![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Soloseks in auto leidt tot ongeval
Een Slowaakse automobilist is met een bus in botsing gekomen, waarschijnlijk doordat hij zat te masturberen achter het stuur. Vacuümpomp De politie trof de man bewusteloos aan op de voorbank van zijn auto, met zijn broek op z'n enkels en een vacuümpomp om zijn penis. Voorrang De 42-jarige was kennelijk dusdanig afgeleid door het apparaat, dat hij verzuimde voorrang te verlenen aan een bus en een aanrijding onvermijdelijk was. Soloseks "Het lijkt erg waarschijnlijk dat hij tijdens het rijden aan soloseks deed. Dat zijn we aan het uitzoeken. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt", aldus een politiewoordvoerder. Zou het diezelfde kerel zijn dat gearresteerd werd luchthaven in chicago met zijn penispomp? Laatst gewijzigd door nubian : 10 september 2006 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vacuümpompen zijn blijkbaar in...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Eén van m'n beste vrienden is chirurg; we leerden elkaar kennen aan de unief toen hij z'n stage deed. Blijkbaar kregen ze in de spoed ook een aantal "exotische" gevallen binnen... Wat mij bijbleef was:
* mannen die zich tot de ballen toe hadden laten vastzuigen in zo'n stevige Nilfisk-stofzuiger. (ouch!) * vrouwen die met de flexiebel van de douche komen binnengesukkeld; ijzertje had zich vastgezet. (auw!) * meest pijnlijke verhaal: man die zichzelf stimuleerde met een koperdraadje in de ureter. Koperdraadje slaat in een knoopje ter hoogte van de urineblaas. Vrouw komt thuis, man in paniek geeft een ruk en... ureter gescheurd over de hele lengte. (Brrrrrrrrrrrrrr !) Het rotte is dat ik nogal last heb van "sympathische reacties"; ik voel spontaan m'n crown jewels zeer doen bij het aanhoren van die verhalen alleen al... Conclusie: er is aan mij geen groot uroloog verloren gegaan.
![]() |
#4 |
|
![]() jawadde, grappig
Nuja, het kan iedereen overkomen. Wie zijn vriendin/vrouw heeft je nog nooit gepijpt terwijl je aan het rijden was. Ok, het is nog iets anders dan solosex ma toch ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() soloseks is dat nu het nieuwwoord voor 'masturberen'
'ik ben aan het soloseksen' ![]() Laatst gewijzigd door nubian : 11 september 2006 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() nee dank u, denk dat het meer voor de boyz besteedt is
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 11 september 2006 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Een meisje zat zich eens met een zwamworst te mastruberen , maar hij kraakte af (wss een beetje te heftig geweest). Ze mocht hem gaan uitvissen bij de dokter.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik leer bij ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() de clichéstelling dat mannen meer aan sex denken dan vrouwen
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 11 september 2006 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() dat is toch een moeilijk meetbaar gegeven, niet ? Ik zou er bijvoorbeeld geen idee van hebben hoe je zou moeten bepalen dat ik meer aan sex denk dan jij of omgekeerd, jij wel ? ... in de veronderstelling dat we van tegengestelde sexe zijn natuurlijk ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ach, telkens ik denk dat niets menselijks me nog vreemd is, word ik weer geconfronteerd met zaken waarvan ik het bestaan zelfs in m'n zwartste dromen niet kon vermoeden.
Dezelfde maat vertelde me dat er blijkbaar ook mannen bestaan die eau de cologne in hun ureter druppelen. Masochisten die ervan houden om het gevoel op te wekken dat hun jongeheer in vuur en vlam staat. (letterlijk dan...) Blijkt ook niet geheel ongevaarlijk te zijn.
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van onze speciale verslaggever:
Een vrouw uit het Friese Sexbierum wou haar vriend verrassen met een fraaie afdruk van haar geheime liefdesopening. Ze deed haar rokje omhoog en haar broekje omlaag en ging met haar blote bips op een kopiëermachine zitten om een afdruk te laten maken. De vrouw zakte echter met haar bips door de glasplaat en moest met kopiëermachine en al naar het ziekenhuis worden vervoerd. Doktoren moesten het apparaat met zaag en boormachine van haar bips verwijderen. De afdruk van haar billen en haar ![]()
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Euh, nee dank u. Ik heb het zien passeren, maar besloot die verrijking aan mij voorbij te laten gaan. (afgaand op de commentaren van mede-forumgenoten)
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Kun je dat bewijzen? Ik denk namelijk het omgekeerde. Vrouwen denken volgens mij veeeeel meer aan sex dan mannen. Misschien spreken ze er minder over maar er over denken doen ze veel meer.
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 11 september 2006 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() heb eens van een sexuologe gelezen dat mannen en vrouwen evenvaak 'solosexen' ... maar dat was dan weer wel G Liekens ![]() |
|
![]() |
![]() |