Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2004, 07:46   #1
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=540602#540602
Aangezien ik de duimen moet leggen voor een stuk gevogelte voor de forumoscar van meest intelligent forumlid, terwijl elk weldenkend forumlid weet dat IK de intelligentste ben** heb ik een compromisvoorstel:
Aangezien ik geen rancune voel tov Aangebrande Phönix, en hem graag het goede gevoel dat aan deze titel verbonden is gun, stel ik voor deze toch wel ridicule fout van de forumgebruikers te verzachten door mijzelf voor te dragen voor de forumoscar van meest bescheiden forumlid.

**: Deze situatie toont vooral aan hoe weinig intelligent het grootste deel van de forumgebruikers is, ze hebben immers niet op mij gestemd.
Oud 6 juli 2004, 16:25   #2
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
terwijl elk weldenkend forumlid weet dat IK de intelligentste ben**

**: Deze situatie toont vooral aan hoe weinig intelligent het grootste deel van de forumgebruikers is, ze hebben immers niet op mij gestemd.
Ik kan mij hier alleen maar volledig achter scharen.

P.S. Je hebt wel - samen met Jos Verhulst - de forumoscar voor de Beste Debater gewonnen!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 17:18   #3
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
terwijl elk weldenkend forumlid weet dat IK de intelligentste ben**

Ik kan mij hier alleen maar volledig achter scharen.

P.S. Je hebt wel - samen met Jos Verhulst - de forumoscar voor de Beste Debater gewonnen!
Ik sluit me hierbij graag aan. "nullo adversante"
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be