![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan jij het onderscheid maken tussen de aanmelding van een scheet en een drol?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() zoiets dus?
http://www.youtube.com/watch?v=yzvj-WbUf_0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() trololo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan gebeuren, in geval van ziekte dat het besef van het verschil te laat komt.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gegarandeeerd choco (metde nodige geluidn erbij) ![]() Ikvoel dan stekne inm'n buik , enweeet dan .... no fart ![]() Huisje weltevree magnie te ver uitde buuurt !!!! euuuuh .... netop tijd op't wc , soms net te laaat , .... of klep nogdicht , ![]() ![]() Ikdoe noooit lichtaaan (o.a.) in huisjeweltevree ![]() details op aaanvraag ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zizek? Neen, neen. Mijn zoontje en ik spelen soms een spelletje. "Papa, luister eens!" Dan kijkt hij met grote ogen rond en verstijfd plots zoals een jachthond zijn prooi in de gaten krijgt. Dan knalt er een scheet uit.
"Wat was dat, zoon?" vraag ik iedere keer verbaasd. "Een brommer!" grijnst hij dan. Ik doe net hetzelfde als er zich een scheet bij mij aanmeld. Aangezien mijn scheten een ruimer geluidsvolume hebben, omschrijf ik het als een Ducatti die voorbijscheert. Of een Harley. Het gedoe rond scheten moet luchtig blijven. Het kan ook niet anders want een scheet is lucht, nietwaar. Maar ja, soms lopen spelletjes uit de hand. Zo ook enkele dagen geleden. Waar normaal een grijns had moeten zijn, was er nu een grimas. "Papa, ik heb kaka gedaan." |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verwarring tussen een opkomende scheet of drol wordt groter naarmate deze laatste zich in een diaretische toestand bevindt. Er is eveneens een sterke correlatie tussen deze toestand en de negatieve appreciatie van het ontladingsmoment.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 juli 2012 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Kijk, het is eigenlijk héél simpel.
Als het aanvoelt als Diogenes, dan is het een scheet, lijkt het meer op Alexander, dan is het een drol. |
![]() |
![]() |