![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Deze week hebben mijn vrouw en ik weer als vorige jaren onze aangifte in de personen belasting willen inbrengen. Je weet wel met dat token enz.
Andere jaren ging dat redelijk, alhoewel je daar de eerste keer kunt serieus mee sukkelen. Voor sommige rubrieken staat er bijvoorbeeld voor mijn vrouw niets in te vullen maar moet je er toch 00,0 in zetten of de boel blokkeert. Stomme details. Maar ja dat is leergeld. Maar deze keer heb ik mijn aangifte er door gekregen, maar die van mijn echtgenote blokkeert op het einde. Ik kom steeds weer op de beginpagina! Dus wat doe je ? Even bellen. WAT? Na een half uur van de ene dienst naar de andere gestuurd, je weet wel nog zes wachtende voor jou, heb ik neergelegd. Op het einde stuurden ze me weer naar het begin. En telkens als je iemand aan de lijn krijgt, lijkt het wel of je iemand uit een winterslaap haalt. Zo traaaaaaaaag. Enfin , we hebben nu geprobeerd met een e-mail, zien wat dat geeft. Anders moeten ze het maar weer op papier door sturen naar ons. Gaat dan toch nog een stuk sneller voor ons.