![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Misschien wordt dit een zoveelste draad over homoseksualiteit, met clichématige argumenten die reeds tot in den treure werden herhaald.
Ik heb voor alle duidelijkheid niks tegen homoseksuelen, wat in mijn geval een vreemde vorm van masochisme zou zijn ![]() Ik heb tot op heden geen enkele meerwaarde kunnen vinden voor de homoseksueel zelf noch de maatschappij, wel integendeel. Naar mijn mening voegt homoseksualiteit geen enkele meerwaarde toe, ik ben zelfs geneigd het tegenovergestelde te poneren; dat homoseksualiteit een complexiteit toevoegt aan onze maatschappij die eerder een complexiteit van negatieve aard is. Dezer dagen botste ik op publiciteit voor de Antwerp Gay Pride die aanstaande maandag 6/8 van start gaat. Nieuwsgierig bezocht ik de site eens om het programma te bekijken. 'Misschien zit er wel iets interessants tussen om eens te bezoeken, grinnikte ik cynisch tegen mezelf'. En jawel, al mijn vooroordelen werden bevestigd. Wat dus een voorstelling moet zijn van de 'homoseksuele cultuur' is niets meer dan een weeklang met de kont staan draaien in strakke slip en party-orgieën. U leze er het programma op na op www.antwerppride.com Onder 'Program' staat ook 'museum & art galleries'. Nieuwsgierig klikte ik deze link aan om te zien wat het eventueel aanbod was buiten het jeanetterig kontdraaien waar de overige programmatie de facto louter uit bestaat gedurende deze week met veel 'trots'. Het bleek louter een opsomming van de aanwezige musea in Antwerpen. Opnieuw grinnikte ik cynisch, en ging verder op het net op zoek of er volgende week ergens iets te beleven valt in Vlaanderen ... Laatst gewijzigd door Nihilibili : 2 augustus 2012 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uw betoog getuigt van zoveel domheid dat er echt niet aan te beginnen is, ouders bepalen de seksuele voorkeur van hun koters niet, kinderen worden geboren met een seksuele voorkeur, je seksuele geaardheid hoeft geen maatschappelijke meerwaarde te hebben, er bestaat geen homoseksuele cultuur maar veel subculturen, en niemand verplicht u naar de gayparade te gaan dus waar ligt u wakker van, uw mening is dan ook niet politiek incorrect maar discriminerend, vol vooroordelen en getuigend dan ontbreken van zelfs maar elimentaire kennis om met u hierover een discussie aan te gaan. Ga ergens anders trollen over homo's wil je? Laatst gewijzigd door alice : 2 augustus 2012 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Zonder mij achter de stelling van de draadstarter te willen plaatsen, meen ik wel dat je hem niet goed begrijpt.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Godver jakkes, dat moest ik echt niet weten.
Maar nu weet men ten minste wanneer (hartje) Antwerpen te vermijden is. Ze gaan er zeker ook foto's trekken, en je zou je hoofd toch niet per ongeluk op één ervan zien verschijnen. http://www.antwerppride.com/2012/ima...creeks/007.jpg ![]() ![]() Laatst gewijzigd door perzie : 2 augustus 2012 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Als iemand zich kan uiten met een pluim in zijn of haar gat, dan moet het gebeuren. Met bekrompenheid en preutsheid dient nooit rekening gehouden te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is de meerwaarde van (vul hier elk van de bestaande en nog uit te vinden sexuele mogelijkheden in, behalve de simpelste bevruchtingswijze)....
![]() Om op de vraag te antwoorden : sexueel e.a. genot misschien ?
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 2 augustus 2012 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 2 augustus 2012 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hear! Hear!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is ironisch genoeg moeilijker om je als dusdanig te gedragen in het heteroversum, de verklaring daarvoor die ik ooit gehoord heb en die mij plausibel lijkt is dat aangezien de homofiel reeds met een seksualiteit zit die niet volledig aanvaard is, hij/zij reeds gewend is aan het anders zijn, en de drempel voor het uiting geven aan andere vunzigheden veel lager is. Als ik aan mijn homoseksuele en heteroseksuele vrienden denk, gaan de eerste vooral normaal reageren als ik morgen bij hun thuis aanklop in gasmasker, combatboots en fazantenpluim uit mijn kont. De hetero's gaan dit nogal raar en onwennig vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In uw geval zou ik durven stellen dat (hartje) Antwerpen - en bij uitbreiding heel West-Europa - te allen tijde te vermijden is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Tof dat er nog een keer een homo-draadje gestart wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.politiekdebat.nl/viewtopic.php?f=33&t=31906
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() Ik ken verschillende homo's die zich ver houden van al dat pride gedoe, doe normaal zoals alle gewone mensen, zeggen die,
zelfs de speciale reisagentschappen voor homo's, die er de dag van vandaag ook al zijn, ge zult eens 14 dagen moeten rondtrekken met alleen maar mannen gelijk wij. zeggen ze ronduit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel is het zo dat de homobeweging veel beter georganiseerd is dan pakweg de BDSM-beweging. Er is een studentenvereniging in Gent, Kajira, maar deze wordt niet erkend door het PFK (BDSM'ers zijn geen officieel te tolereren minderheid) en is zeer slecht georganiseerd en gerund (zij hadden de schijnwerpers op zich en enorm veel in handen na hun avond met de SM-rechter, maar ze hebben dit door onkunde gewoon laten gaan). Dus via de pride is eenvoudiger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik ben vroeger een tijdje homo geweest, maar nu moet ik ook niets meer van ze weten. Ze klagen steeds over een gebrek aan vedraagzaamheid ten aanzien van henzelf, maar ik heb al dikwijls gemerkt dat ze zélf heel onverdraagzaam zijn ten aanzien van biseksuelen en t-girls.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waardoor ik vrees dat een aantal zaken in onze maatschappij gewoonweg niet emancipieerbaar zijn. |
|
![]() |
![]() |