![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kom je aan op het strand: zeemist bij 13 graden.
Had nou maar een trui meegenomen ipv een zwembroek. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Sommige mensen leren het nooit en vergeten dat zeemist elk jaar in de lente en vroege zomer voorkomt als warme lucht over het koude water van de Noordzee ligt.
Er zijn ook al sinds jaar en dag nummers die je kunt bellen om het actuele strandweer in de badplaats van keuze te weten te komen, net zoals er tal van locale webcams en weerberichten zijn. Wie desondanks op de bonnefooi naar het strand gaat omdat het thuis zo'n mooi weer is en vervolgens teleurgesteld wordt, moet niet zeuren.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ik ben beetje aangebraden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan pakken duizenden oelewappers hun spullen om nogmaals en dan 3 uur in de file te staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het voordeel was wel dat er ook geen relmarokkanen waren. Die schijnen namelijk niet zo van zeemist te houden.
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "We zullen nog maar wat blijven, anders staan we weer in de file..."
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het Haarlems Dagblad bericht over zeven jongeren uit Amsterdam aangehouden, maar in badplaats Zandvoort zelf zegt men gewoon waar het op staat: Marokkaanse jongeren aangehouden na tumult in Zandvoort
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kust, ik blijf het onbegrijpelijk vinden waarom mensen daar persé op elkaar gepakt een stukje strand willen veroveren op warme zomerdagen en dat ze daarvoor uren in de file willen staan.
Een dagje zee: smorgens op een ongoddelijk uur opstaan. Alles in de auto duwen. 2 uur in de file gaan staan 1 uur parking zoeken 3 kwartier tot aan het strand lopen met uw gerief 2 uurtjes braden en hopen dat je ondertussen geen 87 strandballen in je gezicht hebt gekregen 3 kwartier terug naar de auto wandelen 2 uur in de file terug naar huis... Mijn dagje Uitslapen en uitgebreid brunchen. zwembadje in de tuin plaatsen en rustig laten vollopen. Cola koud zetten Tegen de namiddag een cuba libre uitschenken Boekje erbij nemen Als het te warm wordt even in het zwembadje afkoelen Terug in de zetel liggen Barbeque opzetten Vrienden verwelkomen Rosé wijntje kraken Entrecote op de bbq gooien Rood wijntje kraken Zat de nest binnen
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat dat tuig nodig heeft is een flink pak op hun sodemieter. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een wandeling op het Kootwijkerzand is bij 30 graden een verademing.
Het kan daar 55 graden worden in de schaduw als je tenminste schaduw kan vinden en in de winter is daar eens -32 gemeten. Helaas worden deze records niet erkend door het KNMI. ![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 29 mei 2012 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Triestig dit land ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() kuststrook die
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb amper volk gezien op de heide ![]() Ik ga enkel 's winters naar zee wanneer het daar rustig is. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 29 mei 2012 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat ze daar maar op het strand mensen gaan lastigvallen. Ik heb me laten vertellen dat de Gendarmerie Royale daar er niet naast slaat.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga liefst in het na of voorjaar wanneer het zonnig is en nog niet te koud. Dan is het er relatief goed te doen qua drukte. Winterzon aan de kust spreekt me niet zo aan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN