![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Is deze brochure daadwerkelijk een vernedering of niet .
Anderzijds een brochure opstellen die enkel door intelectuelen kan begrepen worden is ook van niet veel nut om migranten te ontmoedigen . Maar er staan wel een paar belachelijke uitspraken in . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() De quiz op de redactie.be trekt het tot in het belachelijke.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Valt nogal mee vond ik. Wel was het totaal discriminerend tegenover Oost-Europeanen. Die mensen hebben wèl een opleiding gehad zie je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Ik weet niet goed wat ik hier van moet vinden.
Volgens mij is dit een brochure om makokkanen aan te moedigen om naar België te komen. Heb net Ter Zake gezien, De makokkanen worden voorgesteld als een achterlijke parasitaire cultuur. Zoals het hoort natuurlijk. Reacties van de verrijking zijn natuurlijk vermoeiend voorspelbaar. Laatst gewijzigd door F.B. : 9 mei 2012 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.1296415 Ik haal 20%. Krijg ik nu mijn diploma van Nieuw-Vlaming ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 9 mei 2012 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom en waarvoor moet er eigenlijk zo'n 'brochure' bestaan?
Zijn er dan nog zoveel jobs in te vullen, of hebben de OCMW's overschotten die ze graag willen uitdelen? Zouden er niet beter brochures gemaakt & uitgedeeld worden waarin staat dat we reeds genoeg 'verrijkers' hebben en dat de centen �* peu près op zijn? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zou ze graag anders 's zien schijten in hun broek bij de para's in Afghanistan, of bij het afkuisen van de stront in een bejaardentehuis. Of gewoon in de staalindustrie, ach ja, daar heb je echte Europeanen, niet de opgetutte mietjes uit Afrika die met z'n tienen moeten zijn om een 15-jarige zonder reden in mekaar te slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Vanwaar komt het woordje "vlaam" in feite?
Is dat alleen maar bargoens van mensen die geen Nederlands begrijpen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
om te komen , of ze zijn hun job kwijt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest (de 440 overgeblevenen) vluchtte snel weg, terug naar Belgie. Gewoon hard eruit gebitchflikkerd. Het laatste lachwekkende incident met 'onze' para's vond vorig jaar in Afghanistan plaats: a. Majoor Fabian DARAS ligt op zijn buik op de grond en wordt in bedwang gehouden door drie Duitse militairen. b. Majoor DARAS is weerspannig en verzet zich tegen de houdgreep. Hij is agressief en roept naar iedereen in de buurt, “Je vais tous vous tuer. Je veux mon GP et je vais vous tuer. Sale connards d’Allemands”. c. Wanneer wij Majoor DARAS vragen te kalmeren, zegt hij ons “Lache moi ou je vais te tuer, salopard de MP”. d. Majoor DARAS is ontwapend, zijn GP wordt ons overgedragen door Duitse militairen. Het wapen is niet geladen. e. Wanneer nadat wij uit voorzorg Majoor DARAS handboeien hebben omgedaan, wij hem rechtop zetten, stellen wij vast dat hij onder invloed is van alcoholische dranken (vaststelling van algemene dronkenschap: zie bijlage G). f. Wanneer wij Majoor DARAS afzonderen van de rest blijft hij agressief en doodsbedreigingen uiten tegen ons en de Duitse militairen. g. Wanneer wij Majoor DARAS naar het bureau MP brengen om naar de juiste omstandigheden te vragen, krijgen wij geen zinnig antwoord. Hij weigert alle medewerking. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 10 mei 2012 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom wordt die brochure enke gegeven aan mensen die van plan zijn naar hier te komen?
Voor mij part mag het gemeentebestuur dat hier ook elke week in alle brievenbussen gaan steken. Ja, ook autochtonen. Want daar zitten een pak linksen bij die ook in middeleeuwe toestanden verkiezen te leven. |
![]() |
![]() |