![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Obama laat weten dat hij jonge immigranten die voldoen aan bepaalde voorwaarden niet meer gedeporteerd zullen worden. Dit is een onderdeel van de veelbesproken DREAM act, die zeer beperkte eisen inhoudt. Zo is er geen garantie op burgerschap, gewoon geen deportatie. Een uiterst oppervlakkige beslissing (die ofwel teruggedraaid zal worden of een basis kan vormen voor een rechtvaardiger immigratiebeleid) die uiteraard enkel als bedoeling heeft een teleurgesteld Latino-publiek (hij had wat meer beloofd voor zijn verkiezing) terug voor zich te winnen. De latino-gemeenschap (en de meeste andere niet-westerse etniciteiten) staat gekend om hun inzet en hun bereidheid tot hard werk. Een beetje zoals al die verachte Maghrebijnen, Oost-Europeanen, Pakistani's, etc van bij ons die men aan het werk ziet binnen jobs die geen Belg wil. Adam Smith stelde dat vrije beweging van mensen een essentieel onderdeel was voor het welslagen (i.e. iedereen profiteert) van het kapitalisme.
http://www.huffingtonpost.com/2012/0...=latino-voices http://en.wikipedia.org/wiki/DREAM_Act
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begint zowat de spuigaten uit te lopen deze waanzin, mijn superpost aangaande is op komst. Eigenlijk heb ik aangaande reeds enkele draden gestart. Maar nu komt U met deze alsof dit nieuws is. Nee, dat is het niet, dit is enkel een volledig anticonstitutionele zet naar meer 'powergrap' Begrijpt U mij AUB niet verkeerd... Ik ben niet tegen Latino's. OBAMA = DICTATUUR ! Niet dat dat Republies het anders zullen doen, ze zullen maar al te graag dezelfde macht als Julio Cesar Obama in handen hebben. No time nu. Maar spoedig meer over deze nieuwe extreme 'push' naar de multicultuur en het onderdrukken van de Amerikaanse (Westerse) bevolking. Net zoals in Europa zien we diezelfde beslissingen als in de VS, dit alles ten voordeel van het ziek GLOBALISME. Hopelijk begrijpt U dat zowel deze Latijnse mensen en ook de moslimimmigranten ea. in Europa hetzelfde lot wacht. (Ik dacht te begrijpen uit Uw TS dat U dat dus ook beseft) Dit is 100% ziek. De politiekers spelen verdeel en heers met deze onschuldige zielen die enkel een beter leven zoeken. Meer zal volgen in deze draad en dit forum. Alvast bedankt @RodeLantaarn voor het plaatsen van deze draad, U bent 'actueel' en het laat U niet koud. ![]() edit : Fast & Furious, drughandel en misbruik van de Latino's en veel meer... enkel in het voordeel van de heersende elite ! ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 16 juni 2012 om 06:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aldous Huxley praat over... overpopulatie, teveel organisatie, de media, duitsland, technologie, politiek en VRIJHEID... alsook zijn boek A brave new world.
Hij is tegen het concentreren van macht (wat Mr. OB heden doet). Is individuele vrijheid nodig en productief in de maatschappij ? Geef extra aandacht op 16.10... (Democratie) Video - Aldous Huxley interview-1958 (FULL) Een totale andere kijk op de Heer Aldous Huxley, zeer aangenaam. Opmerking : de wetenschap van Mr. Aldous Huxley wordt tot op de dag van vandaag misbruikt. ENJOY. edit : TS, mijn excuses, daar niet alles past in de OT. Laatst gewijzigd door zonbron : 16 juni 2012 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zooooo mooi...
Kijk hoe Mr. OB de vragen van de journalisten ontwijkt en observeer tevens het laatste moment van deze 'bekendmaking' wanneer hij de plaat poetst. ![]() "What about American workers ? While you are employing foreigners ?" Ach, het zal Obama worst wezen. Hij en Goldman weten het beter. And thats the end of the story. ![]() Video - Obama Immigration Speech June 16th 2012 Laat die jong dreamers maar komen... Dream Act. Laatst gewijzigd door zonbron : 16 juni 2012 om 10:42. |
![]() |
![]() |