![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() LR =Leefbaar Rotterdam
Al eerder schreef ik hier op dit forum een stuk over de kritiek van extreem-link(S) en islamitisch Rotterdam op de enigszins kritische houding van Leefbaar wethouder Marco Pastors op de islam in Rotterdam. Blijkens een artikel in de landelijke ochtendkrant Algemeen Dagblad van vrijdag 11 juni 2004 is de de partij van de religieuze tegenpool, te weten het CDA van het slappe christendom ook door de knieën gegaan voor de eisen van extreem-link(S) en islamitisch Rotterdam om te zwijgen over zaken aangaande integratie en ook de islam, want alleen extreem-link(S) weet raad met deze delicate materie!! In plaats van aanpassing en assimilatie te eisen van vreemdelingen, wil extreem-link(S) Rotterdam dat de oorspronkelijke en rechtmatige Rotterdammers (door extreem-link(S) ook wel aangeduid als autochtone of ´witte´ Rotterdammers zich aanpassen aan hun gedroomde en gewenste multi-cul turele samenlevingsconcept!! Artikel: CDA ![]() Rotterdam- Het CDA in Rotterdam eist dat wethouder Pastors (Leefbaar Rotterdam) zich voortaan onthoudt van uitspraken over de integratie van moslims. Als hij dat niet doet, kan dat leiden tot een vertrouwensbreuk, bleek gisteren tijdens de gemeenteraadsvergadering. De discussie draait om uitspraken die Pastors 19 mei deed in een uitzending vanhet actualiteitenprogramma 2Vandaag. "De imam en de oude politiek spreken af: hou jij ze dom, dan hou ik ze arm", zei Pastors. En: "Op het moment dat gelovigen het niet goed hebben, gaan ze het geloof heel erg belangrijk vinden". Het CDA, dat met VVD en Leefbaar Rotterdam het college vormt, vindt die uitspraken respectloos. De partij wil dat Pastors, die de portefeuille Ruimtelijke Ordening beheert, uitspraken over integratie overlaat aan de daarvoor verantwoordelijke wethouder, Van der Tak. PvdA en GroenLinks delen die wens. De VVD dringt aan op diplomatieker taalgebruik. Het CDA zal een door GroenLinks ingediende motie van treurnis niet steunen, maar wacht de antwoorden van B & W af op al eerder ingediende vragen. De PvdA eiste dat Pastors zijn uitspraken rectificeert, maar dat wil Van der Tak niet aan: "Dat is niet nodig. Wethouder Pastors heeft zich in de raad verantwoord. U moet beoordelen of dat volstaat". Pastors stelde dat hij in het interview niet namens alle collegeleden sprak. "De andere collegeleden hebben wel begrip voor wat ik vindt, ook al gaan ze morgen niet de bühne op met dezelfde boodschap." Van der Tak benadrukte dat hij achter Pastors staat. "Hij sprak niet namens het college. Ik zou die woorden niet hebben gebruikt, maar ik begrijp dat hij ze wel gebruikt". Pastors veroorzaakte eerder consternatie door de noodzaak van de bouw van een grote msokee in Rotterdam-Zuid en de hoogte van minaretten bij een andere moskee ter discussie te stellen. Uit de nieuwe ophef concludeert de PvdA dat Pastors nog niets heeft geleerd. "De dialoog die het college dit najaar met moslims in de stad zal voeren, dreigt een debat tussen doven te worden, omdat Pastors zijn eigen inzichten niet ter discussie stelt." Commentaar: Dit betekent voor mij niets anders dan het begin van het einde van de democratie als Leefbaar Rotterdam hier voor buigt en door de knieën gaat!! Leefbaar Rotterdam is begin maart 2002 door niemand minder dan de door links geliquideerde Pim Fortuyn die onomwonden vast durfde te stellen in de Volkskrant van zaterdag 09 februari 2002 dat de islam een achterlijke cultuur is!! Daarnaast is Leefbaar Rotterdam met nog altijd 14 zetels vele malen groter dan de andere collegepartijen CDA en VVD, en zou het eerder logisch zijn dat Leefbaar eisen stelde aan de andere veel kleinere partijen CDA en VVD zeker over deze voor de toekomst van Rotterdam hele belangrijke ontwikkelingen, dan andersom!! Op de volgende zinnen uit bovenstaande kranteartikel wil ik nog eens verder ingaan: Het CDA, dat met VVD en Leefbaar Rotterdam het college vormt, vindt die uitspraken respectloos. De partij wil dat Pastors, die de portefeuille Ruimtelijke Ordening beheert, uitspraken over integratie overlaat aan de daarvoor verantwoordelijke wethouder, Van der Tak. Commentaar: Juist, dat willen de islamitische infiltranten binnen de Christenen Dienen Allah (CDA). In het vorige stuk wat ik hierover schreef werd duidelijk dat zij het zijn die het voortouw nemen in het monddood en vleugellam proberen te krijgen van Leefbaar Rotterdam. Dat zij en andere islamitische gemeentraadsleden eisen dat Van der Tak van het CDA alleen maar over moslims zou mogen praten, verbaast ons rechts-Fortuynistische en nationalistische Rotterdammers geenszins. Wie goed kijkt naar hoe slap en zielig deze Van der Tak zich verweert tegen de opmars van de islam in Rotterdam begrijpt heel goed dat de veroveraars dit makke schaapje als ideale woordvoerder zien, die hun imperialistische en parasitaire driften weet te verbloemen!! Pastors stelde dat hij in het interview niet namens alle collegeleden sprak. "De andere collegeleden hebben wel begrip voor wat ik vindt, ook al gaan ze morgen niet de bühne op met dezelfde boodschap." Van der Tak benadrukte dat hij achter Pastors staat. "Hij sprak niet namens het college. Ik zou die woorden niet hebben gebruikt, maar ik begrijp dat hij ze wel gebruikt". Commentaar: Deze zinnen in dit artikel verwoorden perfect het beeld en de sfeer dat nog steeds bestaat rond deze heikele onderwerpen en zeker de woordverboden die hieromtrent bestaan. Dit noemen we de diktatuur van het politiek correcte denken, of wel de politieke correctheid!! "De dialoog die het college dit najaar met moslims in de stad zal voeren, dreigt een debat tussen doven te worden, omdat Pastors zijn eigen inzichten niet ter discussie stelt." Commentaar: In deze zin eist de PvdALL dus voor al wie dit goed begrijpt dat Leefbaar Rotterdam niet mag zeggen en denken wat zij wil over een hier-niet-thuishorende religie en haar aanhangers (de zonen en dochters van Allah), wederom dit betekent het begin van het einde van de democratie. de islam laat steeds vaker haar ware gezicht zien, en is er op uit om de democratie via de democratie te verkrachten!! "Indien het hier in´t vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld; Nochthans zal ik die spreken zoo lang als mijn oogen open staan". Michiel Adriaansz de Ruyter (1672) "Loquendi Libertatem Custodiamus" Pim Fortuyn (2002) Hopelijk laat Leefbaar Rotterdam zien dat ze niet met zich laat sollen, en grijpt zij dit aan om te laten zien wat zij de toekomst van ons land en in het bijzonder ons Rotterdam waard vinden, en gebruikt zij haar positie (namelijk grootste partij van het college met nog altijd 14 zetels!!) om te laten zien dat voor hun de vrijheid van meningsuiting en zeker ook het waarborgen en bestendigen van onze dominante NLse cultuur en identiteit veel zwaarder weegt dan het in de smaak willen vallen, wit voetje willen vallen, knikken, knielen en buigen voor de veroveraars (moslims)!! Leefbaar Rotterdam is dit moreel gezien verplicht aan haar leider (wijlen Pim Fortuyn) als zeker nog aan haar nog in levende zijnde rechtmatige en oorspronkelijke Nederlandse Rotterdammers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Graag wil ik de linkadors op het forum feliciteren met hun verpletterende nederlaag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
(Noemen we over 5 jaar partijen die pro-islam zijn extreem-links of extreem rechts ?) Ben, de religieuze tegenpool van de islam is niet het christendom maar het atheisme, of althans een andere godsdienst waar niemand ooit last van heeft gehad, zoals bijvoorbeeld het boedhisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ook het feit dat de moderators mij daar vogelvrij hebben verklaard. Zegt veel over die islamofielen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |