![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Nicknames...wie zijn ze, van waar komen ze?
![]() Dat vind ik vaak heel interessant. Wie wil er eens vertellen hoe ze aan hun nickname zijn gekomen? Ik heb Starlight gekozen omdat mijn broer ooit een fuif organiseerde die zo noemde. En als ik er dan verder over ben beginnen nadenken, vond ik wel dat ie bij me paste. Ik probeer mensen om me heen te helpen in donkere tijden. De ene keer schijn ik wel wat meer dan de andere. ![]()
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes. Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs. En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen. Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik gebruik deze al zo lang... In spelletjes (Utopia, iemand?), in chatrooms, op fora,...
Oorspronkelijk was het één van m'n roleplaying karakters, een lawful evil necromancer. Omdat ik die online zo vaak speelde heb ik m'n ICQ ook maar zo genoemd en van het één kwam het ander.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ik heet eigenlijk Jean-Marie-José-Willem-Jan. No comment.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() 1e en 2e voornaam
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Saab Gripen.
Ik vond die "Gripen" toch niet zo goed klinken en heb dan maar de Engelstalige benaming voor dat beest genomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Pas de Commentaire.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Gewoon mijn naam... En dit tweede naam is ook de naam van mijn vader 8)
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn naam is Steven en ik em nogal nen dikke nek dus ja...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hmm, een moeilijke vraag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Spetsnaz=Russische elitetroepen
http://en.wikipedia.org/wiki/Spetsnaz http://www.specialoperations.com/For...a/Spetznaz.htm http://www.spetsnaz-gru.com/ Ik heb die naam gewoon genomen toen ik Counter-Strike speelde omdat ik iets 'stoer' nodig had en ik een voorkeur voor iets Russisch heb ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze nick is al van 1998. Toen ik pas mijn Internet had. Aangezien ik toen goed puberde, had ik mijn zwarte periode. Alles in het zwart, tot op mijn onderbroek. (sexy, he
![]() Tijdens mijn mIRC-jaren liep er een DinX rond op het kanaal waar ik regelmatig vertoefde. Zijn alternatieve nick was Da_DinX (Da van The, verbastering in het housewereldje). Vond ik "cool" gevonden en zodoende gebruikte ik DaBlacky als alternative nick. Naderhand bleken er al 200 000 Blacky's op Internet rond te dwalen, en op mIRC heette ik meer DaBlacky dan Blacky, en dus heb ik mijn nick maar aangepast zodat ik op site mijn echte nick kon gebruiken. DaBlacky. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burgemeester
|
![]() Schoon verhaal DaBlacky maar wat me nu vooral interesseert: Zweer je nog steeds bij zwart ondergoed?
![]() ![]() ![]()
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes. Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs. En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen. Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=7]Patriot[/size]
![]() Dat [size=7]![/size] komt van in de tijd van de groene naamsverandering ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |