![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige politici kennen echt geen schaamte.
En dat zijn politici die andere politici er van beschuldigen niet verdraagzaam te zijn. ![]() Bron: Nieuwsblad. http://www.nieuwsblad.be/article/det...=crosspromoreg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idioten zitten nu eenmaal overal. Zowel bij het Vlaams Blok als bij Groen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen de burgemeester dus perfect gelijkstellen met de minister van Algerije (of was het Marokko?) die Turtel geen hand wou geven?
Ik ben een ouderwetse natuurlijk: voor mij is een gemeenteraadslid geen lid van een partij, maar een vertegenwoordiger van een fatsoenlijk aantal kiezers. Hij/zij kan mijn grootste politieke opponent zijn, maar op beleefdheid/beschaving heeft mijn simpel Vlaams moederke geen interpretatie meegegeven in mijn opvoeding. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() "Heyrman neemt zich voor klacht in te dienen bij de gouverneur en bij het Centrum voor Gelijke Kansen tegen deze uitspraak."
Wat een idioten, het VB. Ze zeiken constant op het Centrum voor Gelijke kansen en Racisme bestrijding, en nu gaan ze een klacht neerdienen bij dezelfde instantie..... omdat ze geen handje krijgen van de burgemeester? Stuiptrekkingen, iemand? Laatst gewijzigd door Tamam : 3 juli 2012 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Volgens u moet het VB weigeren om in de VRT te komen spreken omdat er 80% links tot extreem links journaille werkt?...zodat lui zoals jij dan kunnen zeggen dat zij zelf in het cordon willen gaan zitten?... Je moet wel weten wat je wil hé... ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie met het zwaar zal omgaan, zal door het zwaard sterven. Soms moet ge de taktieken van de vijand gebruiken om ze om te brengen met hun eigen wapens ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moeten ze zoals Fieseler al zei kleur bekennen. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 juli 2012 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De looser behaalde ocharme 189 voorkeurstemmen terwijl Tine Heyrman er 1.052 behaalde bij de vorige verkiezingen. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 juli 2012 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() De NVA is volop bezig ze te verzamelen.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ge er ook een paar hebben misschien?
Er zijn er van alle soorten in het Belang (naar mijn ervaring als buitenstaander; maar ik ken er toch een paar), vb. overtuigde vakbondsleden. .
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Het valt me op dat idioten wel disproportioneel vertegenwoordigd zijn in onze politiek.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je al een lidkaart dan?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Tsjongejonge, uw obsessie neemt ziekelijke proporties aan.. Wat denk je eigenlijk dat het VB is? Een onuitputtelijke bron van intelligentsia en stemmenkannonen ofzo?
De ene helft heeft zich afgescheurd, de andere is in het zog van Morel en VH meegetrokken. En dan hebben we het hier over een paar grote namen die op twee handen te tellen zijn, de rest zijn garnalen en partijdrones, zoals dat ook het geval is voor elke grote partij. Bij ons staan er op de cd&v-lijst meer gepatenteerde losers, parvenus en arrivistjes dan dat een mens kan verdragen aan zijn maag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De groene boomknuffelaars blinken echt wel uit in verdraagzaamheid/beleefdheid. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 5 juli 2012 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |