![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() als je ziet wat er op de bredabaan in merksem alle dagen gebeurt!!!
volle witte meet...daar steken auto's over...zonder te kijken..is dit een zware overtreding? kijk politie hier op toe? of draait ze haar hoofd weg? tolerantie?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik eens véél tijd heb... Maar of dat overal wegkijken is is nog iets anders. Je moet ook rekening houden met onderbemanning bvb. En ook met invloed van hooggeplaatsten, zoals Moureaux in Molenbeek bvb. Niet alles wordt gedoogd omdat agenten dat willen. Meestal ligt de fout veeleer bij (meestal linkse) politici. Dat men van 'lik op stuk beleid' en 'zerotolerantie' tegen criminaliteitsvormen die de spuigaten uitlopen scheldwoorden heeft gemaakt en een extreemrechts etiketje plakt op die partijen die om zulks vragen... Niet toevallig wel?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken een kroeg en daar kommen mensen buiten en die vertonen tekenen van dronkenschap en de politie doet hier gewoon niks aan.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 10 mei 2012 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de kans om u voor meerdere weken poltitiewerk op de hals te halen is niet ondenkbaar ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Volledig autovrij maken
![]() (Eén baanvak gaat het alleen nog erger maken.) Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 10 mei 2012 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde Govaerts daarover zeggen, de mensen moeten maar langs ergens anders rijden. Aan wereldvreemde zotten geen gebrek in Antwerpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Anderzijds .... als ge daar niet over een witte lijn oversteekt, kan je rijden tot in Brasschaat om een u-turn te maken.
Jaja....we moeten zeker aan de luchtverontreiniging denken en energie besparen. De mongool die daar de verkeersplannen heeft getekend, mogen ze voor mijn part veranderen in een witte lijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() er zijn kruispunten genoeg om terug te draaien...als er in het midden varkensruggen moesten liggen dan zou je ook niet kunnen terugdraaien en het is veiliger voor iedereen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er mij daar al zoveel jaar aan gestoord,ik heb 48 jaar daar gewoond,de politie kan enkel met zwaailichten naar Pizalijn rijden ,daar betalen wij toch belastingen voor hé pfffff
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() ik denk als ze overtredingen moeten uitschrijven,dat ze elke dag meer dan 10 mensen nodig hebben voor boetes te schrijven...
dus goudmijn of een doofpot |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin,ze werken gewoon niet graag,als ik zie wat ik op mijn werk moet doen,onder welke druk ik sta voor een leeflooltje !!!
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() nee, dat klopt niet, die pizza's moeten ze zelf betalen, daar betalen wij geen belastingen voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik weet wel plaatsen waar ze ze "gedwongen" krijgen.
Laatst gewijzigd door giserke : 11 mei 2012 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() aha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Kern van de zaak: als er geen volle witte lijn zou liggen, zouden er zoveel geen overtredingen zijn.
Conclusie: die volle witte lijn moet daar niet liggen. Zoals je ziet heb ik mijn beroep als verkeersdeskundige gemist. Laatst gewijzigd door giserke : 11 mei 2012 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling