Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2012, 06:52   #1
revenge
Burger

Standaard Duivenmelkers/katten killers

Sedert een hele tijd verdwijnen veel katten in onze omgeving ??
De verdachte is een duivenmelker die om de hoek woont??

Wat kan ik doen ???
In zijn vuilniszakken kijken ???
revenge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2012, 06:59   #2
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Een ventilator in z'n duivenhok zetten zodat telkens hij binnenkomt hij duivenstof inademt. Binnen het jaar kanker verzekerd.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2012, 07:01   #3
revenge
Burger

Standaard

Haha das een hele goeie maar daarvoor moet ik er eerst ingeraken
Oud 5 juli 2012, 07:02   #4
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Het zou een achterlijke oen zijn dat ie dooie katten in zijn eigen vuilzak zou steken.

En als U zijn vuilnis wil doorzoeken, wees ervan bewust dat het een ferme inbreuk op de privacy is, iets wat zelfs inbrekers beschermd tegen vervolging.
Oud 5 juli 2012, 07:04   #5
revenge
Burger

Standaard

Wat is een Oen ??
En waarom zou hij ze niet in zijn huisvuil doen ?
Oud 5 juli 2012, 07:16   #6
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revenge Bekijk bericht
Wat is een Oen ??
Ik weet niet wat uw moedertaal is, maar Nederlands/Vlaams is het niet.

Ik gebruikte het woord "oen" hier als idioot of dom persoon.

Wat perfect binnen de samenvatting valt die U hier kan vinden.

En waarom niet bij het huisvuil.
Stel, poes X komt in de buurt, en krijgt een accuut geval van spadevergiftiging. 1 dooie poes. Steek in vuilzak.

Na 1 dag, geen probleem. na 2 dagen zwelt het lichaampje sterk op, en komen de lijkengeurtjes al goed naar voor. Na 4 dagen kan je de vliegen niet meer ontwijken.
Ergo, als die duivenmelker kattenlijken opruimt, moet ie zijn moorden plegen op zijn slechtst 2 dagen voor de vuilkar langskomt. En dan mag het buiten niet te warm zijn.

Neen, ergens dumpen op't straat werkt dan beter. En bij voorkeur niet voor zijn deur.
Arm beestje, 't is aangereden.
Oud 5 juli 2012, 07:19   #7
revenge
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik weet niet wat uw moedertaal is, maar Nederlands/Vlaams is het niet.

Ik gebruikte het woord "oen" hier als idioot of dom persoon.

Wat perfect binnen de samenvatting valt die U hier kan vinden.

En waarom niet bij het huisvuil.
Stel, poes X komt in de buurt, en krijgt een accuut geval van spadevergiftiging. 1 dooie poes. Steek in vuilzak.

Na 1 dag, geen probleem. na 2 dagen zwelt het lichaampje sterk op, en komen de lijkengeurtjes al goed naar voor. Na 4 dagen kan je de vliegen niet meer ontwijken.
Ergo, als die duivenmelker kattenlijken opruimt, moet ie zijn moorden plegen op zijn slechtst 2 dagen voor de vuilkar langskomt. En dan mag het buiten niet te warm zijn.

Neen, ergens dumpen op't straat werkt dan beter. En bij voorkeur niet voor zijn deur.
Arm beestje, 't is aangereden.
DANKE
Oud 5 juli 2012, 07:35   #8
revenge
Burger

Standaard

mss effe hier bellen,hoe toepasselijk ??

Duivenbond Westvlaamse Afdeling (Roeselare)

Eigenaar van dit bedrijf?

Kattenstraat 42
8800 Roeselare
Oud 17 juli 2012, 22:32   #9
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is een Oen ??
Putteke vanachter in den hof....

Eens aantrappen,en er verder niet meer over klappen....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 22:45   #10
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Putteke vanachter in den hof....

Eens aantrappen,en er verder niet meer over klappen....
Doet me denken aan een mopje.

Een man komt thuis van zijn werk en wordt begroet door zijn hond -- met in zijn bakkes, het konijn van de buren. Konijn is dood natuurlijk.
De man denkt. Mijn buren zullen mij, mijn familie en mijn hond hiervoor haten voor de rest van mijn leven. Hij weet het konijnenlijk van de hond af te nemen. Het is vies, hangt vol met modder en slijk natuurlijk en de man denkt na over een oplossing. Gelukkig zijn de buren vandaag niet thuis.
Hij besluit dan het konijntje te wassen met zijn shampoo. Haartjes drogen, daarna klimt hij over de tuindraad en legt het konijn terug in zijn hok. Hopend dat de buren zullen denken dat het een natuurlijke dood gestorven is.
Enkele dagen later werkt hij in de tuin, komt de buurman ook buiten en die zegt. Tiens, weet je dat ons Pluisje dood is ?
Euuh, nee...
Dat beestje is drie dagen geleden gestorven en we hebben het begraven in de hof. Eén of andere freak heeft het opgegraven, gewassen en terug in het hok gelegd. Je gelooft niet wat voor perverten er rondlopen op de wereld.
Oud 17 juli 2012, 22:48   #11
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht

Een man komt thuis van zijn werk en wordt begroet door zijn hond -- met in zijn bakkes, het konijn van de buren. Konijn is dood natuurlijk.
De man denkt. Mijn buren zullen mij, mijn familie en mijn hond hiervoor haten voor de rest van mijn leven. Hij weet het konijnenlijk van de hond af te nemen. Het is vies, hangt vol met modder en slijk natuurlijk en de man denkt na over een oplossing. Gelukkig zijn de buren vandaag niet thuis.
Hij besluit dan het konijntje te wassen met zijn shampoo. Haartjes drogen, daarna klimt hij over de tuindraad en legt het konijn terug in zijn hok. Hopend dat de buren zullen denken dat het een natuurlijke dood gestorven is.
Enkele dagen later werkt hij in de tuin, komt de buurman ook buiten en die zegt. Tiens, weet je dat ons Pluisje dood is ?
Euuh, nee...
Dat beestje is drie dagen geleden gestorven en we hebben het begraven in de hof. Eén of andere freak heeft het opgegraven, gewassen en terug in het hok gelegd. Je gelooft niet wat voor perverten er rondlopen op de wereld.
Ken die grap! Geniaal!
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 23:26   #12
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Euuh, nee...
Oud 17 juli 2012, 23:26   #13
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat kan ik doen ???
waar woon je? (mag ook per pm)
Oud 17 juli 2012, 23:35   #14
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat kan ik doen ???
Geen kat meer houden?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 23:58   #15
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Euuh, nee...
En dat doet mij denken aan een lang geleden gebeurd feit...

Mijn vader zaliger was een duivenmelker,en op een mooie zomerse dag bleek er één duif bijna spoorloos te zijn verdwenen,met achterlating van zijn rechterpoot mét ring en een hoop bloedspatten en pluimen in het duivenhok...

Tja,de dranger van de spoetnik had opengelegen zodat de duiven vrijelijk in en uit konden...

Een paar dagen later zag ik een rosse kat zich door de nu neer gelaten dranger van de spoetnik terug naar buiten wurmen, dus linea recta naar het duivenhok om te kijken ,en inderdaad,er was weer een nieuw slachtoffer gevallen...

Vanaf die dag diende ik het duivenhok in de gaten te houden....

Enkele dagen later zag ik een rosse kat door de dranger heen in de spoetnik springen om vervolgens in het duivenhok te verdwijnen...

Ik direct naar boven,maar helaas slachtoffer nummer drie was ook al een feit..

Die kat sprong met de duif in haar bek in een nestkast toen ik op het duivenhok verscheen...

Ik snel het deurtje ervan dichtgedaan zodat die kat nergens meer heen kon...

Die avond dus met mijn vader naar het duivenhok,gewapend met een jute zak en een moker...

Mijn vader heef die kat in haar nekvel gegrepen,vervolgens de jute zak in en afwerken met de moker...

De dag erop moet ik van hem die jute zak mét die dode kat begraven op een perceel grond van ons aan de overzijde van de straat gelegen...

Ik was juist die gegraven put mét inhoud aan het aantrappen toen de buurvrouw van de overkant een praatje kwam maken...

Ze zei " hedde gijlie onze kater niet gezien,die is gisteravond niet naar huis gekomen"....

Waarop ik" en hoe ziet die kater eruit"...

En zij zei " een dikke rosse kater"....

Waarop ik antwoordde " neeje,die heb ik niet gezien"....

En dat terwijl ik de grond boven die rosse rustig aan het aantrappen was...

Laatst gewijzigd door Svennies : 18 juli 2012 om 00:02.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 00:44   #16
revenge
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En dat doet mij denken aan een lang geleden gebeurd feit...

Mijn vader zaliger was een duivenmelker,en op een mooie zomerse dag bleek er één duif bijna spoorloos te zijn verdwenen,met achterlating van zijn rechterpoot mét ring en een hoop bloedspatten en pluimen in het duivenhok...

Tja,de dranger van de spoetnik had opengelegen zodat de duiven vrijelijk in en uit konden...

Een paar dagen later zag ik een rosse kat zich door de nu neer gelaten dranger van de spoetnik terug naar buiten wurmen, dus linea recta naar het duivenhok om te kijken ,en inderdaad,er was weer een nieuw slachtoffer gevallen...

Vanaf die dag diende ik het duivenhok in de gaten te houden....

Enkele dagen later zag ik een rosse kat door de dranger heen in de spoetnik springen om vervolgens in het duivenhok te verdwijnen...

Ik direct naar boven,maar helaas slachtoffer nummer drie was ook al een feit..

Die kat sprong met de duif in haar bek in een nestkast toen ik op het duivenhok verscheen...

Ik snel het deurtje ervan dichtgedaan zodat die kat nergens meer heen kon...

Die avond dus met mijn vader naar het duivenhok,gewapend met een jute zak en een moker...

Mijn vader heef die kat in haar nekvel gegrepen,vervolgens de jute zak in en afwerken met de moker...

De dag erop moet ik van hem die jute zak mét die dode kat begraven op een perceel grond van ons aan de overzijde van de straat gelegen...

Ik was juist die gegraven put mét inhoud aan het aantrappen toen de buurvrouw van de overkant een praatje kwam maken...

Ze zei " hedde gijlie onze kater niet gezien,die is gisteravond niet naar huis gekomen"....

Waarop ik" en hoe ziet die kater eruit"...

En zij zei " een dikke rosse kater"....

Waarop ik antwoordde " neeje,die heb ik niet gezien"....

En dat terwijl ik de grond boven die rosse rustig aan het aantrappen was...
Hou een hond in je tuin,katten moordenaar !!!!!
Oud 18 juli 2012, 12:07   #17
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Ik weet niet wat een "dranger spoetnik" is maar het lijkt me meer efficiënt om ervoor te zorgen dat die goed afsluit dan de katten binnen te lokken en ze dan dood te kloppen.
Dat je dat sowieso al koelbloedig kan bevestigt weer maar eens wat er over over duivenmelkers beweerd wordt.
Als die buurvrouw erachter zou komen dat jullie haar kat gedood hebben, mag zij dus uit wraak, en om herhaling te voorkomen, al jullie duiven de nek omwringen. Dat is gewoon hetzelfde principe.
Oud 18 juli 2012, 12:24   #18
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Hou een hond in je tuin, katten moordenaar !!!!!
De manier waarop mensen met dieren omgaan leert ons hoe ze me mensen omgaan. En of het nu een kat of een duif is blijft hetzelfde. Trouwens heb ik al lang moeten ondervinden dat duivenliefhebbers in het geheel geen dierenliefhebbers zijn. Hoe kun je nu selectief zijn in je dierenliefde ? Dat heb ik ook nooit begrepen. Ik zou persoonlijk nooit een hond willen maar daarom hou ik wel evenveel van honden als van katten.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 12:28   #19
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
De manier waarop mensen met dieren omgaan leert ons hoe ze me mensen omgaan. En of het nu een kat of een duif is blijft hetzelfde. Trouwens heb ik al lang moeten ondervinden dat duivenliefhebbers in het geheel geen dierenliefhebbers zijn. Hoe kun je nu selectief zijn in je dierenliefde ? Dat heb ik ook nooit begrepen. Ik zou persoonlijk nooit een hond willen maar daarom hou ik wel evenveel van honden als van katten.
En wat met vliegen?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 12:31   #20
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Als die buurvrouw erachter zou komen dat jullie haar kat gedood hebben, mag zij dus uit wraak, en om herhaling te voorkomen, al jullie duiven de nek omwringen. Dat is gewoon hetzelfde principe.
Dat is ook niet juist natuurlijk. Beter is de dader/moordenaar van die kat een lesje te leren dat hij tot het einde van zijn dagen onthoud. En daar zijn middelen genoeg voor.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be