Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juli 2012, 15:30   #1
pegasus6869
Banneling

Standaard Multicul .....de Zoveelste !

http://www.hln.be/hln/nl/946/Muziek/...-Feesten.dhtml

Multicul samenleving.......!!! Gebruiken onze agenten hun matrakken niet meer ???Ach ja.....ze dienen maar voor de schow zeker......!!!!

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 21 juli 2012 om 15:32.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 15:38   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Uit hetzelfde artikel van je link:

Citaat:
Verder werden vanmorgen twee Gentenaars en een man uit Merelbeke bestuurlijk aangehouden omdat ze aan de Predikherenlei fietsen in het water gooiden.
Waarom hebben wij geen justitieel systeem dat die wildplasser en die fietsengooiers een kort tijdje in den bak kan steken,
voorbeeld net de lengte van de Gentse Feesten: tien dagen ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 15:44   #3
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Daar moet nogal wat force achter gezeten hebben
( 't is nu eenmaal sterker dan mezelf )
Oud 21 juli 2012, 16:17   #4
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Wat een zagerij... mensen die selectief een geval van geweld vermelden, maar de autochtonen die ook zich misdragen niet vermelden.

Domme post, dom rechts.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 16:55   #5
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Ze moeten al zien dat hij van een andere afkomst is en de hondsdolle varkens breken los.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 17:02   #6
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Uit hetzelfde artikel van je link:

Waarom hebben wij geen justitieel systeem dat die wildplasser en die fietsengooiers een kort tijdje in den bak kan steken,
voorbeeld net de lengte van de Gentse Feesten: tien dagen ?

.
Tien dagen bak omdat je in een steeg tegen de muur pist ?
Niet goed wijs zeker ? Ik pis altijd overal waar ik goesting heb. Tegen bomen, tegen een muur, achter een struik...Niks mis mee toch ? Ze moeten maar meer openbare ( gratis ) pissijnen zetten als ze niet willen dat er " wild " geplast word.
Dat woord alleen al ! " Wild " plassen...?! Wat is daar nu wild aan ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 17:03   #7
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht

Multicul samenleving.......!!! Gebruiken onze agenten hun matrakken niet meer ???Ach ja.....ze dienen maar voor de schow zeker......!!!!
Wie geeft er nu een boete voor tegen een muur te pissen ? Die agenten verdienden eigenlijk wel slaag.
Oud 21 juli 2012, 17:10   #8
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Niet goed wijs zeker ? Ik pis altijd overal waar ik goesting heb. Tegen bomen, tegen een muur, achter een struik...Niks mis mee toch ? Ze moeten maar meer openbare ( gratis ) pissijnen zetten als ze niet willen dat er " wild " geplast word.
Prijs u gelukkig dat het bij tien dagen blijft, tegenwoordig kan je dertig jaar krijgen als je een homo een blauw oog slaat.

Binnenkort zal de beste bescherming die je kan kopen een T-shirt zijn, met daarop de tekst, "PAS OP, IK BEN HOMO!"
Oud 21 juli 2012, 17:15   #9
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Wat een zagerij... mensen die selectief een geval van geweld vermelden, maar de autochtonen die ook zich misdragen niet vermelden.

Domme post, dom rechts.
Daar kan u wel gelijk in hebben.Eigenlijk moeten wij de "puur natuurlijke vlamingen, en of belg"zulk nieuws niet meer vermelden......Ze komen zodanig veel voor (die incidenten) dat het voor ons gewoon bijna dagelijkse kost word, het is een soort "gewenning" ......En ja, wat kunnen "wij" er aan doen....!Gewoon niets,even naar kijken met de handjes in uw zakken.En ja autochtonen misdragen zich ook....dat besef ik wel.

Hier toch nog een voorbeeldje....vrijdagmorgen de 20ste op de markt aan st jacobs tussen het volk met dus ook kinderen begon een .....opletten wat ik schrijf hé (vanwege racisme).....een "anderskleurige"dronken kerel gewoon te urineren tussen een kraampje en een boom,volledig in het zicht van iedereen,een kramer sprak de "anderskleurige" kerel aan,die promt agressief werd,en luidkeels begon te schreeuwen en dan grijzend wegliep....
Politie???niks van te zien....trouwens wat kunnen ze doen???....
MULTICUL !!! Prachtig nietwaar !!!

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 21 juli 2012 om 17:28.
Oud 21 juli 2012, 17:22   #10
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Prijs u gelukkig dat het bij tien dagen blijft, tegenwoordig kan je dertig jaar krijgen als je een homo een blauw oog slaat.

Binnenkort zal de beste bescherming die je kan kopen een T-shirt zijn, met daarop de tekst, "PAS OP, IK BEN HOMO!"
En als ze nu die tekst eens op de politieuniformen hun rug drukken ? Dan durft niemand die nog een mot te geven .
Oud 21 juli 2012, 18:02   #11
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Hier een wildplasser in politie uniform:

Laatst gewijzigd door Mahalingam : 21 juli 2012 om 18:04.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 18:10   #12
Klojo eerste klas

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En als ze nu die tekst eens op de politieuniformen hun rug drukken ? Dan durft niemand die nog een mot te geven .
Oud 21 juli 2012, 18:11   #13
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Hier een wildplasser in politie uniform:
Oke.....Maar hij doet het "UIT" het zicht van de mensen en kinderen !!!!
Die "andere"doet het midden de markt.....Zovan " ik doe wat ik wil ,ze kunnen mij niks "
Oud 21 juli 2012, 20:16   #14
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ja, een zatte Nigeriaan. Da's erg. Een zatte Vlaming zou dat nooit doen!
Ik stoor me erger aan dit:

"Verder werden vanmorgen twee Gentenaars en een man uit Merelbeke bestuurlijk aangehouden omdat ze aan de Predikherenlei fietsen in het water gooiden"
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 20:17   #15
Amon_Re

Standaard

Citaat:

Domme post, dom rechts.
Dit heeft niets met rechts of links te maken. Enkel met haat.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 21 juli 2012, 20:18   #16
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Als ge zwaar zat zijt dan durft de urine al eens overal vliegen behalve waar ge mikt
Oud 21 juli 2012, 20:20   #17
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oke.....Maar hij doet het "UIT" het zicht van de mensen en kinderen !!!!
Triestige, bekrompen mens....

Citaat:
Die "andere"doet het midden de markt.....Zovan " ik doe wat ik wil ,ze kunnen mij niks "
Of gewoon straalbezopen.
Oud 21 juli 2012, 22:14   #18
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie geeft er nu een boete voor tegen een muur te pissen ? Die agenten verdienden eigenlijk wel slaag.
Als gij niet weet waar gij moogt pissen zonder boel te krijgen, dan verdient ge een boete.
En als gij pist in volle stadscentrum, zelfs in een steegje, waar het door al die pissers al zo onaangenaam wordt, dan moogt ge van mij simpelweg tien dagen op water en brood komen te zitten.

Ge zult daar niet van dood gaan, maar wel uw manieren tegenover medemensen leren.

Overigens is het de gemeenteraad die beslist of wildplassen bedacht mag worden met een boete;
en is het de burgemeester die aangeeft hoe ambetant de mensen dat wel vinden, en of de flikken daar even naar willen kijken.
(en ik ken een paar mensen die in Gent in volle stadscentrum wonen, 't zijn zij die mij vertellen hoe zij die Gentse feesten ervaren... zelfs al komt Ivago elke voormiddag de straten sproeien ...)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 23:58   #19
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als gij niet weet waar gij moogt pissen zonder boel te krijgen, dan verdient ge een boete.
En als gij pist in volle stadscentrum, zelfs in een steegje, waar het door al die pissers al zo onaangenaam wordt, dan moogt ge van mij simpelweg tien dagen op water en brood komen te zitten.

Ge zult daar niet van dood gaan, maar wel uw manieren tegenover medemensen leren.

Overigens is het de gemeenteraad die beslist of wildplassen bedacht mag worden met een boete;
en is het de burgemeester die aangeeft hoe ambetant de mensen dat wel vinden, en of de flikken daar even naar willen kijken.
(en ik ken een paar mensen die in Gent in volle stadscentrum wonen, 't zijn zij die mij vertellen hoe zij die Gentse feesten ervaren... zelfs al komt Ivago elke voormiddag de straten sproeien ...)

.
Droom maar lekker verder. Ondertussen word er lekker gepist tegen duizenden belgische muren op dit eigenste moment.
En NIEMAND zal daarvoor de bak ingaan, geen 10 dagen, en geen éne enkele fokking dag.
Oud 22 juli 2012, 01:48   #20
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Domme post, dom rechts.
Dom rechts, ja omdat ze zo zacht tov allochtonen en links gepeupel zijn.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be