![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaak die je die veelal jonge meisjes maar ook wel jongens op de meest onzinnige plaatsen met flessen bronwater lopen. En die stemmen ook nog vaak links of groen.
En hervullen met kraanwater is er veelal niet bij, terwijl er niks mis is met dat kraanwater. ![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/5397/Mi...ingwater.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat is nu toch al oud nieuws denk ik.
De meeste mensen uit mijn kennissenkring zijn ondertussen al netjes op kraantjeswater (al of niet extra gefilterd in een Brita-kan) overgeschakeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap ook niet waarom het verkoopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De marketing machine mag nooit onderschat worden.
Als je mensen zover krijgt om water (WATER) te kopen aan een prijs die veelvouden duurder is dan de echte waarde van het water dan doe je aan goede marketing. Marketingtruuks zijn de enige reden waarom we water in flessen kopen. In België is kraantjeswater gezond. Er zit o.a. kalk in voor onze kalkbehoefte. En zo meer. De hypocrisie die ik niet begrijp is dat "we" met zijn allen water drinken uit plastieken flessen. Maar de koffie, de thee, de soep, de patatten en de groenten wel klaarmaken met water uit het kraantje. Zelf het aspirientje en de vitamine-C bruistablet, het water om de tanden te poetsen komt uit het kraantje. Gek hé! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik drink al jaren nooit flessenwater, enkel kraantjeswater. Enkel op vacantie in 't zuiden kan't al eens nodig zijn.
(Ik herinner me niet ooit zelf flessenwater gevraagd of gekocht te hebben en thuis kwam ook geen flessenwater binnen) Laatst gewijzigd door filosoof : 22 november 2011 om 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien omdat een flesje draagbaar is en een kraantje niet. Omdat er smaakverschillen zijn.
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En met dat filmpje bewijst men niets. Water heeft geen neutrale smaak. Daarbij ontkracht het niet dat een fles water gemakkelijker in gebruik is.
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik klik niet op iets om open te doen. (zoals reclame of een filmpje). En links zelf niet volgen.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Een flesje is handig, en op verplaatsing heb ik vooral schrik voor de properheid van de kraan op zich. Ik zie mijzelf geen flesjes bijvullen in één of ander toilet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Rechterklikje doen om de eigenschappen van de link te zien. Google ...... Dat streamen van het filmpje is niet alleen maar afspelen. Beetje veilig spelen voorkomt veel. Wie is er de noob?
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En water van de aldi of wat dan ook hoeft niet duur te zijn.
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En dan nog! Edit en OT: Vergeet de frigobox niet als jenaar Knokke gaat. ![]() Laatst gewijzigd door Biggles : 22 november 2011 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In een Aziatisch land heb ik ooit serieuze opmerkingen gehad omdat ik kraantjeswater dronk. Dat zou dodelijk geweest zijn
![]() De persoon die me die opmerking gaf poetste wel de tanden met dat zelfde water. We leven nog allebei. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Heu, niet om u een schok te bezorgen maar je zit in de hel genaamd politics.be.
![]() |
#18 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Verder begrijp ik je goedbedoelde opmerking niet ![]() Laatst gewijzigd door Biggles : 22 november 2011 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Ik ben ooit gevallen voor die idiotie om een flesje lurkwater mee nemen b.v. in de trein. Dat kwam omdat ik een paar lege flesjes kreeg. Deze:
![]() die ik vul met kraanwater. Het bevordert mijn communicatie met allahtonen in het openbaar vervoer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, Tourista, of Montezuma's Revenge treft voornamelijk toeristen....