![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne kikker!!
Whoehaha... *snif* Nee, nu serieus. Waarom rijdt iedereen die aan een rood licht staat te wachten pas door wanneer de wagen voor hem al minstens 1 a 2 wagenlengtes weg is? Eerder vandaag nog op de ring in Turnhout. Ik sta zesde in de rij, het wordt groen en voor ik het kruispunt over kan is het alweer rood. Gewoon omdat de tweede pas doorrijdt wanneer de eerste weg is, de derde pas doorrijdt wanneer de tweede de lichten is gepasseerd en de vierde pas vertrekt als de derde onder de verkeerslichten door rijdt. Das niet alleen vervelend voor mij, het houdt gewoon heel het verkeer op. Geef gewoon gas als je voorligger dat ook doet!! Waarom wachten? Het fileprobleem zal er alvast niet groter op worden. Groen? Vroem!!
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Je zegt er wel niet bij hoe lang die wagenlengtes zijn. Het kunnen evengoed 6 limousine's met remorque, of 6 kamions met oplegger zijn die voor je stonden, terwijl wij de indruk hebben dat het gaat om mini's, fiat panda's of de occasionele opel corsa.
Wat een oneerlijke, manipulatieve draad |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon ff wat veiligheidsmarge laten. Het eigenlijke probleem bij sommige lichten is het feit dat het te lang rood en te kort groen is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 juni 2012 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik deel uw ergernis. Gewoon weer toonbeeld van de dommigheid en onvoorziendheid van veel mensen. Ikzelf kijk meestal naar de remlichten van de auto voor die voor mij. Als die uitgaan moet je al uw koppelpedaal laten komen en ben je mooi mee met de auto voor u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gij op nen opel corsa komt is mij een raadsel... ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem met wat veiligheidsmarge maar de meeste mensen hangen al rijdend dichter tegen hun voorligger dan dat ze ruimte laten bij het vertrekken als het groen wordt. Te veilig is nu ook weer nergens voor nodig eh?
Bovendien is de snelheid bij het vertrekken veel te laag om gruwelijke ongevallen tot gevolg te hebben, ge kunt dus met een gerust hart een flinke spuit gas geven. Citaat:
Het probleem is dus blijkbaar dat we langs de verkeerde kant komen!
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ne rappe ook. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Ochgottekes, weer zo ene die altijd gehaast is.
En wat dan nog als 't al terug rood is? Dan wacht ge tot het terug groen is hè! Is dat nu werkelijk het einde van de wereld? Neemt een slokske water, rook een sigaretje, zet de radio wat harder, kijk naar de knappe griet in dat korte rokje die de straat oversteekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge had al kunnen weten dat ik er zo ene ben die altijd gehaast is als ge mijnen avatar even bekeken had eh.
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gewoon aan een stoplicht stoppen (of het nu groen, rood of oranje is) en dan wachten tot het weer groen wordt : dan kan nje als eerste wegrijden !
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een stoplicht groen is, is het dan technisch gezien nog wel een stoplicht?
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ik ben van mening dat iedereen het recht heeft om gehaast te zijn of om alles op zijn gemak te doen, zolang hij de ander maar niet hindert.
Wilt ge aan 100km/h op de autostrade rijden? Geen probleem, maar uw plaats is op het eerste vak. Wilt ge 160 vlammen? Ok voor mij, maar ga nie in het gat plakken van mensen die zich aan de wet willen houden. Zelfde voor mensen die willen blijven staan op roltrappen: er zijn er nog altijd die niet weten dat je dan rechts moet gaan staan, zodat links de mensen kunnen passeren die willen wandelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |