![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vinden jullie dit kunnen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijke oplichting (dierenliefhebbers laten storten op de rekening om onderzoek mogelijk te maken) is crimineel.
Die boodschap verspreiden, zelfs op dit forum, is medeplichtigheid aan oplichting. Een schande. En domheid van wie het gelooft, want wetenschappelijk dikke nonsens. (en dan nog geen link plaatsen om het te kunnen checken) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkele dingen kloppen gewoon niet.
- "puppy"tijd is bepaald door meer dan 1 bepaald gen. - de kinderlijke uitleg over genetische manipulatie Dus heb ik effe een blik Google-Fu opengetrokken. Er is maar 1 verwijzing naar "Eurohond" in deze context, en dat is deze draad. Wat betreft het morele gedeelte. Iets is waard wat de gek ervoor geeft. (dat zou de interesse van het WWF wel verklaren, die zijn niet vies van wat "donaties") Maar iemand moet al gek zijn om 10 jaar of langer met een puppy opgescheept te zitten. En natuurlijk, waar stopt het. Louis Vuitton handtassen met assortie gekleurde Chihuahua? Neen, genetische manipulatie voor uiterlijke kenmerken is erover naar mijn mening. Dat gaat even goed, doch langzamer met een goed kweekprogramma.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Kunnen ze hier op het forum niet zoiets maken dat bepaalde individuen op het forum blijven hangen bij 5 posts ? Ge kunt er ethisch niets op tegen hebben.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier, nog zo'n 'bron' uit dezelfde bron: http://de.rechtzetting.be/2012/06/21...colombia/#read Ge moet eens een time out pakken van minstens een jaar, uit uw cellen opleiding en propaganda van je extreem-communistische partijtjes, want ge begint alles te geloven wat sprookjes je vertellen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of het kan, maar als het kan moet het kunnen.
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Regelrechte smeerlapperij. En niet vergeten : wat men met dieren doet, doet men vroeg of laat met mensen !
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() In feite heb ik dat nog liever dan als het de waarheid was.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Brokstukken a. mok
reactie misschien ?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het feit dat je de kluit hier zit te belazeren?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de insiders: het ruikt hier naar ajuin.
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Komaan zeg, ik dacht dat het er vingerdik op lag. Dat is toch niet de eerste keer dat ik een onderwerp aansnijdt door er een satirisch stukje over te schrijven of iets karikaturaal uit te vergroten (wel meestal met bron : mijnen duim ofzo)
![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 27 juni 2012 om 04:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, het is een compliment voor uw dikke duim dat ik niet onmiddelijk het afgedaan heb als dikke duim. Dat ik effe een blikje google-fu heb opengetrokken.
Ik had het eerste vermoeden dat het een scam was, met diensverstaande dat U het wel geloofde, waar U een hete issue wou van maken.
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Zucht. Nu kan ik niemand meer volgen vrees ik. Ik zal nog eens proberen.
Dat artikel is van mijn hand. Ik linkte maar naar de Rechtzetting omdat ik niet goed wist of Schoof wat met mijn kloten aan het spelen was en ik niet onrespectvol tegen zijn schenen wilde stampen. Ik dacht namelijk na zijn eerste post dat hij wel door had dat ik dat zelf geschreven had en dat het niet klopte maar dat hij meespeelde door te doen alsof hij helemaal door het lint ging. Na zijn tweede post twijfelde ik daar aan van daar die voorzichtige hint. De zenuwen zijn precies wat gespannen bij rechts Vlaanderen. In 2014 is de laatste kans om de boel te blokkeren, de bevolking in de armoede te duwen en de Vlaamsche onafhankelijkheid uit te roepen. 't Zal daaraan misschien liggen. |
![]() |
![]() |