![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Laatst gewijzigd door Moor : 25 juni 2012 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik mag haten wat ik wil.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet overtuigd. Sorry.
Ik 'haat' de Islam wel niet. edit: Oh shit, ik heb een bericht geplaatst in een van de twee extremistenshitholes van politics ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 25 juni 2012 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wij zullen onze eigen rangen aanpakken, en jullie pakken jullie eigen rangen aan. Akkoord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorlopig hou ik het liever hierbij:
"Religion is an insult to human dignity. With or without it, you'd have good people doing good things and evil people doing bad things, but for good people to do bad things, it takes religion." (Steven Weinberg, Nobel Laureate in physics) Ik ben best bereid om mij ervan te laten overtuigen dat ik me hierin vergis, maar ik moet wel toegeven dat daar tot nu toe niemand in geslaagd is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik het goed begrijp zijn het slechte islamieten die terroristje spelen, vrouwen vermoorden, clitorissen uitsnijden, boerka's verplichten, enz. Mogen we dan de slechte islam die we overal zien vrezen en haten? Laatst gewijzigd door BonBon : 25 juni 2012 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=R3N7NaBCIYU
Hetzelfde probleem te draaien en te draaien En afstand van de waarheid U hoort over de islam Studie van de Islam is anders dan al gehoord van de media Het gevoel dat er iemand die je voor de gek En wil om weg te lopen van de waarheid God u heeft geleid tot de islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alsgelooofsgeloof DEoplossign der mensheid is , waaarom dan nogzoveeel problemen opdeze aaardbol ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw kritiek erop is niet onterecht, maar geef toe: hoe korter zo'n 'aforisme' is, hoe krachtelozer het wordt, niet? Ik blijf de inhoud van de éérste zin echter onderschrijven. Helaas is 'religion' lang niet de énige 'insult to human dignity' waarmee mensen elkaar het bloed onder de nagels vandaan (kunnen) pesten, of erger.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat mensen nu eenmaal de tendens hebben om elkaar het bloed onder de nagels te halen. Pesten op school gebeurt massaal, ook al heeft dat niets met religie of ideologie te maken. Er zijn gewoon kinderen en mensen die genieten van het leed van anderen. Laatst gewijzigd door respublica : 26 juni 2012 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Self-respect
http://en.wikipedia.org/wiki/Dignity...phical_history Zie ook: http://www.eucharter.org/home.php?page_id=8 (Art. 1 t/m 5.)
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Don't hate islam... what else do we have to do?
Hate it's followers? Neenee, moslims moeten gematigd worden, en masse en liefst zo snel mogelijk. Net zoals 90% van de katholieken die er nog zijn de paus niet te serieus nemen en al zeker het OT en NT niet. De geest van de wet, niet de letter. Maar daar hebben duidelijk nog een hoop moslims moeite mee.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Don't hate islam ? Islam hates in iedere geval us.
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Don't hate Islam
Wie dan wel? De nazi's zijn dood, de communisten in elkaar gestort en diegenen die overbleven zijn overtuigde kapitalisten geworden. Wie moeten we dan wel haten? De joden zoals jullie?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN