![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eis 14 jaar voor doodsteken vrouw
14 Jaar onvoorwaardelijke celstraf eiste justitie woensdag tegen Amar el M. M. vermoordde op 10 november vorig jaar zijn 24-jarige vrouw door haar keel met een broodmes door te snijden. Volgens El M.'s advocaat is de gruwelijke daad te wijten aan grote cultuurverschillen. El M., afkomstig uit een klein dorpje in het Rifgebergte, was net een paar maanden in Nederland. Zijn vrouw was hier geboren.Omdat El M. geen enkel berouw toonde en ook nauwelijks toe wilde lichten hoe hij tot zijn daad was gekomen, eiste justitie een hoge straf. De rechtbank doet over twee weken uitspraak. >>> "Ik dank god", sloot verdachte Amar el M. zijn verklaring in de rechtbank af. Toen hij zijn kersverse bruid op gruwelijke wijze vermoordde werd hij naar eigen zeggen "gestuurd door god". El M. woonde toen drie maanden in Nederland en was net getrouwd met zijn nicht Louisa B. Zij had een fulltime baan en een druk sociaal leven. El M. werd achterdochtig, vermoedde dat ze vreemdging en dat ze geen maagd was toen ze met hem trouwde. Psychiatrisch onderzoek wees uit dat de ongeschoolde El M. een aanpassingsstoornis heeft en daardoor enigszins verminderd toerekeningsvatbaar is. ---------------- hoe? wat? waar? wie moet zich aanpassen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, niemand die erover valt dat een gebrek aan aanpassing (integratie?) tegenwoordig al als verminderde toerekeningsvatbaarheid woordt aangemerkt?
Niemand een probleempke daarmee? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
en dan komen zeiken dat vb'ers met neo nazi's worden vergeleken, de pot verwijt de ketel.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Pabbie, bruine puber, wat wil je nu juist zeggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() dorus,jij blanke die niet weet dat je eigenlijk een marokaanse vader hebt,
wat ik wil zeggen is dat de links-denkende mensen hier constant worden afgeschilderd als idioten die allochtonen zouden vrijspreken voor zaken als moord enkel en alleen voor het allochtoon zijn, die quote is ridicuul aangezien er ook niet word gezegd dat men zich niet moet aanpassen,maar als er dan een VB'er word aangeraden wat meer na te denken HO MAAR dan word men verweten links fascistisch te zijn en intoleranter dan men zich voordoet, maar waar het op slaagt is dat vele VB'ers hier totaal niet doorhebben hoe hypocriet ze eigenlijk wel niet zijn tegenover linksen met hun kinderachtige constant aanvallende houding.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Volgens mij lijden alle moslims aan aanpassingsstoornissen.
In tegenstelling tot allochtonen van niet-islamitisch signatuur, lijden allahtonen aan acute integratie-onwil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge morgen met uw krijger thuiskomt moet ge achteraf ook niet komen klagen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Mijn vader is nu op pensioen en hij spreekt heel weinig Nederlands. Buitenstaanders vinden dat natuurlijk raar en "een gebrek aan integratie", maar wat verwacht je van een arbeider die een volle werkdag + overuren draaide en dit 7/7? Dankzij dergelijke mensen is België wat het nu is: één van de rijkste landen ter wereld. En mensen als mijn vader weten hun weg goed te vinden hier in België, zelfs zonder de taal goed te kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ben jaren (gelukkig) getrouwd, net als mijn zussen en broer en vele anderen die ik ken. Misschien moet je van de drank afblijven, Circe, want je begint waanbeelden te krijgen net als Darwin, de forumgek. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja Moby, hoeveel Chinezen heb je een stadwijk of gemeente weten afbreken omdat een PSYCHIATRISCH geval 1 hunner dode.
't is maar om een Borgerhouts voorbeeld te geven.
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dacht je soms dat de Marokkanen er blij mee waren of wat? Wie zegt dat er geen eigendommen van Marokkanen tussen zaten? En als je nog niet overtuigd bent, dan moet je maar naar de verkiezingsnederlaag van de MDP kijken, want dat bewijst al het tegendeel van wat veel Vlaams Blokkers denken. Moslims zijn wél op zoek naar oplossingen, maar niet met behulp van onrusstok Abou Jahjah. Misschien een idee voor de Vlaams Blokkers om eens op iemand anders te stemmen dan de Nazi's van het blok. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grond waarop Dutroux als psychopaat beschouwd werd, lijkt me van een hele andere orde dan "aanpassingsproblemen". Indien ze vanaf nu elke criminele allochtoon gaan beschouwen als "verminderd toerekeningsvatbaar" wegens aanpassingsproblemen, dan worden de grootsteden in feite psychiatrische inrichtingen! Wat Pabex bedoelt begrijp ik niet ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote="circe"]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De jongeren die hier geboren zijn spreken gemakkelijk Nederlands. Een ervan is zoals je vader en kan zich nog steeds moeilijk in het Nederlands behelpen. Met wat goede wil komen we er meestal wel uit, als het echt niet lukt roep ik er even een van zijn zonen bij om te vertalen. Voor de rest laten ze hem zoveel mogelijk zelf praten. Vlot functioneren in onze maatschappij zal natuurlijk moeilijk zijn, hij zal altijd aangewezen zijn op de hulp van anderen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="Moby"]
Citaat:
Ik hoop dat een advocaat daartussen wel het verschil kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() [quote="Moby"]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet inbeelden dat ik bij voorbeeld naar Spanje emigreer en na 40 jaar nog geen zin in’t Spaans kan zeggen. Het is toch de logica zelve dat je zelf moeite moet doen om de taal onder de knie te krijgen. Het zou nog niet eens in m’n gedachte opkomen te verwachten dat de Spaanse overheid mij ’opvangt’ en gratis taallessen voor mij organiseert. Geen haar op m’n hoofd dat er zou aan denken om de rest van m’n Spaanse leven achter een schotelantenne naar Vlaamse programma’s te kijken en m’n kinderen ginder in het Vlaams op te voeden en na 3 generaties nog steeds het Vlaams als hoofdtaal te gebruiken. Wie migreert moet bereid zijn consequent te zijn. Punt uit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() net gelezen : Een stomdronken Jan V.M. (36) uit Berchem kneep in een bui van razernij bijna de keel van zijn echtgenote dicht. De politie slaagde er niet in om de beer van een vent te kalmeren en moest twee kogels in zijn benen schieten. De rechtbank veroordeelde hem tot een voorwaardelijke gevangenisstraf van acht maanden.
Jan was op 16 maart 2003 heel de middag op de lappen geweest. Toen hij thuis kwam, kon moeder de vrouw daar niet mee lachen. Er ontstond een hoogoplopende ruzie waarbij Jan zijn echtgenote probeerde te wurgen. De vrouw kon ontkomen en vluchtte naar de onderbuur. De dronkelap kwam haar achterna met een mes, veranderde dan van gedachten en ging terug zijn heil zoeken in de fles. Toen de politie hem bij zijn drankfestijn stoorde, werd hij razend. Hij sloeg alles kort en klein en kwam met een geweer op de agenten af. Na een schermutseling konden ze hem het wapen afhandig maken, maar Jan was nog steeds buiten zichzelf van woede. De politie moest twee kogels in zijn bovenbenen schieten om hem tot bedaren te brengen. Jan had 2,31 promille alcohol in zijn bloed. Maar volgens de verdediging is hij nu terug op het rechte pad: hij drinkt niet meer en is vastbesloten om zijn huwelijk te redden. Volgens mij is die Marrokaan met z'n broodmes perfect geïntigreerd ![]()
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar zijn de moslims beter in het kelen van de vrouwen aangezien de belg zijn vrouw nog leeft
|
![]() |
![]() |