![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nieuwe ‘internet-identiteitskaart’ moet alle burgers van de EU verplichten om zichzelf te identificeren voordat ze toegang krijgen tot internet, online informatie en de meeste online winkels. Het voorstel voor de nieuwe wet werd een paar dagen geleden gelanceerd door de ‘Digital Agenda Commissioner’ Neelie Kroes.
De identiteit van elke internetgebruiker blijft zo via een ‘elektronische handtekening’ steeds onder toezicht, en zijn gedrag onderhevig aan controle van Europa. De poging van de politiek om internet onder controle te krijgen gebeurt natuurlijk in ons eigen belang en dat van de ‘veiligheid’. Het voorstel probeert zelfs steun te winnen door de flagrante vrijheidsbeperking te omlijsten als een manier om “een echte Europese eenheidsmarkt” te creëren. http://www.nujij.nl/politiek/big-bro...#ixzz1wkiafncr Overgens schijnt het zo te zijn dat Facebook iedere aanslag op het toetsenbord kan registreren, ook al ben je uitgelogd. Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 3 juni 2012 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus iedere email, iedere factuur die je electronisch ontvangt, alle postings...kortom het volledige internet met alles er op en aan. Uiteraard mits registratie van uw identiteit om alle verwarring te vermijden. Aha dus zo spelen ze het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tijd voor Anonymous om de Europese instellingen lam te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() veiligheid ten koste van vrijheid.
men kan weten wanneer je online bent, wat je online aan het doen bent, met wie je communiceert,... men kan hier ongelooflijk ver in gaan en of dit ons allen uiteindelijk ten goede komt betwijfel ik ten sterkste. Laatst gewijzigd door Nicnacer : 4 juni 2012 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lijkt me een hoax te zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik ben voor en ik hoop dat de internetpolitie zich dan eens goed gaat bezighouden met de werkelijke belangrijke misdrijven zoals de laster en de karaktermoord op fora zoals dit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dit erdoor komt hoop ik dat Anonymous heel den boel platsmijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() er zijn veel belangrijke misdrijven op het internet dan karaktermoord denk ik zo. Ik twijfel er ook sterk aan of een internet ID de juiste oplossing is hiervoor. dan moet je ook alle telefoon gesprekken opnemen, camera's in elke woning plaatsen, alle brieven laten nalezen voordat deze mogen verzonden worden, enzo kan ik door blijven gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als dit er door komt, dan beschouw ik het platbranden van heel de Europawijk in Brussel als moreel gerechtvaardigd. Dit is een serieuze stap richting 1984 die met alle middelen noodzakelijk voorkomen moet worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Uiteraard, je hebt nu eenmaal sukkels die alles geloven.
Dergelijke mensen zijn de ballast die een maatschappij jammer genoeg meesleurt. http://www.demorgen.be/dm/nl/5403/In...ificeren.dhtml Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben voor en ik hoop dat de internetpolitie zich dan eens goed gaat bezighouden met de werkelijke belangrijke misdrijven zoals de laster en de karaktermoord op fora zoals dit Laat ons hopen dat dit soort fascistisch volk nooit meet dan ballast gaat zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We wachten. edit : @Bol, hier een link naar de nederlandse versie : http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/...245:FIN:NL:PDF Laatst gewijzigd door parcifal : 5 juni 2012 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Brussels wants e-identities for EU citizens.
De commentaren onder het artikel zijn zeer de moeite waard. Hier een deels weergegeven commentaar: Citaat:
![]() |