen jaar al, en nu zal het dus het tiende jaar op rij zijn. http://www.n-va.be/agenda/n-va-neemt...n-de-gay-pride Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 4 mei 2012 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dat lijkt me inderdaad wel het minste wat wij daarover kunnen zeggen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bemerk ook de mooie zinsnede "in ONZE samenleving"... Het moet voor Raf dramatisch zijn te ontdekken dat het nu al vijf maal achter elkaar bruine mannen zijn die de anaalridders te lijf gaan. Dat moet een vergissing zijn nietwaar? Waar zitten die homofobe vlaamsblokkers toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie noemt dit racisme? Eerst nadenken en dan typen, Circe. Een goede raad van Raf en geheel gratis.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit zeer uitzonderlijke geval weegt op tegen alle diefstallen door allochtonen ten nadele van autochtonen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. En uiteraard zijn er ook autochtone gangsters. Maar de naakte cijfers liegen er niet om. Onze gevangenissen zitten voor een overgroot deel vol met mensen van allochtone afkomst. Zelfs indien je enkel met nationaliteit rekening houdt zijn de allochtonen ver oververtegenwoordigd. Reken daarbij de religieuze invloed van sommige Imams die doodleuk verklaren dat stelen van en benadelen van Westerlingen geen zonde is... als je maar een deel van je buit doorsluist naar één of andere fanatieke of zelfs terroristische vereniging... Dan is het plaatje onvermijdelijk in het nadeel van de allochtonen... Iets wat zij dan te danken hebben aan hun eigen rapalje en niet aan rascisme van politie en justitie. Ook niet aan het VB of de NVA. Dat het geweld tegen homofielen hoofdzakelijk iets van allochtonen is (niet voor de volle 100% maar hoofdzakelijk dus) is iets wat ondertussen door alle politieke stromingen aanvaard is. Er wordt niet voor niets opgeroepen om specifiek daartegen op te treden. En nu mag je een Moureauke doen... De staatsveiligheid liegt, justitie liegt, ministers die dit aanklagen liegen, kranten die zulke zaken melden liegen, homo's die zulks beweren liegen ook... Ik voor mij heb wat cijfers betreft nog altijd meer vertrouwen in staatsveiligheid en justitie dan in oneliners van jou... Sorrie hoor.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou dit uit homofobe redenen zijn gebeurd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() misschien omdat de jongen lesbisch was?
als een witte een probleem heeft met een bruine is het toch ook als racisme? als een bruine een probleem heeft met een witte is dat toch ook omdat die witte xenofoob is? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 mei 2012 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mutlu Kizicaslan, Jonathan Lekeu, Jérémy Wintgens, Eric Carpentier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet nog onderzocht worden. Maar de verklaringen van de verdachten zijn alvast veelzeggend: "Volgens de verdachten zou het slachtoffer avances hebben gemaakt".
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Circe vindt homofoob geweld blijkbaar reuze grappig...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen we uw genealogisch onderzoek eens inkijken?
![]() |
![]() |