![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Hey
Binnen een termijn van enkele maanden ben ik twee van mijn Katten kwijt. Sedert een week ook Ziggy.. Mijn kat Pruts werd door een vriendin dood gevonden aan de rand van de autosnelweg Ze zei dat hij niet gewond was...en dat hij juist uit de mond slijmde Na een paar uurtjes googlen kwam ik te weten dat Jana die in mijn straat woont in een week tijd haar 2 katten kwijt was... dat was in mei Ook mailde ik naar de duivenbond dat ik als Student een eindwerk moest maken over de duivensport Ik had liefst een paar adressen gehad van duivenmelkers uit de buurt.. Ze lieten me weten dat er op heel de conterdam maar een duivenmelker is mister xx vanavond liet Jana me weten dat er op haar hoek ook een dode kat lag,ook niet echt gewond Ook liet een winkelbediendeme weten dat ze ook in de straat woont niet ver van de duivenmelker en dat ze haar katje al na 2 maanden kwijt was... Nu hangt hier op de hoek bij de bakker weeral een photo van een poes uit de buurt die vermist is .. Ik ben ook niet iemand die vlug iemand gaat beschuldigen.. Maar alle sporen gaan dezelfde richting uit.. En alle slachtoffertjes wonen in de straal van de duivenmelker. Ik vrees nu ook voor Cooper en hou hem zoveel mogelijk binnen Ik ga onderzoeken als er in de buurt nog mensen zijn met vermiste poezen zodoende een lijst te kunnen aanleggen Bij de duivenmelker gaan aankloppen gaat niet veel meer opleveren dan dat hij hem voor een tijdje gaat kalm houden groetjes frank |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politie verwittigen.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |