![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: ben je ooit al rechtstreeks geconfronteerd geweest met criminaliteit uit eigen bodem? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
15 | 55,56% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25,93% |
misschien |
![]() ![]() ![]() |
5 | 18,52% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() naar navolging van een andere vrij eenzijdige en vooral misleidende poll heb ik besloten ook de analoge vraag te stellen.
( om maar te zwijgen van de mogelijkheid om autochtone van allochtone criminaliteit te onderscheiden als je jas gepikt is. ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hier zal je niet zoveel reacties op krijgen vermoedelijk...
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, dagelijks word ik geconfronteerd met diefstal van eigen bodem, en dit voornamelijk van overheidswege.
BTW, omdat ik een product wil dat U hebt gemaakt moet de staat er 21% van krijgen. Belastingen, omdat ik de baas probeer rijk te maken moet de staat er van mij direct 37% van afsnoepen. En de baas mag er ook nog eens zo'n lap voor betalen, omdat ik voor hem werk. [size=2]En neen, ik heb geen problemen met de RSZ.[/size] Grondlasten.Omdat ik op een gekocht lapje België woon, mag ik jaarlijks 3% van mijn nettoloon afgeven. Enzoverder enzoverder.
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, aventoe wordt mijne fietsband wel platgestoke maar of da nu gabbers of marokanen zijn zouek ni wete. Voor de rest ben ik nog nooit door autochtonen of allochtonen gecriminaliseerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Als ik héél eerlijk moet zijn Mad_rone, neen. In alle gevallen werd ik geconfronteerd met allochtone criminaliteit. Ben ik nu politiek incorrect?
![]() |
#8 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() En wat betreft het OCMW moet je eens volgende artikel lezen: Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Als voormalig voetballer vroeger alle weken aanslagen op mijn benen.
Als burger 2x. nen agresieve chauffeur,en nen deurwaarder die zijnen aanslagbrief een straat verkeerd (bij mij dus had geplakt).Hij zal dat niet meer doen! |
![]() |
![]() |