![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Leugenaar | |||
1. Ik lieg niet opvallend veel, en meestal dan nog onbewust |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
2. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
4. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5. Ik lieg frequent, zoals het een matig ambitieus mens betaamt |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
6. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
9. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
10. Ik lieg nooit |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe leugenachtig zijt gij?
Schaal: 1. Is een normale leugenaar - ge liegt slechts 240 keer per dag (bewust of onbewust). I 10. Is de extreme pathologische leugenaar, die er plezier in schept en er zelfs zijn geld mee verdient. ----------- Noteer dat extreme leugenaars dikwijls zeer intelligent zijn, maar dikwijls ook psychopathisch. Dus vooraleer ge uzelf die eer toeschrijft, denk eraan dat zware leugenaars eigenlijk ziek zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Hou uzelf bezig!
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik lieg uiteraard en dagelijks.
Sla dit citaat maar op in het geval je het ooit niet met me eens bent in een discussie en dan copy/paste |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
![]() Citaat:
Maar ik lieg nooit. Dus ik maak me geen zorgen. ![]()
Laatst gewijzigd door C2C : 25 mei 2012 om 18:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ge dat dikwijls genoeg tegen haar zegt dan geloven ze het nog ook. Bijkomend voordeel je kan redelijk grof tegen haar zijn, want je bent tenslotte eerlijk. Nog een voordeel, als je ze een complimentje geeft is het zeker gemeend.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken wel zo een aantal pathalogische leugenaars (twee), dat toch sukkelaars ze.
Hahaha en er is er een die mag niet meer drinken altijd lache ze op café. Als die begint, die houden ze niet bij met tappen alleen al. En dan de verhalen, schitterend.
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Nooit, althans niet bewust. Wat ik zeg daar sta ik op dat moment ook voor. Wanneer ik op een gegeven moment van mening verander houdt dat dus niet in dat men voordien loog...
Ik durf dus zeggen nooit. Omdat ik uit ervaring weet dat liegen: a niet loont b zeker op lange termijn niet vol te houden is c ik geleerd heb dat eerlijk zijn, ook wanneer dat moeilijk en pijnlijk is, op termijn de beste manier is om aanvaard te worden voor wat je werkelijk bent. Zelfs bij ideologische tegenstanders d omdat ik in mijn jonge jaren gelukkig van een aantal morele voorbeelden leerde dat diegene die liegt enkel zichzelf naar beneden haalt. e omdat ik al vrij jong besloot om vooral de belangrijkste leugen niet te uiten. De leugen tegen jezelf. Makkelijk he zon lijstje? Een simpele reden hebben? Het is gemakkelijker met overtuiging een lijstje tegen liegen te maken dan één tegen het brengen van de waarheid. Simpel toch?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |