![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In het westen, en zeker België, zit men er voortdurend op te hameren dat vriendschappelijke relaties tussen mannen en vrouwen best mogelijk zijn. Maw er hoeft bij dat soort relaties niet noodzakelijk "meer" (liefde of seks dus) in het spel te zijn.
Waarom zinspelen dan, het minimieme aantal mannen dat ik ken en die "het" gemaakt hebben in de samenleving, steeds op meer dan "vriendschap" ? Ik overdrijf niet als ik zeg dat ze bijna allemaal subtiele (en niet zo subtiele) hints laten vallen in de loop van de vriendschappelijke, professionele relaties. OK, ik begrijp het wel: ze zien een "exotisch" poepke en willen het ook eens geprobeerd hebben maar ze beseffen toch wel dat ze met hun gedrag geen haar beter zijn dat de irritante "allochtonen" op straat die je als vrouw lastigvallen. Ze zetten u zelfs op dezelfde manier onder druk om toe te geven aan hun verlangens (voor iedereen soms nog wel): hadden we niet afgesproken om dit samen te bekijken?, Een vrouw moet een man helpen..., we gaan zondag dus iets doen?,... Het gaat hier dus effectief om autochtone mannen waarmee ik enkel in professionele omstandigheden (op 't werk) in contact kom. Heb ik dit gedrag op één of andere manier uitgelokt ? Dat denk ik niet. Mijn conclusie: vrienschap tussen (hetero) mannen en vrouwen kan zelden bestaan. En als vrouw moet je zeker oppassen voor mannen van middelbare leeftijd die "het" gemaakt hebben in de maatschappij. Sommigen zien er braaf en fatsoenlijk uit, maar het zijn in feite allemaal wolven in schaapskleren. Gedraag u dus altijd als een kreng tov hen om ze af te wimpelen. Maar is dat wel voldoende? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik veronderstel dat u zelf een allochtoonse bent, want anders heeft dit geen zak te maken met integratie...
Bent u geen zedig ingepakte gelovige ? of helpt het niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zou je je exotisch 'poepke' wat kunnen bedekken, straks wordt je verkracht en dan heb je 't - volgens eigen zeggen - zelf gezocht door je als hoer te verkleden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Verder ben ik het eens met de draadstarter: er bestaan geen eerlijk, evenwichtige niet-seksuele vriendschappen tussen man en vrouw.
Aan de draadstarter raad ik meer modeste kledij en meer vroom gedrag aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor de rest een klassiek staaltje tu quoque (tegenbeschuldigingen uiten). Als het over de aarts degoutante allo's gaat, dan krijg je ongetwijfeld deze vergelijking die totaal niet opgaat. Vermoeiend voorspelbaar.. Bovendien: Citaat:
Laatst gewijzigd door F.B. : 11 juli 2012 om 21:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Het is feitelijk simpel:
Het is aanvaardbaar in bepaalde zuiderse culturen om vrouwen die niet "juist" gekleed zijn openbaar lastig te vallen. In het Westen is dit niet aanvaard, maar het is wel aanvaard om dit stiekem te doen. Immers, in mannengezelschappen wordt naar vrouwen nog altijd gezien als lichamen om te neuken. Een Vlaming gaat je dus pas beginnen lastigvallen als hij alleen met je is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
When you look at it
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af hoe ze hun perverse bedoelingen kenbaar maken. Loopt het kwijl uit hun mond als je hen passeert ? Oh wacht, je beschrijft zelf hun smerige insinuaties: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe weet U dat ? U bent toch open minded en voor de mannen ? Bij een heilige moslim en moslimina weet je nooit wat ze bedoelen , dus blijf er maar beter af , zoveel hebben ze toch niet in huis hoor . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik had 'n joekel van 'n DT fout gemaakt...tsjah...da's de boemerang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Kan ik niet over meepraten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |