![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Je moet geen 100 boeken 1 x lezen maar 1 boek 100 maal
Wat is uw top 10 of top 5 welke U het meest van geleerd hebt. Graag de covers opzoeken in afbeeldingen zodat het duidelijk is over welk boek het gaat. Mijn voornaamste boeken zijn :
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat vindt u eigenlijk van de massa-immigratie van zogenaamde vluchtelingen uit moslimlanden en de migratiepolitiek van de EU in het algemeen, Bedrijven docter?
U bent een wiskundige/economist-jurist uit de zakenwereld dus ik vrees bij voorbaat het ergste. Maar ik wil u een kans geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() ![]() Schitterend boek - uiteraard gelezen in de Nederlandse vertaling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ben net de 7e dag aan het volgen met De Winter. ik ben normaal een NVA er maar begin mij toch te bekeren gezien de toestand. Dit is wel off topic en ik zou graag deze draad niet tot een politiek debat laten omvormen ,waarvoor mijn dank.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 11 september 2016 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is er inderdaad over. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het boekje dat mij 't meest bij blijft en zal bij blijven, is een zeer klein en zeer kort boekje. Vooral een zeer zeer triestig boekje met een nog triestiger eind.
Mijn spaarboekje. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze draad gaat over boeken die u beïnvloeden (dus ook boeken die uw politieke overtuigingen mee vorm geven), niet over de politiek an sich. Bij de les blijven AJ.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 11 september 2016 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() das bij mij een triologie
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() neen ,wil gerust mee discussieren maar dan in een aparte draad
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit boek heeft mijn afkeer tegen totalitarisme mee vorm gegeven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen-draads dus. Welke boeken hebben jou eigenlijk beïnvloed? Waar heb jij jouw roeping eigenlijk gevonden?
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij was dit "1984". Ik ben nu trouwens "Anthem" van Ayn Rand aan het lezen de daarin beschreven maatschappij is zo totalitair, dat ik letterlijk misselijk word van het boekje te lezen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 11 september 2016 om 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |