![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel.
Eén week zwaar arrest wegens onwettig afwezig als dpl. huzaar der Koninklijke Landmacht. En dat allemaal omdat ik na een Stones concert in Den Haag onmogelijk op tijd terug kon zijn op de kazerne in Vlieland. Ik was drie dagen te laat omdat ik ook nog een leuk meisje had ontmoet op dat concert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik ook voor een dagje, moeilijke buur eens goed in elkaar getimmerd... na weken gepest te zijn, lawaai weken aan de stuk en in de nacht, treiterij... en dan slaat de braafste mens wel eens door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Moi ,
k'zat vast voor heling in de wandeling in Gent , nadien vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs ![]() Rare toestanden aldaar , week op secreet , piepte ik almaar door het valletje , zag ik elke avond cipiers met bekertjes passeren , nooit iets voor mij ![]() Na een week op een cel van 4 , kregen die mannen die bekertjes , allemaal methadon en van die neurolepticatoestanden . Kortom , dat zijn geen criminelen aldaar maar regelrechte zotten . Ook leuk om te weten , t'was in 1999 , las ik aldaar de krant , overbevolking in den bak , Gent kon er 220 herbergen en zaten er daar 270 volgens de pers . Zelf eens een telling gedaan , niet moeilijk , na 8 uur mocht iedereen die niet in medicatiecoma lag vrijuit rondwandelen , 2 stuks , ik en Danny De Bie die op zeventienjarige leeftijd 2 vrienden doodschoot om te weten hoe dat voelde , waren er daar 3 vleugels , vleugel links , gelijkvloers half vol , eerste , vol , tweede , leeg . Vleugel rechtdoor , gelijkvloers en eerste vol , tweede leeg . Vleugel rechts , gelijkvloers vol , eerste en tweede leeg . Ruw geschat zo'n 110 in de wandeling , ze maken de mensen wat wijs ; we moeten die criminelen laten lopen , en dan willen ze een flik op elke hoek van de straat ![]() Maar enfin , ik heb daar toch een goede kaartvriend , Danny voor de vrienden aan overgehouden ![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik.
![]() Meerdere keren zelfs. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Voel het zo aankomen dat mijn stoppekes binnen niet al te lange tijd meer gaan doorslaan... gevolg : Duupje in de shit, en die eikels/etters/oelewappers/marginale zeikers mogen verder doen wat ze willen. Lang leve den Belziek met zen ***wetgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Een dagje in een bamboekot van 1m x 1m.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat Art Garfunkel toen ie wat korter haar had?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zingen kon jij wel, maar hij heette gewoon Jan en was een echte Amsterdammer. M'n beste drink- en blowmaat, voor de rest zaten er allemaal Friezen en Groningers daar en da's ruw en stug volk.
Op weg naar Liverpool via Oostende kreeg ik van vier Belgische Rijkswachters Uzi's in mijn rug geduwd. Ik was net bij Antwerpen een bomaanslag op een diamantair gepleegd en ik leek op een verdachte, waarschijnlijk iemand van de Raf. Dat ging er echt ruw aan toe en een excuus kon er later niet af. En in Engeland werd ik weer ondervraagd en mijn wagen doorzocht omdat ik wel een drugssmokkelaar kon zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij ne weet, voor u een vraag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() mmm...hopelijk is dat internet hier zo anoniem als ik hoop, maar....
ettelijke maanden blanco strafblad, dat wel
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zie je der trouwens leuk uit Derk. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is er zonder een enkele schram vanaf gekomen, maar zijn wagen niet. Maar niet gepakt en is inmiddels verjaard. Heb er later wel spijt van gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |