![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Intelligent aan de groei ontgroeien.
We moeten ons daar eens goed over beraden. Een enkele loslopende filosoof heeft al eens iets gefluisterd in die richting. Groen begint ook al de grenzen aan de groei te exploreren. Verder hoor je er nog niet veel van, het te langzaam op gang komend gesprek daarover wordt overstemd door de kakafonie van de fanfare van de Titanic. Eno2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar mensen toch! Al dat geleuter over grenzen aan de groei is zo oud als de straat en steeds weer is die onheilsprofetie volslagen misplaatst gebleken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eno2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
minder klanten voor grote-maten-kleding en veel minder plaatsgebrek in de koffer als je ze meeneemt op vakantie ![]() zonder dank!
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() kwoot Joe:
simpel, eno2, laat uw kinderen of huisdieren als ze nog erg jong zijn voldoende alcohol nuttigen. minder klanten voor grote-maten-kleding en veel minder plaatsgebrek in de koffer als je ze meeneemt op vakantie ![]() zonder dank![/quote] Ik heb geen auto. Wees gerust, u moet niet aan de groei ontgroeien. Eno2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb geen auto. Wees gerust, u moet niet aan de groei ontgroeien. Eno2[/quote] hey Eno2, ik heb zelfs geen kinderen! ![]() no hard feelings?
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als de bevolkingsaangroei gestopt wordt en in een later stadium de bevolking afneemt krimpt de economie vanzelf mee. Daarom moet er werk gemaakt worden van een streng gezinsvijandig beleid. -Afschaffen kindergeld -Fiscale voordelen voor kinderloze gezinnen -Verplichte vakken op school demografie en ecologie, met nadruk op de overbevolkingsproblematiek -immigratiestop |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() michroscoop:
Afschaffen kindergeld -Fiscale voordelen voor kinderloze gezinnen -Verplichte vakken op school demografie en ecologie, met nadruk op de overbevolkingsproblematiek -immigratiestop ______________________ Lijkt me niet zo intelligent. Je zou iedereen kunnen verplichten het boek te lezen van Gore Vidal: KALKI. Eno2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar blijft mijn fiscaal voordeel?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voortplanting moet stoppen willen we het ecologisch evenwicht vrijwaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We hebben een systeem gecreëerd die altijd vraagt naar meer. Maar het ecologisch evenwicht vraagt naar minder. Het kan dus niet anders dan dat er op termijn een verliezer zal zijn. Wie haalt het?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uitroeien en de zaak is weer gezond! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ruimer heet dit belastingsontduiking. Op wereldvlak heet dit uitbuiting. Hoe gaat u dit uitroeien?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is meer dan allochtonen alleen. Meer, allochtonen hebben niets met dit item te maken, ze hebben zelfs met dit item te weinig te maken. De grootste verbuikers vindt men hier bij ons en niet in de landen waar deze allochtonen vandaan komen. Misschien moeten we hier gaan leven zoals zij leven daar. Dat laatste is natuurlijk als grapje bedoeld. Ik blijf liever hier zelfs met een beetje minder in de toekomst.
||
![]() |
![]() |