![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, de titel is niet helemaal correct.
Wat is er dan wel aan de hand ? Je mag verwachten van ambtenaren dat ze uiterst precies en correct omgaan om de burger te dienen en de boel draaiend te houden. Je mag dat zeker en vast verwachten van een instelling als het keuninklaak palaais. Nog maar onlangs maakten ze daar pijnlijke vergissingen in het noemen van namen van overleden familieleden, maar nu poneert men de burgemeester van Geel, als deze van Antwerpen. Dat zal natuurlijk wel zijn omdat degene die de boel wat moet nakijken .... geen kloten Vlaams kan. titel: Paleis schrijft brief aan Vera Celis, ‘burgemeester van Antwerpen’ link: http://www.gva.be/cnt/dmf20160526_02...-van-antwerpen Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
'Het is ook een grappige vergissing, al is het absoluut niet de bedoeling om het Paleis nog belachelijker te maken.'
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest men mij burgemeester van Antwerpen noemen, ik zou het niet pikken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind Vera Celis wel een fijne N-VA'er. Indertijd stelde ze dat haar partijvoorzitter onvoldoende bagage had om het partijstandpunt over onderwijs te vertolken. En ze had nog gelijk ook.
|
![]() |
![]() |