![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Alle hens aan dek zou ik willen zeggen naar de dames en heren die zorg horen te dragen voor de conditie van de democratie, dus politici en vrouwe justitia!!
Link(S) denkt zoals wel vaker blijkt, het patent te hebben op de vrijheid van meningsuiting en het monopoly te hebben in de democratie! Met onderstaande artikel wordt hetgeen ik hierboven beweer, ondubbelzinnig bevestigd. Regionaal dagblad BN/DE STEM van zaterdag 26 06 2004 : Conservatieve directeur weg om bedreiging van onze Haagse redactie Den Haag- Bart Jan Spruyt, directeur van de conservatieve Edmund Burke Stichting, doet niet meer mee aan openbare bijeenkomsten omdat hij zich niet veilig voelt. De kosten van parteculiere beveiliging zijn te duur voor de stichting en de plaatselijke politie heeft laten weten hem niet te kunnen beveiligen. In maart maakte Spruyt bekend dat hij met de dood werd bedreigd. De Edmund Burke Stichting heeft toen enige tijd parteculiere bewakers ingehuurd. Als zij dat nog langer moet doen gaat zij failliet, aldus de stichting. Eigenlijk vindt de stichting dat de overheid openbare personen als Spruyt moeten beveiligen. Volgens Minister Remkes van Binnenlandse Zaken worden echter alleen bewindslieden, fractievoorzitters en buitenlandse diplomaten beveiligd. Commentaar: Dit betekend dat er een proces gaande is die het einde van het restje tweezijdige ( extreem)-link(S)-extreem-rechts) inluidt!! Wellicht dat ik de tel in een korte terugblik kwijt ben, maar alleen al dit jaar is dit dan nummer drie die zich terugtrekt uit het publieke debat door (extreem)-link(S)e intimidatie!! Eerder al stopte Hans Smolders met zijn plannen om de lokale Tilburgse politiek in te gaan met zijn partij Lijst Smolders Tilburg, en liet ook Paul Cliteur (bekend van het zondagmorgen opinie-t.v.-programma Buitenhof) weten dat ook hij zich enige tijd niet meer in het publieke debat over delicate zaken als de islamitische zuil en de multi-cul turele samenleving wilde mengen. Justitie doet er dus verstandig aan te volharden op de ingeslagen weg om (extreem)-link(S)e intimidatie meedogenloos en keihard aan te pakken, om er uiteindelijk zorg voor te dragen dat er (weer) sprake is van een tweezijdig politiek krachteneld. Waarin zowel (extreem)-link(S), als (extreem)-rechts evenveel speelruimte is gegeven in het politieke krachtenveld. Waar nu dankzij link(S) geen sprake van is!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pffff... Wat een hoop geouwehoer...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Wat nu met je geouwehoer, dit is gewoon een kranteartikel wat ik hier neerschrijf voorzien van mijn eigen commentaar, Raf.
Wat betekent Raf trouwens?? In jouw geval vermoedt ik : Rote Armee Fraktion Je kunt zeker niet tegen de waarheid?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Voor Rafke en Haed is democratie niet iets dat je moet verdedigen. Ze zijn links hé. Ze wachten op de reïncarnatie van Stalin.
![]() |
![]() |
![]() |