![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel er word je een Dillema voorgeschoteld, je krijgt de keuze om te kiezen tussen een mug en een wesp.
Je mag kiezen welk dier nooit meer stiekem in je kamer komt om jou te prikken, of je kiest ervoor dat de wesp je nooit meer steekt tijdens een lekkere warme zomerdag. Maar wanneer je een van die twee kiest, zal de ander je elke dag pesten. Dus kies je ervoor dat de wesp dood moet, dan zal de mug je het leven zuur maken en andersom. Dus mensen, wat kies je!!! : ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen wespen in mijn buurt, dat is makkelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wespen zijn nuttiger en dragen geen ziekten over.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 30 mei 2012 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Muggen mogen dood.
Ze vervullen geen plaats in het ecosysteem die moeilijk kan worden overgenomen. Ik heb trouwens al eens overwogen, weliswaar toen ik klein was, om een wesp te houden als huisdier.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wespen zijn Vlamingen en mogen dus blijven leven. Bovendien zijn ze aangename cafémakkers, want ze lusten al eens een goed biertje.
En, 's nachts komen ze u niet ambeteren. Muggen zijn geen Vlamingen, lusten geen bier en komen u ambeteren. Dood aan de mug, dus.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mijn part blijven ze allebei leven. Indien ik toch verplicht moet kiezen: de wesp mag blijven. Ik heb in heel mijn leven nog nooit last gehad van een wesp. Van muggen ook niet echt veel (ik zal slecht bloed hebben zeker) maar alleen al het gezoem houdt me weleens uit mijn slaap.
Ik vind het ook wel hilarisch als er een wesp of een bij binnenkomt, dat mijn huisgenoten wild om zich heen beginnen te slaan EN te roepen. ![]() Ik blijf gewoon rustig, maak geen bruuske bewegingen en heb nog nooit een steek gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Spinnen. Allemaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() De wesp mag blijven. Een flesje of een glas met iets zoet in, en een bierkaartje, en iedereen is gerust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik twijfel. Muggen dood. Anders zou ik snel aan malaria sterven. Maar eeuwig gestoken worden door wespen is misschien zo horribel dat ik nog liever doodga.
Dit is dan ook een typisch kutdilemma. Moest ge nu een dilemma hebben bedacht rond iets als sexy blonde Braziliaanse vrouwen met een pik, of lelijke zwarte vrouwen met enorme konten, - dat zou interessanter geweest zijn. Allez: stel dat ge moet kiezen tussen de twee. Wie mag u elken dag komen berijden?
Laatst gewijzigd door C2C : 30 mei 2012 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |