![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Was er in Europa de dag van vandaag geen oorlogen in hun eigen land geweest.
Zeker met de moslims die hun wil alsmaar meer en meer willen opdringen! |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U hebt een draad in het verkeerde deel van het forum. U moet plaatsen de draad in het subforum Vreemdelingenzaken en Integratie of Het subforum Geschiedenis. Mijn advies is om het in het subforum koeien en kalveren. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Nu serieus off topic: Als de Duitsers gewonnen hadden, dan hadden we nu al 67 jaar burgeroorlogen en opstanden in Europa |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Moffen,de Spaghettis en de Jappen hebben inderdaad het militaire gedeelte van de festiviteiten grandioos verloren.....
Dat is ongeveer het enige wat ze verloren hebben als je nu,een generatie later,de zaak aanschouwt.... Andere mogelijke verbanden ontgaan me. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 8 juni 2012 om 17:15. |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de aard van deze draad stel ik een muziekje voor: Preussens Gloria. Gecomponeerd in de euforische sfeer van 1870, nadat de Duitsers het Franse leger verpletterd hadden en daarna in de spiegelzaal van het paleis van Versailles het Duitse Keizerrijk uitriepen. Een hoogtepunt van nationale trots van het (eindelijk) verenigde Duitsland.
http://www.youtube.com/watch?v=d_D1mYBBHgM
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, ...?
Ik dacht dat het onderwerp toch met Duitsland te maken had ... Blijkbaar heb ik mij vergist. ![]()
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de ontwikkelingen in de EU.............(vul zelf maar aan)
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tikkie off-topic:
Stel dat .... http://www.moviemistakes.com/film107/corrections Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=l9c1k_m6POA
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dan zou je waarschijnlijk onder je tafel liggen te bibberen tot het jou beurt was om uitgeroeid te worden omdat je Duitse tongval maar niet wil lukken
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooi hoor... maar eh... Hallo ? ![]() volgende zal U mss interesseren : Explosive Reports - Ancient Roots of Bilderberg Reveal Prusso-Teutonic Agenda for World Domination Laatst gewijzigd door zonbron : 9 juni 2012 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=y7mQP...eature=related
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- een echte eenheidsmunt en geen nepmunt die in elk land van waarde verschilt. - een éénvormig justitiebeleid voor heel Europa - een op Europees niveau georganiseerde legermacht - een op Europees niveau georganiseerde politiemacht - een éénvormig economisch beleid voor heel Europa dat echt als één entiteit tegenover de wereldeconomie zou staan. - Voor alle Europeanen dezelfde sociale en loonnormen. ... Vreemd dat een organisatie die voortkomt uit het idee dat een bepaald beleid nooit meer voet aan de grond mag krijgen op zowat alle vlakken dezelfde zaken nastreeft als het verworpen beleid. Niet zeuren jongens, hier staat nergens dat ik een fan zou zijn van Adolf. Wel dat Europa blijkbaar een grote fan is van zijn beleid... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan zou Vlaanderen een veel grotere mate van autonomie hebben gehad dan nu, misschien zelfs al onafhankelijkheid.
Ook onze maatschappij zou veel minder decadent geweest zijn. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet dat ik onze maatschappij op sommige fronten niet niet decadent vind, alleen ik denk dat ik een andere definitie van decadent heb dan jij. Dus wat vind jij precies decadent aan onze maatschappij? |
|
![]() |