![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Mag ik beginnen met een vraagje te stellen . waar is het kantoor waar migranten zich moeten aanmelden ? In het midden van de stad Antwerpen , brussel Gent enz ..... Is dat niet copleet van de pot gerukt ?
De wet zegt , dat het verboden is om het land te betreden zonder de geldige documenten . Maar om een kantoor te kunnen bereiken moet je wel eerst ilegaal het land binnen komen . De kantoren waar je uw imigratie kan aanvragen zou aan de grens moeten gelegen zijn en in het internationaal deel van de Luchthaven . Bij deze kantoren zou ook het asielcenter moeten gelegen zijn , en niet in het center van het land . Dat zou betekenen dat de wet KAN worden toegepast . En dat eveneens op Europees vlak . Je biedt U aan aan , aan de grens , leg je situatie uit en je kan opgenomen worden in het bijhorende asielcenter terwijl uw dossier bekeken wordt . En dan , is het resultaat , je mag binnen of niet . Ben je ilegaal in het land en vb opgepakt , dan gaat men er van uit dat je al je eerste misdaad hebt begaan en dat zou dus een slechte invloed hebben op je aanvraag . Zie je hoe belachelijk onze wetgeving is . Dus binnen komen zonder papieren is misdaad , en vertroebeling van je eigen dossier . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wetten die je niet kan toepassen zonder ze te overtreden , raar hé ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Is er hoop ? het westen zou nu toch wat militaire hulp sturen naar Griekenland om de grens met Turkije wat te controleren .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreeemdgenoeg heb je eeengoe punt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht dat migranten zich eerst op een consulaat of ambassade in het thuisland aanmelden. Ben je niet in de war met asielzoekers?
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Turkse kant van de grens zit vol met bunkers, loopgraven, mijnenvelden, prikkeldraad, anti-tank grachten enz. Kan men er met die Turken dan niet over onderhandelen? Kennelijk niet. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 13 juli 2012 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Dit vraagstuk heeft u wel wakker gehouden zo te zien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Het spijt me- maar gezien de hoge werkloosheidscijfers moeten de deuren tijdelijk dicht. In dit opzicht verloochen ik het partijprogramma van mijn eigen partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De deuren dicht is al een begin. En de wereld duidelijk maken dat het moet gedaan zijn met zoveel te vogelen. Ik ga mij niet verplicht voelen om die allemaal eten en werk te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() En als er ene toch komt bedelen voor geld en eten, geef je die een trap, duw, bij de kraag naar de politie, slaag je die inelkaar, jaag je die op, vermink je hem,...?
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo ga je nu zeggen dat het de normale gang van zaken is om hier mensen zo te behandelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze daar in het Midden - Oosten blijven vogelen zoals ze nu doen , zodat de bevolking om de eeuw er ongeveer vertienvoudigt , gaat op den duur woestijnzand er een delicatesse worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Enkel niet als ze geen actie zien.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom?
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, dan kunnen we na zo"n 30 000 jaar aan historisch bewijs concluderen dat een militair niet doet wat hij hoort te doen he.