![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vliegtuigen weren te vaak gehandicapten
http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisni...dicapten.dhtml Citaat:
zogezgde veiligheid ?? Te weinigtijd ivm oppas ?? Wat is r mis gehandicapt zijn ?? http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisni...eizigers.dhtml
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me best wel voorstellen dat zwaar geestelijk gehandicapte personen geweigerd worden; Stel je maar even voor dat zulke mensen ineens een aanval krijgen en de helft van de cabine in mekaar gaan slaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat vind jij daar grappig aan? Nog nooit een psychiatrische inrichting bezocht zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() En dit terwijl mensen met buitensporig overgewicht wel extra zetels krijgen in sommige luchtvaartmaatschappijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() En dit terwijl mensen met buitensporig overgewicht wel extra zetels krijgen in sommige luchtvaartmaatschappijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() KRIJGEN? ik denk dat dit weldegelijk te betalen is.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Geen idee, dat gebeurt al een aantal keer dat mijn posts dubbel verschijnen. Het merkwaardige is dat als men doelbewust wil spammen en op de antwoordknop meerdere keren klikt dat het dan wordt geweigerd.
Ik vermoed dat het script een timer heeft waarbij een heel nauw tijdsinterval wordt gemaakt voor ontvangst. Als er dan tijdens dat klein interval door dendering het signaal wordt onderbroken krijg je een dubbeltje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1207 & circe &
Citaat:
Re: Ben zelf oook mindrvalide !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |