![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Herinnert iedereen zich die toespraak van Bush nadat al de martelingen, folteringen en vernederingen in die Abu Graib gevangenis boven water kwamen.
Ik herinner mij alvast dat Bush in die fameuze toespraak heeft gezegd dat men die gevangenis zal afbreken. Wanneer gebeurt dat trouwens? Of was dat om de Arabieren te sussen? Een mens vergeet toch snel, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() als ik mij niet vergis zou dat zijn om de sporen te wissen , slim van die zotte !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Trouwens, welkom Marokkaan (ale ja DéMarokkaan)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() De afbraak kan niet doorgaan omdat (ik denk het hooggerechtshof in VS) heeft gezegd dat Abu Ghraib een 'crime scene' is en dus moet bewaard blijven voor onderzoek.
![]() |
#6 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb de kop van Wim Opbroek, ja! Ga je dat onthouden?! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft er nog steeds niet VAN OP terug - zoiets vindt men alleen op dit forum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Wordt steeds moeilijker : massagraven worden geopend, lijken van mensen die door chemische wapens stierven komen zelfs op de televisie
ook in arabische landen ! Misdaden van ongelovigen wegen heus niet lichter of zwaarder dan die van gelovigen en ook diegenen die in de gevangenissen van moslimrepublieken of islamietische koninkrijken onrechtvaardige folteringen te verduren hebben zullen hun lijden verlicht zien door de gerechtigheid die zal geschieden. Vertel ons eens : Ik zag zondagavond op panorama of in Nova een incident - amerikaanse troepen ontdekten in een huis explosieven die waarschijnlijk moesten dienen om aanslagen te plegen. aanslagen, dat is intussen bekend meestal onschuldige arabische burgers treffen. De mannen hadden zich verstopt om aan het gerecht te ontkomen & de amerikanen hebben dan de vrouwen gearresteerd om de mannen ertoe te bewegen zich over te geven. Wegens groot volksprotest hebben de amerikanen uiteindelijk zonder de mannen te kunnen arresteren de vrouwen vrijgelaten. De Israëli's hebben een andere taktiek : de huizen waar zulk materiaal gevonden wordt worden gewoon gebuldozerd. Saddam had waarschijnlijk nog een andere taktiek : de mensen tegen een muur zetten (vrouwen en geburen) en doodschieten. Hoe zien jullie de vooruitgang ? Ik zie hem als volgt : alle vreemdelingen verlaten Irak en er volgt een burgeroorlog met .. meer burgerslachtoffers.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |